Mój Play: Faktura w Play - Mój Play

Skocz do zawartości

  • (3 strony)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Faktura w Play

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   Rokko30 Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 16
  • Rejestracja śro, 20 cze 07
  • Miejscowość:Dabrowa Górnicza

Napisano 13 lipiec 2007 - 12:00

Witam chiałem zapytać po jakim czasie po zakończeniu miesiąca przychodzi faktura do zapłacanie, bo musze przyznać że już jest połowa miesiąca prawie i nadal faktury nie mam czy to normalne że tak późno przychodzi?? :)
Nie traktuj życia zbyt poważnie bo i tak nie wyjdziesz z niego żywy...
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   potargany Ikona

  • Play boy
  • PipPipPip
  • Grupa Vip
  • Postów 460
  • Rejestracja pią, 16 mar 07
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Poznan-Lubon
  • Zainteresowania:reklama/psychologia
  • Operator:PLAY
  • Telefon:Motorola Defy
  • Taryfa:Play Abonament
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 13 lipiec 2007 - 12:05

faktury wystawiamy , przewaznie kazdego 3ciego dnia miesiace ( 14 dni do zaplaty ) wiec 17 lipiec :)

jesli nie dostales faktury dzwon do cc - sprawdz czy masz oby dobry adres fakturowania - mogli zle spisac w play

aaa - podadza ci nr konta na ktora masz wplacic kase , id klienta , nr faktury - no i kwota...
i bedzie OK
Dołączona grafika
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   Rokko30 Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 16
  • Rejestracja śro, 20 cze 07
  • Miejscowość:Dabrowa Górnicza

Napisano 13 lipiec 2007 - 12:09

Ok dzięki za informacje, jak tak późno przysyłają fakturę to będą mieć później kase w takim razie i tyle... :D
Nie traktuj życia zbyt poważnie bo i tak nie wyjdziesz z niego żywy...
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   potargany Ikona

  • Play boy
  • PipPipPip
  • Grupa Vip
  • Postów 460
  • Rejestracja pią, 16 mar 07
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Poznan-Lubon
  • Zainteresowania:reklama/psychologia
  • Operator:PLAY
  • Telefon:Motorola Defy
  • Taryfa:Play Abonament
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 13 lipiec 2007 - 12:19

nie otrzymanie faktury - nie zwalnia cie od zaplacenia jej w terminie ;)
ale tak od razu nie dajemy bloka - badz spokojny
Dołączona grafika
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   Rokko30 Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 16
  • Rejestracja śro, 20 cze 07
  • Miejscowość:Dabrowa Górnicza

Napisano 13 lipiec 2007 - 14:10

Nie boje się ale to Play powinno zależeć na terminowym dostarczeniu faktury i trudno żeby Mi blokowali numer jak faktura przyjdzie po terminie płatności a poza tym jest na to prosta rada wystarczyłoby żebym mógł ściągnąć fakturę przez internet i wtedy wcale nie muszę dostawać papierowej faktury tak jak jest to w Orange, mam nadzieję że tak wkrótce będzie... ;)
Nie traktuj życia zbyt poważnie bo i tak nie wyjdziesz z niego żywy...
0

#0 Bot Reklamowy

  • Reklama
  • Grupa Reklama

Napisano --



#6 Użytkownik nie jest zalogowany   yamia Ikona

  • Klikacz
  • PipPip
  • Grupa Vip
  • Postów 241
  • Rejestracja pon, 05 lut 07
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Gdańsk
  • Operator:PLAY
  • Telefon:HTC HD2
  • Taryfa:Inna

Napisano 13 lipiec 2007 - 16:02

Rokko30 napisał:

Nie boje się ale to Play powinno zależeć na terminowym dostarczeniu faktury i trudno żeby Mi blokowali numer jak faktura przyjdzie po terminie płatności a poza tym jest na to prosta rada wystarczyłoby żebym mógł ściągnąć fakturę przez internet i wtedy wcale nie muszę dostawać papierowej faktury tak jak jest to w Orange, mam nadzieję że tak wkrótce będzie... ;)


do mnie faktura wystawiona 6 czerwca (czy jakos tak) przyszla... ekhem w lipcu.

Oplacilam ja grubo po terminie i nic sie nie dzialo. zreszta w umowie jest zapis, ze odcinaja telefon dopiero po 14 dniach od uplywu terminu platnosci.

a z ta faktura przez internet - w OK poruszalam ten temat (tez mialam w Orange kiedys i taka opcja byla dla mnie rewelacyjna), to uzyskalam odpowiedz, ze na razie nie maja mozliwosci wprowadzenia takiego systemu, ale moze w przyszlosci...

jeszcze tylko dodam ciekawostke a propo platnosci za fakture :)

tego samego dnia oplacalam swoja i swojego chlopaka robiac przelew przez internet. z tego wzgledu, ze placilam po terminie wyslalam im od razu potwierdzenie platnosci. mojemu facetowi zaksiegowali praktycznie na drugi dzien kwote, ja mialam wiszaca przez tydzien :D
codziennie dzwonilam z pytaniem czy juz zaksiegowana. za kazdym razem 'nie' i informowalam, ze jest potwierdzenie u nich (a dostali na pewno, bo tego samego dnia otrzymalam od nich maila zwrotnego z info, że otrzymali potwierdzenia).
dopiero przed dniem 0 (tzn, dniem kiedy teoretycznie mogliby zablokowac telefon ze wzgledu na brak wplaty) zadzwonilam i trzymalam babke na linii tak dlugo dopoki nie znalazla mojego potwierdzenia i nie zaznaczyla do ksiegowania. po 15 min stan konta mialam wyrównany :D
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   p4_test Ikona

  • Play boy
  • PipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 384
  • Rejestracja pią, 19 sty 07
  • Miejscowość:z Kątowni

Napisano 18 lipiec 2007 - 15:08

Te faktury to przychodza albo w dniu terminu zaplaty albo max 2 dni wczesniej. Nie wiem co oni z nimi robia, skoro wystawiaja 14 dni wczesniej. Winy poczty raczej nie ma - inna korespondencja przychodzi do mnie bardzo szybko.
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   shymz Ikona

  • Play boy
  • PipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 356
  • Rejestracja wto, 03 lip 07
  • Miejscowość:Poznań

Napisano 19 lipiec 2007 - 09:10

Rokko30 napisał:

Ok dzięki za informacje, jak tak późno przysyłają fakturę to będą mieć później kase w takim razie i tyle... :D


A jak nie zapłacisz w terminie, to bedziesz miał wycięty telefon jak chwasta i bedziesz klął, jakie to niesprawiedliwe, jacy to złodzieje i tym podobne. Zadzwoń najlepiej sie wyżalić na *500 :]
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   Rokko30 Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 16
  • Rejestracja śro, 20 cze 07
  • Miejscowość:Dabrowa Górnicza

Napisano 20 lipiec 2007 - 12:13

Faktura przyszła mi w dniu zapłaty posłałem ją dwa dni później także nikt nic mi nie odetnie chyba że ich celem jest utrata klientów a nie wzrost:). Sam nie wiem co Oni robia z tą fakturą, wystawiana jest 3 lipca a wysłana dopiero 7 lipca czy to specjalnie tak robią, wiem że wina poczty jest duża bo do mnie listy czasem po 3 tygodniach przychodzą jak nie są priorytetowe, wogóle usługi poczty tak spadły na dno że szkoda gadać....
Nie traktuj życia zbyt poważnie bo i tak nie wyjdziesz z niego żywy...
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   p4_test Ikona

  • Play boy
  • PipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 384
  • Rejestracja pią, 19 sty 07
  • Miejscowość:z Kątowni

Napisano 20 lipiec 2007 - 12:53

U mnie poczta chodzi. To musi byc wina Playa. Drukuja faktury w dniu X a przekazuja je pewnie dopiero kilka dni pozniej do poczty. Niemozliwe jest by sytuacja sie za kazdym razem powtarzala z winy poczty. Druga sprawa, powinni wprowadzic usluge "polecenie zaplaty". W koncu to w ich interesie jest by faktury byly placone terminowo.
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   pigus Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPipPip
  • Grupa Pracownicy Play
  • Postów 905
  • Rejestracja czw, 08 mar 07
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Playowo
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Play Limitowany

Napisano 20 lipiec 2007 - 13:03

Usługi opłat za pomoca polecenia zapłaty, ROR, karty kredytowej mają wejść w sierpniu.
0

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   yoz Ikona

  • Leniwiec
  • Pip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 62
  • Rejestracja czw, 12 lip 07
  • Miejscowość:FaFA

Napisano 20 lipiec 2007 - 15:48

p4_test napisał:

U mnie poczta chodzi. To musi byc wina Playa. Drukuja faktury w dniu X a przekazuja je pewnie dopiero kilka dni pozniej do poczty. Niemozliwe jest by sytuacja sie za kazdym razem powtarzala z winy poczty. Druga sprawa, powinni wprowadzic usluge "polecenie zaplaty". W koncu to w ich interesie jest by faktury byly placone terminowo.


czlowieku a widziales pole DATA NADANI nad danymi do korespondencji ? to jest data przyjecia korespondencji przez Urzad Pocztowy. Tak wiec jesli odejmiesz od daty otrzymania faktury date nadania wyjdzie ci ile dni Poczta "obrabiała" korespondencje.

i jeszcze jedno data wystawienia faktury nie jest rownoznaczna z dniem wydruku faktury ect.
0

#13 Użytkownik nie jest zalogowany   p4_test Ikona

  • Play boy
  • PipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 384
  • Rejestracja pią, 19 sty 07
  • Miejscowość:z Kątowni

Napisano 20 lipiec 2007 - 15:59

Po co ten ton?? Nie mozna bylo normalnie spytac?? Zawsze sie jakis p.. trafi. "CZLOWIEKU" wiem co to jest data nadania. I gdyby byla odpowiednia to nie poruszalbym tematu. Poza tym "CZLOWIEKU" gdyby to byl jedynie moj problem to tez bym sie do dyskusji nie wlaczal.
0

#14 Użytkownik nie jest zalogowany   Endriu Ikona

  • Klikacz
  • PipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 195
  • Rejestracja śro, 07 mar 07
  • Miejscowość:Mińsk Mazowiecki

Napisano 20 lipiec 2007 - 22:32

pigus napisał:

Usługi opłat za pomoca polecenia zapłaty, ROR, karty kredytowej mają wejść w sierpniu.

I bardzo dobrze...Najkorzystniejsza opcja z możliwych...poza tym nie trzeba przepłacał za przelewy...
0

#15 Użytkownik nie jest zalogowany   Rokko30 Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 16
  • Rejestracja śro, 20 cze 07
  • Miejscowość:Dabrowa Górnicza

Napisano 22 lipiec 2007 - 09:34

Dziwi mnie tylko jedno dlaczego inni (np.Orange lub Era) przysyłają faktury tak na ok 10 dni przed zapłatą a Play nie potrafi sobie z tym poradzić a mają tych faktur pewnie z 10 razy mniej do wystawienia... :-?
Nie traktuj życia zbyt poważnie bo i tak nie wyjdziesz z niego żywy...
0

#16 Użytkownik nie jest zalogowany   ALEX_WHITMAN Ikona

  • Leniwiec
  • Pip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 54
  • Rejestracja sob, 26 maj 07
  • Miejscowość:Puławy
  • Zainteresowania:różne

Napisano 22 lipiec 2007 - 10:44

Wina leży po stronie poczty. Bardzo dużo rachunków przyszło w dniu zapłaty. A co do opłat to sprawa jest sporna:

- nie otrzymanie faktury nie zwalnia od zapłacenia
a) skad klient ma wiedzieć na jakie konto ma wpłacić i do kiedy ma termin
B) klient otrzymuje rachunek na którym jest pieczatka z dniej poprzedzajacym doręczenie tj.:
- Play wystawił 3 lipca
- Wysłane 4 lipca
- gdzieś ten rachunek lata (kto zgadnie gdzie :P )
- 16 lipca Pani na poczcie stawia pieczątkę
- 17 lipca klient otrzymuje fakturę.


Za coś takiego możemy się wszyscy przejechac :evil: Myślę, że PLAY musi dogadać się z Pocztą Polską lub inną siecią pocztową.
Let's Play
0

#17 Użytkownik nie jest zalogowany   niemiec Ikona

  • Leniwiec
  • Pip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 138
  • Rejestracja śro, 07 mar 07
  • Miejscowość:polska B
  • Zainteresowania:http://gBlack.02d.pl/

Napisano 22 lipiec 2007 - 14:33

ALEX_WHITMAN napisał:

Myślę, że PLAY musi dogadać się z Pocztą Polską lub inną siecią pocztową.


Niestety, Poczta Polska ma ustawową wyłączność na przesyłki ważące poniżej 50g....
Co nie znaczy ze inne firmy sobie nie radzą, np InPost przyczepia plomby które dociążają listy ;) , niestety ich usługi na razie są dostępne tylko w wybranych miastach, więc Play jest zmuszone do współpracy z Pocztą Polską.
0

#18 Użytkownik nie jest zalogowany   Endriu Ikona

  • Klikacz
  • PipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 195
  • Rejestracja śro, 07 mar 07
  • Miejscowość:Mińsk Mazowiecki

Napisano 23 lipiec 2007 - 23:43

Poczta to monopolista chroniony prawem niestety :( jedyne co zostaje to kurier...ale za drogo jest ...
0

#19 Użytkownik nie jest zalogowany   tjach Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 27
  • Rejestracja sob, 30 cze 07
  • Miejscowość:Polska poludniowa :)

Napisano 24 lipiec 2007 - 09:40

Kurier, albo jak najszybsze wprowadzenie innych metod płatności za faktury. Wtedy ten, kto nie chce mieć problemów z tytułu zaniedbań poczty polskiej wybierze polecenie zapłaty.
0

#20 Użytkownik nie jest zalogowany   Rokko30 Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 16
  • Rejestracja śro, 20 cze 07
  • Miejscowość:Dabrowa Górnicza

Napisano 24 lipiec 2007 - 10:20

Wystarczy że przez internet będzie możliwość ściągnięcia faktury, wtedy wogóle nie będą musieli mi przesyłać FV, zapłace sobie przez neta i już, szkoda że Play nie wprowadził tego od początku szczególnie w dobie internetu. A poczta od kilku miesięcy jest tragiczna nie radze posyłać listu zwykłego duże prawdopodobieństwo że nie dojdzie już 3 listy tak mi nie doszły jedynie tylko priorytet albo polecony... ;)
Nie traktuj życia zbyt poważnie bo i tak nie wyjdziesz z niego żywy...
0

  • (3 strony)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych