Mój Play: umowa na czas nieokreslony internet - Mój Play

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

umowa na czas nieokreslony internet w ofercie promocyjnej replay online extra 12 miesiecy

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   krystynakk Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 2
  • Rejestracja wto, 06 gru 11
  • Płeć:Kobieta
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Play Abonament

Napisano 06 grudzień 2011 - 17:12

Witam

pare dni temu zadzwonil konsultant no i sie zdecydowalam na zamiane konczacego sie obecnie abonamentu 1,5 rocznego na tanszy internet na kolejny rok w ramach oferty promocyjnej replay online extra 12 miesiecy; w trakcie rozmowy konsultant poinformowal mnie ze promocja bedzie trwala kolejny rok, a nie poinformowal mnie ze umowa zmienia sie na czas nieokreslony - co przeczytalam dzisiaj w regulaminie ktory dostalam razem z umowa; no i chcialam sie dowiedziec, bo na stronie internetowej , kiedy loguje sie do swojego konta, jak byk jako data zakonczenia stoi tylko ten dodatkowy rok a nie na czas nieokreslony, a w regulaminie ze na czas nieokreslony; zadzwonilam do infolinii pytajac jaka jest roznica pomiedzy umowa na czas nieokreslony i okreslony, Pani raczej mi nie potrafila wyjasnic, ale z ociaganiem stwierdzila ze umowa na czas nieokreslony nie do konca jest dobra;

no i chcialam sie dowiedziec, czy sa jakies negatywne aspekty takiej umowy, bo niestety nie moge sie doczytac i doszukac w ogromnej liczbie regulaminow dostepnych na stronie play;
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Quetzal Ikona

  • Play boy
  • PipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 473
  • Rejestracja nie, 27 gru 09
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Wielkopolska
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Play Fresh(pre-paid)
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 06 grudzień 2011 - 17:19

Wyświetl postUżytkownik krystynakk dnia 06 December 2011 - 17:12 napisał

w trakcie rozmowy konsultant poinformowal mnie ze promocja bedzie trwala kolejny rok, a nie poinformowal mnie ze umowa zmienia sie na czas nieokreslony - co przeczytalam dzisiaj w regulaminie ktory dostalam razem z umowa


Chyba trochę pokręciłaś.
Umowę masz na czas określony (12 miesięcy). Czyli przez dwanaście miesięcy nie możesz zrezygnować z Play (chyba, że chcesz płacić karę).
Jak się skończy to umowa uzyska status "na czas nieokreślony" - czyli będziesz mogła zrobić wszystko co zechcesz: zrezygnować, zmienić, przedłużyć itp.
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   pakierhakierxd Ikona

  • Pociskacz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 1550
  • Rejestracja czw, 27 maj 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Supraśl
  • Zainteresowania:Komputery,telefony komórkowe,sprzęt elektroniczny ogółem informatyka :D
  • Operator:PLAY
  • Telefon:Lg L9/Nokia 5300
  • Taryfa:Play Abonament
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 06 grudzień 2011 - 17:53

Dziwne stwierdzenie konsultantki że umowa na czas nie określony nie jest dobra wg mniej jest dobra z tego powodu że możesz zawsze zrezygnować takich umów w play nie ma tylko jak się skończy ci się umowa to możesz nie przedłużać i pozostać na czas nie określony :)

0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   Quetzal Ikona

  • Play boy
  • PipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 473
  • Rejestracja nie, 27 gru 09
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Wielkopolska
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Play Fresh(pre-paid)
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 06 grudzień 2011 - 17:57

Wyświetl postUżytkownik pakierhakierxd dnia 06 December 2011 - 17:53 napisał

Dziwne stwierdzenie konsultantki że umowa na czas nie określony nie jest dobra wg mniej jest dobra



Nie nie - wszystko się zgadza.
Umowa na czas nieokreślony jest dobra dla klienta.
Umowa na czas nieokreślony jest bardzo zła dla marketera. Przecież cały jego zarobek pochodzi z prowizji od sprzedanych (niekiedy dosłownie wciśniętych) umów.

Chyba nie uważasz, ze telemarketera obchodzi to co jest dobre dla klienta?
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   pakierhakierxd Ikona

  • Pociskacz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 1550
  • Rejestracja czw, 27 maj 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Supraśl
  • Zainteresowania:Komputery,telefony komórkowe,sprzęt elektroniczny ogółem informatyka :D
  • Operator:PLAY
  • Telefon:Lg L9/Nokia 5300
  • Taryfa:Play Abonament
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 06 grudzień 2011 - 18:02

No wiadomo że obchodzi go wciśniecie jak najwięcej umów bo od ilości dostaje prowizję a jak nie wciśnie żadnej to może pożegnać się z pracą.

0

#0 Bot Reklamowy

  • Reklama
  • Grupa Reklama

Napisano --



#6 Użytkownik nie jest zalogowany   krystynakk Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 2
  • Rejestracja wto, 06 gru 11
  • Płeć:Kobieta
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Play Abonament

Napisano 06 grudzień 2011 - 21:43

no dobra dzieki ale moze jeszcze raz wyjasnie o co chodzi:

1. mam umowe na internet, ktora mi sie konczy w lutym 2012 zawarta na czas okreslony (to ta 1,5 roczna)
2. poniewaz zbliza sie luty zadzwonil konsultant z propozycja przedluzenia umowy o dodatkowy rok za nizsza kwote, z wyzszym transferem i wieksza liczba GB; akceptacja nastapila telefonicznie (to sie dzialo kilka dni temu); zostalam poinformowana ze umowa przyjdzie do mnie poczta
3. umowa przyszla do mnie dzis; wraz z umowa dolaczony byl regulamin promocji, w ktorych bylo stwierdzenie ze moja umowa na czas okreslony przeksztalca sie w umowe na czas nieokreslony
4. sprawdzilam na swoim koncie play w necie jak tam sa te informacje zapisane - tam widnieje data obowiazywania umowy do lutego 2013 roku, czyli rok jak mowil konsultant - no i stad zapytanie co jest prawdziwe
5. a ten temat umowy na czas nieokreslony zaczelam tu drazyc bo: w czasie pierwszej rozmowy konsultant nic nie powiedzial o przeksztalceniu umowy na czas nieokreslony oraz dlatego bo dzisiejsza druga rozmowa z innym konsultantem tak na mnie wplynela (to ta Pani ktora mowila ze umowa na czas nieokreslony jest nie za bardzo)
6. podsumowujac, poniewaz wiele razy bylam juz zrobiona w karola, zaczelam sie zastanawiac o co chodzi :)
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   annika Ikona

  • Klikacz
  • PipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 233
  • Rejestracja sob, 05 lis 11
  • Płeć:Kobieta
  • Operator:inne
  • Taryfa:Inna
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 06 grudzień 2011 - 22:37

Ale na dzisiejszym rynku telekomunikacyjnym zawsze tak jest, że umowa zawarta na jakiś tam czas, dajmy na to te Twoje początkowe 18 miesięcy potem przekształca się w umowę na czas nieokreślony. Przecież operator nie odłączy ci ot tak usługi, a sobie źródła dochodów bo się umowa skończyła. Chętnie będzie dalej wystawiał Ci faktury. Znajdź sobie tą starą umowę i zobacz, że na niej też musi być ta informacja o czasie nieokreślonym.
Jeśli jednak to Cię dalej nie uspokaja, to zacytuj nam ten nurtujący Cię fragment nowej umowy.
No a od umowy podpisanej przy kurierze, czyli na odległość, można odstąpić w ciągu 10 dni, myślę, że przedłużeń to też dotyczy. Więc jeśli coś jest nie tak, to możesz się jeszcze wycofać.
A tą konsultantką się nie przejmuj. No pomyśl, co ty byś odpowiedziała, gdybyś tak tam pracowała i nie wiedziała, co odpowiedzieć, bo pytanie jest tak banalne, że aż niestandardowe. Też powiedziałabyś cokolwiek, byleby zbyć klienta.
Brak sygnaturki
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych