witam. Mam problem z siecią, jest to brak możliwości wykonywania połączeń-wybieram numer, później bardzo długo czekam a na końcu wyświetla się komunikat: "połączenie zostało zakończone". I tak po kilkanaście razy dziennie. Telefon został "zbadany", jest sprawny na 100%. karta sim wymieniana była 3 razy. Sprawa zgłaszana była do BOK-u kilkadziesiąt razy jednak nikt ze mną w tej sprawie się nie kontaktuje, odnosze wrażenie jakby kartka ze zgłoszeniem za każdym razem lądowała w koszu na śmieci. Jestem kierowcą, musze być w kontakcie z szefem, nie stać mnie na podpisywanie kolejnej umowy z innym operatorem który wykona swoje usługi jak-należy.
Czy wyżej opisany problem może być podstawą do rozwiązania umowy z winy operatora?
Strona 1 z 1
czy mogę rozwiązać umowę z powodu świadczenia złej jakości usług?
Napisano 02 November 2011 - 23:26
Inna karta sim działa? Chodzi mi o inną z Play? Jeżeli nie próbowałaś, kup starter za 5 PLN i jak się da dzwonić, to sim, jak nie to prawdopodobnie telefon. Jeżeli chodzi o rozwiązanie umowy to czarno to widzę, raczej mało prawdopodobne aby to był jakiś "globalny problem". Według mnie to problem z a) telefonem,
kartą sim lub c) kontem abonenckim w systemie. Jeżeli to ostatnie, to trzeba atakować Biuro Obsługi albo zrobić małe zajście w salonie. Może ktoś w końcu pomoże. Powodzenia.
''...i pamiętajcie aby te plusy nie przysłoniły wam minusów!''
jabber ID: Lipos@aqq.eu
jabber ID: Lipos@aqq.eu
Napisano 03 November 2011 - 00:28
Na samym wstępie spytam tylko - co to znaczy?
Kto go badał i kto to orzekł, że jest sprawny i na jakiej podstawie - pan z salonu Playa, jakiś serwis, masz to na piśmie?
Tak jak pisał przedmówca - kup starter Fresha za 5 zł. Ja bym jeszcze dla porównania kupił starter np. Heyah (chyba też za 5 czy 9 złoty).
Użytkownik córkatatusia dnia 02 November 2011 - 22:45 napisał
Telefon został "zbadany", jest sprawny na 100%.