Mój Play: Brak możliwości odbierania połączeń z numerów stacjonarnych i sieci PLUS - Mój Play

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Brak możliwości odbierania połączeń z numerów stacjonarnych i sieci PLUS

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   dominvip Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 2
  • Rejestracja czw, 21 lip 11
  • Płeć:Mężczyzna
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Inna

Napisano 21 lipiec 2011 - 09:51

Witam,

Od dnia przeniesienia numeru z sieci Plus do Play pojawił się problem z odbieraniem rozmów z numerów stacjonarnych i sieci Plus.
Żadna osoba dzwoniące z numerów nalezących do tych sieci nie moze sie do mnie dodzwonic. Po wybraniu przez te osoby mojego numeru, slychac w sluchawce mily komunikat pani "Podaj numer osoby, ktorej chcesz zostawic wiadomosc". Całe szczęscie, ze zaraz po nieudane próbie otrzymuje sms,z informacja, ze osoba z numeru xxxxxx probowala sie ze zmna skontaktowac.
Zglaszalem sprawe do BOK. Otrzymalem kilka wskazówek i dalej nic...wciąż sprawdzają.
Wymienilem karte SIM, zmienilem w telefonie na automatyczne wyszukiwanie sieci, podalem w BOK numery i czas prób połączeń do mnie.
Przekładalem karte do innych telefonów. Wciąż problem nie został rozwiązany,choć już 3 razy na stronie play24 (zgloszenia) stwierdzono, ze problem juz nie powinien sie pojawiać i uznano 3 zgloszenia jako zamkniete.

Może ktoś z Was spotkał sie z czyms takim...bo konsultanci w BOK nie maja zielonego pojecia...i wg mnie zachowują sie jakby spotkali sie z problemem po raz pierwszy..choć wg. ostatnich danych PLAY ma 6 mln abonentów.

Pozdrawiam
dominvip
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Karlos20 Ikona

  • Leniwiec
  • Pip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 65
  • Rejestracja sob, 29 sty 11
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Malbork
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Play Fresh(pre-paid)
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 21 lipiec 2011 - 10:41

A nie masz przypadkiem aktywnej Poczty Głosowej? Pamiętaj, że po aktywacji każdej karty SIM w Play uaktywnia się w ciągu 24 godzin. Wyłącz usługę na 24.play.pl i wszystko powinno być w porządku.
1

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   hsurim Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 519
  • Rejestracja pią, 13 lis 09
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Warszawa (mazowieckie)
  • Operator:PLAY
  • Telefon:Samsung B2100 / C3050 / B5722 / I5700
  • Taryfa:Inna
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 21 lipiec 2011 - 12:26

dominvip, kiedyś na jednym z numerów miałem to samo.
Zgłoś to na Play24 (lub telefonicznie), masz bowiem źle wportowany numer.
Myślę, że ładnie byłoby z ich (Play) strony, gdyby także i Tobie dali - za ten ich błąd - jakiś bonus.
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   sosen Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 6
  • Rejestracja śro, 20 lip 11
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:lublin
  • Operator:PLAY
  • Telefon:motorola milestone
    play/orange
  • Taryfa:Longplay Telefon
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 23 lipiec 2011 - 22:36

Po przejściach do innego operatora często jest tak że sieci błędnie kierują połączenia tylko wtedy zazwyczaj wogóle nie można się dodzwonić a nie że połączenia wpadają na pocztę. No ale w takich przypadkach zgłoszenie u twojego operatora powinno pomóc.
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   dominvip Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 2
  • Rejestracja czw, 21 lip 11
  • Płeć:Mężczyzna
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Inna

Napisano 24 lipiec 2011 - 07:47

Wyświetl postUżytkownik Karlos20 dnia 21 July 2011 - 10:41 napisał

A nie masz przypadkiem aktywnej Poczty Głosowej? Pamiętaj, że po aktywacji każdej karty SIM w Play uaktywnia się w ciągu 24 godzin. Wyłącz usługę na 24.play.pl i wszystko powinno być w porządku.


Poczta wyłączona od samego początku ale dzieki za sugestie.

Caly czas Play walczy z moim problemem...napisali w odpowiedzi na jedno ze zgloszen, ze wystawią korekte do faktury na kwote "x".
Chyba nie pozostaje nic innego tylko uzbroic sie w cierpliwosc...choć ciężko z tym bo akurat prowadzę taką działalność, że osoby które sie ze mną próbują skontaktować mogą zostać moimi potencjalnymi klientami. Tak więc po prostu tracę każdego dnia na braku możliwości odbioru połączeń.
0

#0 Bot Reklamowy

  • Reklama
  • Grupa Reklama

Napisano --



Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych