Mój Play: Nowy abonent, już naliczają... - Mój Play

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Nowy abonent, już naliczają...

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   Masta Of Dizasta! Ikona

• Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 3
  • Rejestracja Sun, 18 Dec 11
  • Miejscowość:Kościerzyna
  • Operator:PLAY
  • Telefon:MotoDEFY™
  • Taryfa:Inna

Napisano 18 December 2011 - 11:03

Witam wszystkich na forum. Jestem świeży tutaj :) Mam małe pytanko, mianowicie 15 grudnia podpisałem nową umowę z Play (przeniesienie numeru), abonament All Inclusive MAX 85, w promocji dyszkę mniej ;) I się troszkę pogubiłem. Dlaczego mam w umowie napisane LongPlay 69, a nie All Inclusive MAX 85? Dlaczego sprawdzając kodem *101# mam już naliczone 29,50 zł? :/ I czy w roamingu krajowym, korzystając z zasięgu Plusa działa ten pakiet 1GB? O co chodzi z pakietem złotówek? Jestem zielony, nie wiem, czy się nie wkopałem... Mam nadzieję, że nie jest za dużo pytań jak na pierwszy post :P Dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam :)
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   annika Ikona

• Klikacz
  • PipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 188
  • Rejestracja Sat, 05 Nov 11
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 18 December 2011 - 16:13

Masz już naliczone 29,50 bo prawdopodobnie masz na razie na karcie SIM z Play numer tymczasowy, a korzystanie z niego nie należy do tanich rzeczy. Jest to zapisane w regulaminie oferty One Visit. Powinieneś dostać na starą kartę SMS od Play z datą przeniesienia tego numeru na nową kartę.

Co do pozostałych, to niech wypowiedzą się eksperci w dziedzinie planów taryfowych abonamentu. Mogę Ci tylko napisać, że to LongPlay 69, a nie All Inclusive MAX 85 to ponoć jest dobrze, tzn. masz i to i to, bo jedno jest jakby w ramach drugiego, coś jest taryfą, a coś nazwą abonamentu. :)
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   pakierhakierxd Ikona

• Tubylec
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 1466