Mój Play: Rozwiązanie umowy PLAY - Mój Play

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Rozwiązanie umowy PLAY

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   mejdej Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 1
  • Rejestracja czw, 15 wrz 11
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Gliwice
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:One Play

Napisano 15 wrzesień 2011 - 20:17

Witam, mam problem z rozwiązaniem umowy z PLAY, może tutaj mi ktoś pomoże.
Otóż sprawa wygląda tak: z końcem Maja tego roku zaraz po zakończeniu 2 letniej umowy wysłałem wniosek o rozwiązanie umowy, z aneksem o przejście na kartę.
2 czerwca na mojej stronie PLAY pojawiła się informacja (zgłoszenie), że proces dobiegł końca:

Cytat

potwierdzamy wpłynięcie Pana pisma z dnia 31 maja 2011 roku dotyczącego rezygnacji z usług świadczonych przez P4 Sp. z o.o.
bla bla
W przypadku podtrzymania decyzji informujemy, iż Umowa dla numeru xxxxxxxxxxx zostanie rozwiązana z dniem 19 lipca 2011 roku z zachowaniem okresu wypowiedzenia określonym w §16 pkt. 5 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 Sp. z o.o. dla Abonentów.


Jakiś czas później został mi zablokowany numer. Zalogowałem się więc na play24 i napisałem zgłoszenie:

Cytat

Data: 23.07.2011
Data zamknięcia: 02.09.2011
Chciałem się dowiedzieć kiedy mój telefon zostanie odblokowany. Po zakończeniu umowy wysłałem pismo o rezygnacji z abonamentu i przejściu na kartę (Play Fresh). Umowa została zerwana 19 lipca i od tego czasu do dzisiaj mój telefon jest nieaktywny, nie mam wogóle zasięgu.
Kiedy się to zmieni?


A jako, że potrzebowałem telefonu zaopatrzyłem się w zestaw startowy play fresh, nie korzystałem ze starej karty i wszelkie zmiany monitorowałem przez internet.
Bardzo się zdziwiłem, gdy na play24 zobaczyłem informację "Nowa faktura z dnia 22.08.2011na kwotę: 45,37 PLN" - przecież umowę rozwiązałem!
Napisałem kolejne zgłoszenie, tym razem z pytaniem o co chodzi. Na drugi dzień przyszła informacja, ze moja skarga została przekazana do działu Reklamacji (Status zamknięcia: 31.08.2011).

2 września zamknęło sie pierwsze zgłoszenie i otrzymałem taka odpowiedz:

Cytat

Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie dotyczące odstąpienia od złożonej rezygnacji oraz założonej blokady na usługę głosową, które otrzymałam 23 lipca 2011 roku za pośrednictwem serwisu Play24.
Na wstępie pragnę przeprosić Pana za długi czas oczekiwania na rozwiązanie sprawy. Zgodnie z § 14 pkt 8 Regulaminu świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o. o. dla Abonentów, operator udziela odpowiedzi na zgłoszenie w terminie do 30 dni od daty jego zgłoszenia. W związku z tym, że wspomniany termin został przekroczony, Pana reklamacja została uznana za zasadną w zakresie wspomnianego regulaminu.

Uprzejmie informuję, że 31 maja 2011 roku został odnotowany wpływ Pana pisemnej rezygnacji z usługi głosowej świadczonej dla numeru telefonu xxxxxxxxx. Zgodnie z § 16 pkt 5 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 Sp. z o.o. dla Abonentów, usługa została odłączona z zachowaniem okresu jej wypowiedzenia 19 lipca 2011 roku. Powyższe informacje zostały Panu przekazane w odpowiedzi na zgłoszenie numer xxxxxxx.

Przypominam, że złożona przez Pana rezygnacja zawierała informację o całkowitym rozwiązaniu Umowy, bez przejścia na Play Fresh. Zatem od 20 lipca 2011 roku nie miał Pan możliwości wykonywania połączeń. Potwierdzam jednak, że odstąpił Pan od wypowiedzenia umowy, Następnie 11 sierpnia 2011 roku usługa świadczona dla numeru telefonu xxxxxxxxx została całkowicie przywrócona w planie One Play 45, z którego korzystał Pan do dnia rozwiązania umowy. W związku z tym, bez przeszkód może Pan wykonywać połączenia oraz je odbierać. W okresie kiedy usługa była odłączona, nie były pobierane żadne opłaty, zatem nie mam możliwości ich korekty.

Mając jednak na uwadze nieterminowe udzielenie odpowiedzi na reklamowane przez Pana kwestie, jako rekompensatę przyznałam Panu dodatkowy Pakiet 20 minut na połączenia głosowe do wszystkich sieci krajowych. Wspomniany pakiet obowiązywać będzie przez jeden pełen okres rozliczeniowy od 20 września 2011 roku do 19 października 2011 roku.

Jestem przekonana, że przedstawione przeze mnie wyjaśnienie jak i rozwiązanie spotka się z Pana uznaniem, a ansza dalsza współpraca będzie układała się pomyślnie. Zapewniam, że dokładamy starań, aby jakość świadczonych usług była na najwyższym poziomie, dlatego dziękuję za czas poświęcony na przedstawienie sprawy.

Z poważaniem
Justyna D.
Konsultant ds. obsługi klienta
Powyższa odpowiedź wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. Informujemy, iż przysługuje prawo wniesienia odwołania od podjętej decyzji do Działu Rozpatrywania Odwołań od Reklamacji w terminie 30 dni od daty otrzymania niniejszego pisma. Zgodnie z §7 ust. 2 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. nr 226 poz. 2291) dalszych roszczeń można dochodzić również w postępowaniu sądowym przed sądem powszechnym właściwym dla miejsca zawarcia umowy, w postępowaniu mediacyjnym przed Prezesem UKE, lub przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Prezesie UKE.
P4 SP. Z O. O., UL. TAŚMOWA 7, 02-677 WARSZAWA KRS 0000217207 NIP 951-21-20-077, REGON 015808609 KAPITAŁ ZAKŁADOWY 48 456 500,00 ZŁ.


Wynika z tego, że zapomniałem zaznaczyć krzyżyka na formularzu, nie mam żadnej możliwości weryfikacji, więc załóżmy, że rzeczywiście tak było. Nie rozumiem jednak w którym momencie odstąpiłem od wypowiedzenia umowy, wydaje mi się, że moje zgłoszenia były zrozumiałe. Jak mogę to wszystko odkręcić? Nie korzystałem wogóle z tego numeru od czasu odłączenia i nie uśmiecha mi się płacić za fakturę, której być nie powinno.
Również chciałbym zachować numer. Czy jest na to wszystko jakaś rada?
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   pakierhakierxd Ikona

  • Pociskacz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 1550
  • Rejestracja czw, 27 maj 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Supraśl
  • Zainteresowania:Komputery,telefony komórkowe,sprzęt elektroniczny ogółem informatyka :D
  • Operator:PLAY
  • Telefon:Lg L9/Nokia 5300
  • Taryfa:Play Abonament
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 16 wrzesień 2011 - 18:06

Napisz na telepolis na forum w wątku tu znajdziesz pomoc play-cz. II tam konsultantka ci doradzi co zrobić może przekaże zgłoszenie jak zrobisz do odpowiedniego konsultanta :)

0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych