Mój Play: Play - wybór telefonu, abonament - Mój Play

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Play - wybór telefonu, abonament

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   tmxseries Ikona

• Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 1
  • Rejestracja Fri, 21 Oct 11
  • Miejscowość:Skawina
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Play Abonament

Napisano 21 October 2011 - 20:25

Witam. Mam małe pytanie. Mianowicie chciałbym kupić sobie telefon na abonament w sieci PLAY, lecz kompletnie nie wiem jaki telefon sobie wybrać, czy moglibyście mi doradzić jaki telefon najbardziej by mi odpowiadał pod względem wytrzymałości, głośnego MP3, w miarę lekkiego, ładnego wyglądu, z dostępem do internetu.
Interesuje mnie zakup abonamentu do 75zł. A telefon też żeby nie przekraczał jakiś kosmicznych cen. :)

Proszę o pomoc. Kompletnie nie znam się na telefonach i zaufam Waszym radom.:) Pozdrawiam i dziękuję.
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   koksik1000 Ikona

• Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 15
  • Rejestracja Sun, 11 Sep 11
  • Miejscowość:Nidzica

Napisano 25 October 2011 - 11:30