Mój Play: All inclusive max 85 - Mój Play

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

All inclusive max 85 Pytanie dotyczące danych pakietowych

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   cycu2205 Ikona

• Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 2
  • Rejestracja Fri, 16 Dec 11
  • Miejscowość:Wałbrzych
  • Operator:PLAY
  • Telefon:SAMSUNG GALAXY ACE
  • Taryfa:Play Abonament

Napisano 16 December 2011 - 20:07

Witam wszystkich.Jestem nowy na forum i mam takie pytanko . Otóż posiadam w PLAY telefon samsung galaxy ace z taryfą all inclusive max 85, Wziąłem to nie dawno i jestem trochę zielony.Jestem kierowcą i dużo jeżdżę i rzadko jestem w sieci 3g. Często też gdy jadę i rozmawiam ginie mi zasięg i rozłącza rozmowę gdy telefon jest ustawiony na wybór sieci automatyczny. Jak przełączę na ręczny i wybiorę PLUS wtedy rozmów nie ucina, oczywiście znika ikonka "3G" w telefonie no i są nici z internetu i pakietu danych. Jednak gdy włączę funkcję " Roaming danych" i sieć jest wybrana ręcznie na PLUS wtedy ikonka "3G" pojawia się ponownie i cały internet śmiga .Przy włączaniu funkcji "Roaming danych" wyskakuje info: "Zezwolić na roaming danych? Opłaty za roaming mogą być wysokie". Takie ustawienia telefonu najbardziej mnie satysfakcjonuje : Wybór operatora ręczny(PLUS),"Użyj danych pakietowych"-włączone, "Roaming danych" - włączone. Pytanie tylko czy nie będzie mi to naliczać dodatkowych kosztów? Moja taryfa to all inclusive max 85 czyli z pakietem danych 1GB .Oraz pytanie dlaczego w Play24 są pokazane 2 rubryki związane z pakietem danych, mówili mi że będę miał 1GB a wychodzi na to że mam ponad 2GB a tak to wygląda:Promocyjne MB (nielimitowane) 999 MB 09.01.2012
Promocyjne MB w strefie taniego Internetu 1448 MB 09.01.2012 O co w tym chodzi? Proszę o odpowiedzi.
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   piotrekbb Ikona

• Leniwiec
  • Pip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 59
  • Rejestracja Mon, 28 Sep 09