Mój Play: przedłużenie umowy w play - Mój Play

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

przedłużenie umowy w play

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   angel@ Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 3
  • Rejestracja nie, 06 lut 11
  • Płeć:Kobieta
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Inna

Napisano 06 luty 2011 - 13:25

Witam
Dwa lata temu moja mama (za moją radą) podpisała umowę z PLAY na internet, która kończy się 7 marca 2011. Przez ten czas nie było większych problemów, rodzice byli zadowoleni. Ostatnio do mojej mamy zadzwonił konsultant z PLAY w sprawie oferty przedłużenia umowy, rodzice (osoby, które nie znają się dokładnie na internecie, limitach itp)chcieli, żebym to ja wysłuchała oferty, potem na spokojnie im ją przekazała i żebyśmy wspólnie podjęli decyzję. ( w końcu od tego się ma dzieci, żeby pomagały ;) ). a więc do sedna..
Wczoraj (5.02.2011) rozmawiałam z konsultantką PLAY, wysłuchałam oferty po czym poprosiłam żeby skontaktowała się ze mną w poniedziałek (7.02.2011), ponieważ potrzebuję czasu na zastanowienie się (nie będę w ciągu minuty podejmować decyzji, tym bardziej, że to nie ja korzystam z tego internetu) na co pani oczywiście się zgodziła.
Następnego dnia (tj dzisiaj) dostaję SMSa:
"Witamy. Dziękujemy za przedłużenie umowy. Warunki promocyjne wynikające z aneksu do umowy zostały przyjęte do realizacji. Pozdrawiamy. Play"
WTF? Przecież nic nie przedłużałam, dopiero jutro mam to zrobić ocb?? Oczywiście szybko zadzwoniłam pod 790500500 i grzecznie powiedziałam, że zaszła pomyłka i wyjaśniłam o co chodzi. Miła pani z "wielką" ochotą poinformowała mnie, że oficjalnie umowa została przedłużona na takich i takich warunkach (jeszcze gdyby to była ta opcja, którą chciałam wziąć to pół biedy, ale niestety ..).Pani nic w tej sprawie nie może zrobić, tym bardziej anulować tej decyzji.
Z tego wniosek- wczoraj konsultantka bez mojej wiedzy i pozwolenia zwyczajnie przedłużyła mi umowę na warunkach, które jej się podobały i tyle. Zdenerwowana zapytałam jak to cofnąć? Okazało się, że jedyna możliwość anulowania to w ciagu 10 dni wysłać pismo z rezygnacją przedłużenia umowy.
I tu ta krótka historia się kończy. Jutro wyślę list z wyjaśnieniem i trzeba będzie cierpliwie czekać na odpowiedź.
Niestety nigdy nic podobnego mi się nie zdarzyło, nie miałam problemów z umowami, konsultantami itd i nie wiem jak przebiegają reklamacje i odwołania.
W związku z tym napisałam tego posta bo może ktoś z Was miał podobny problem i wie:
czy długo czeka się na odpowiedź i czy np jeśli chcę teraz całkowicie zrezygnować z internetu w PLAY to muszę najpierw wysłać list z anulowaniem przedłużenia umowy i dopiero po otrzymaniu od PLAY odpowiedzi, wysłać kolejne pismo tym razem z całkowitą rezygnacją z usługi? Czy mogę wysłać oba listy jednocześnie?
Wiem, że mój przypadek wydaje się być błahy w porównaniu z tymi które przeczytałam na forum, ale za kilka dni wyjeżdżam i rodzice zostaną sami z tym problemem.
pozdrawiam Angela
(ps jeśli podobny post już gdzieś był, to proszę mi wybaczyć, wina mojego pośpiechu ;) )
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Pracownik Play Ikona

  • Leniwiec
  • Pip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 111
  • Rejestracja wto, 18 maj 10
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Olsztyn
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Longplay Premium
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 06 luty 2011 - 16:49

Niestety Twoja historia nie jest odosobniona ja mam u siebie w punkcie sporo osób podobnie potraktowanych.
Wyślij jak najprędzej ta rezygnację w ramach możliwości zwrotu dziesięciodniowego.
Potem na spokojnie przejdź się do jakiegoś punktu Play tam zanim cokolwiek zostanie aktywowane musisz dostać aneks do przeczytania i podpisania łącznie z załącznikami (warunki promocji, cenniki itp.)
chyba że juz naprawdę tak sie zraziłaś że nie zdecydujesz się na dalszą współpracę z PLAY ;(
Wtedy najpierw rezygnacja z aneksu a potem rozwiązanie na piśmie.
Pozdrawiam
Dla kobiety przymierzyć a nie kupić to jak dla faceta rozebrać a nie zaliczyć ;P
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   angel@ Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 3
  • Rejestracja nie, 06 lut 11
  • Płeć:Kobieta
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Inna

Napisano 06 luty 2011 - 18:13

Na przyszłość już będę wiedziała, że bezpieczniej załatwiać wszystko w punkcie PLAY.
Jeśli wszystko szybko zostanie wyjaśnione, to na 99% przedłużę umowę, ale od tej pory będę zapisywać dane każdego konsultanta, który zadzwoni, żeby w razie konieczności móc złożyć jakąkolwiek skargę na niego. (ale co może jeden mały nieznaczący klient..:( )
No nic, dzięki za szybką odpowiedź ;)
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   DawidMisiak Ikona

  • Klikacz
  • PipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 182
  • Rejestracja śro, 21 maj 08
  • Płeć:Mężczyzna
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:One Play
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 06 luty 2011 - 18:55

Coś mi nie gra w całej tej historii. Wydawało mi się, że wszystkie umowy i aneksy do nich mają formę papierową. Czy coś się zmieniło? Czy teraz w trakcie rozmowy z konsultantem tak prowadzą rozmowę, aby "wymusić" zgodę na przedłużenie i w ślad za tym nie idzie żadna umowa pisemna? Jeśli tak jest to jest to zachowanie skandaliczne i raczej nie wpłynie na pozytywną ocenę sieci, a już na pewno na ocenę niekompetentnego, nieżyczliwego, nieporadnego.. itd. BOK.

Dajcie znać jak się to teraz odbywa, bo mam 2-3 umowy, które zbliżają się do końca okresu zastrzeżonego i wolałbym uniknąć sytuacji odkręcania tego co jakiś konsultancina wpisze w system.
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   Pracownik Play Ikona

  • Leniwiec
  • Pip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 111
  • Rejestracja wto, 18 maj 10
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Olsztyn
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Longplay Premium
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 06 luty 2011 - 19:06

Wyświetl postUżytkownik DawidMisiak dnia 06 February 2011 - 18:55 napisał

Coś mi nie gra w całej tej historii. Wydawało mi się, że wszystkie umowy i aneksy do nich mają formę papierową. Czy coś się zmieniło? Czy teraz w trakcie rozmowy z konsultantem tak prowadzą rozmowę, aby "wymusić" zgodę na przedłużenie i w ślad za tym nie idzie żadna umowa pisemna? Jeśli tak jest to jest to zachowanie skandaliczne i raczej nie wpłynie na pozytywną ocenę sieci, a już na pewno na ocenę niekompetentnego, nieżyczliwego, nieporadnego.. itd. BOK.

Dajcie znać jak się to teraz odbywa, bo mam 2-3 umowy, które zbliżają się do końca okresu zastrzeżonego i wolałbym uniknąć sytuacji odkręcania tego co jakiś konsultancina wpisze w system.

Widzisz od jakiegos czasu "słuchawki" nie wysyłaja aneksów do podpisania tylko aktywują w systemie i tyle.Twierdza że nie maja obowiązku, ja jako pracownik salonu mam obowiązek podpisany aneks przesłać do archiwum firmy...
Ja naprawdę polecam z takimi decyzjami przejść do POS tam mozna poprosic o regulamin poczytać dopytać i dopiero podpisać!!!! i potem nie żałować i nie miec tych wszystkich problemów.
była tez opisana w "Gazecie" cała seria przypadków klientów zrobionych na szaro przez Telesales , podrobione podpisy i inne...
Sprawy pewnie do "wygrania" ale po co sobie nerwy szarpać???
Dla kobiety przymierzyć a nie kupić to jak dla faceta rozebrać a nie zaliczyć ;P
0

#0 Bot Reklamowy

  • Reklama
  • Grupa Reklama

Napisano --



#6 Użytkownik nie jest zalogowany   DawidMisiak Ikona

  • Klikacz
  • PipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 182
  • Rejestracja śro, 21 maj 08
  • Płeć:Mężczyzna
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:One Play
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 06 luty 2011 - 19:16

W rodzinie mamy kilka aktywacji na telefon i Internet i obawiam się, że nie będę w stanie kontrolować każdej aktywacji i może zdarzyć się sytuacja, w której telefon odbierze ktoś inny niż ja, a konsultancina na podstawie takiej rozmowy aktywuje coś tam według jego uznania. A z tego co piszecie to to jest praktyka sieci.

Jeśli chodzi o wizyty w punkcie, to mieliśmy już przypadek kradzieży tożsamości w punkcie Play, gdzie nieuczciwy pracownik wziął sobie 2 dodatkowe aktywacje z telefonem. Dlatego nie mam do nich również zaufania. W dodatku oferty z BOK są zawsze nieco korzystniejsze.

Niemniej, biorąc pod uwagę to co się dzieje w Play, bałagan w BOK, nieuczciwi konsultanci i przedstawiciele, to nie pozostaje mi nic innego jak przenieść numery do innej sieci. Korzystaliśmy już z usług wszystkich pozostałych operatorów, ale u żadnego z nich nie miały miejsca takie sytuacje jak w Play.
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   play4you1 Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 748
  • Rejestracja śro, 14 paź 09
  • Miejscowość:WARSZAWA

Napisano 09 luty 2011 - 16:59

Aj....nie dobrze.
<angel@ > nie dostaliście żadnego aneksu/dokumentu? Konsultant nie ma prawa podlaczyć niczego co nie zostało przez WŁAŚCICIELA wyraźnie zaakcpetowane! Napisz do mnie na PW postaram się wyjasnić tą sytuację. Napisałaś i wysłałaś tą rezygnację?
-1

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   bethowen83 Ikona

  • Leniwiec
  • Pip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 119
  • Rejestracja sob, 29 maj 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Grudziądz
  • Operator:PLAY
  • Telefon:k800i
  • Taryfa:One Play Pro
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 10 luty 2011 - 10:06

Wyświetl postUżytkownik angel@ dnia 06 February 2011 - 13:25 napisał

Witam
Dwa lata temu moja mama (za moją radą) podpisała umowę z PLAY na internet, która kończy się 7 marca 2011. Przez ten czas nie było większych problemów, rodzice byli zadowoleni. Ostatnio do mojej mamy zadzwonił konsultant z PLAY w sprawie oferty przedłużenia umowy, rodzice (osoby, które nie znają się dokładnie na internecie, limitach itp)chcieli, żebym to ja wysłuchała oferty, potem na spokojnie im ją przekazała i żebyśmy wspólnie podjęli decyzję. ( w końcu od tego się ma dzieci, żeby pomagały ;) ). a więc do sedna..
Wczoraj (5.02.2011) rozmawiałam z konsultantką PLAY, wysłuchałam oferty po czym poprosiłam żeby skontaktowała się ze mną w poniedziałek (7.02.2011), ponieważ potrzebuję czasu na zastanowienie się (nie będę w ciągu minuty podejmować decyzji, tym bardziej, że to nie ja korzystam z tego internetu) na co pani oczywiście się zgodziła.
Następnego dnia (tj dzisiaj) dostaję SMSa:
"Witamy. Dziękujemy za przedłużenie umowy. Warunki promocyjne wynikające z aneksu do umowy zostały przyjęte do realizacji. Pozdrawiamy. Play"
WTF? Przecież nic nie przedłużałam, dopiero jutro mam to zrobić ocb?? Oczywiście szybko zadzwoniłam pod 790500500 i grzecznie powiedziałam, że zaszła pomyłka i wyjaśniłam o co chodzi. Miła pani z "wielką" ochotą poinformowała mnie, że oficjalnie umowa została przedłużona na takich i takich warunkach (jeszcze gdyby to była ta opcja, którą chciałam wziąć to pół biedy, ale niestety ..).Pani nic w tej sprawie nie może zrobić, tym bardziej anulować tej decyzji.
Z tego wniosek- wczoraj konsultantka bez mojej wiedzy i pozwolenia zwyczajnie przedłużyła mi umowę na warunkach, które jej się podobały i tyle. Zdenerwowana zapytałam jak to cofnąć? Okazało się, że jedyna możliwość anulowania to w ciagu 10 dni wysłać pismo z rezygnacją przedłużenia umowy.
I tu ta krótka historia się kończy. Jutro wyślę list z wyjaśnieniem i trzeba będzie cierpliwie czekać na odpowiedź.
Niestety nigdy nic podobnego mi się nie zdarzyło, nie miałam problemów z umowami, konsultantami itd i nie wiem jak przebiegają reklamacje i odwołania.
W związku z tym napisałam tego posta bo może ktoś z Was miał podobny problem i wie:
czy długo czeka się na odpowiedź i czy np jeśli chcę teraz całkowicie zrezygnować z internetu w PLAY to muszę najpierw wysłać list z anulowaniem przedłużenia umowy i dopiero po otrzymaniu od PLAY odpowiedzi, wysłać kolejne pismo tym razem z całkowitą rezygnacją z usługi? Czy mogę wysłać oba listy jednocześnie?
Wiem, że mój przypadek wydaje się być błahy w porównaniu z tymi które przeczytałam na forum, ale za kilka dni wyjeżdżam i rodzice zostaną sami z tym problemem.
pozdrawiam Angela
(ps jeśli podobny post już gdzieś był, to proszę mi wybaczyć, wina mojego pośpiechu ;) )


Cytat

I tu ta krótka historia się kończy.


Obawiam się że dopiero się zaczyna Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika



0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   bethowen83 Ikona

  • Leniwiec
  • Pip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 119
  • Rejestracja sob, 29 maj 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Grudziądz
  • Operator:PLAY
  • Telefon:k800i
  • Taryfa:One Play Pro
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 10 luty 2011 - 10:08

Wyświetl postUżytkownik angel@ dnia 06 February 2011 - 18:13 napisał

Na przyszłość już będę wiedziała, że bezpieczniej załatwiać wszystko w punkcie PLAY.
Jeśli wszystko szybko zostanie wyjaśnione, to na 99% przedłużę umowę, ale od tej pory będę zapisywać dane każdego konsultanta, który zadzwoni, żeby w razie konieczności móc złożyć jakąkolwiek skargę na niego. (ale co może jeden mały nieznaczący klient..:( )
No nic, dzięki za szybką odpowiedź ;)


Cytat

Na przyszłość już będę wiedziała, że bezpieczniej załatwiać wszystko w punkcie PLAY.


Bezpieczniej jest unikać Play



-1

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   angel@ Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 3
  • Rejestracja nie, 06 lut 11
  • Płeć:Kobieta
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Inna

Napisano 11 luty 2011 - 18:04

Wyświetl postUżytkownik bethowen83 dnia 10 February 2011 - 10:06 napisał

Obawiam się że dopiero się zaczyna Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika


Chyba tak ;)
Wczoraj dostałąm smsa "Witamy. informujemy,że złoszenie nrxxxxxxxx jest w trakcie realizacji. wymaga ono dokladnej analizy przez naszych ekspertów, po której udzielimy odpowiedzi. Zespól Play"

Teraz tylko czekać na decyzję ekspertów. ;)
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   pakierhakierxd Ikona

  • Pociskacz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 1550
  • Rejestracja czw, 27 maj 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Supraśl
  • Zainteresowania:Komputery,telefony komórkowe,sprzęt elektroniczny ogółem informatyka :D
  • Operator:PLAY
  • Telefon:Lg L9/Nokia 5300
  • Taryfa:Play Abonament
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 11 luty 2011 - 19:08

A ja jestem zadowolony z boku ostatnio wysłałem 2 zgłoszenia
1 dotyczące zmiany taryfy w abo na all inclusive
2 dotyczące wyłączenia wysyłania smsów premium + połączeń z nimi
Na 1 dostałem odpowiedź w ciągu tego samego dnia
na 2 na drugi dzień:P
W końcu dali informację o zgłoszeniu smsem:D
To były moje 8 i 9 zgłoszenia w ciągu pół roku:P
Narazie miałem chyba tylko 1-3 zgłoszenia z problemami
z tym że 2 były poświęcone 1 rzeczy:D
Reszta to wyłączanie usług itp.:D
Wg mnie bok się poprawił
W orange za to chyba się pogorszył bo jak miałem na kartę orange free to na odpowiedź w sprawie kompresji obrazków czekałem miesiąc !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Przez tą ich kompresję zrezygnowałem z pomysłu netu mobilnego u nich na kartę choć mógłbym go mieć super tanio startery 6gb na allegro 30-40zł
Wolałem po kombinacjach zrobić iplus na kartę za 53zł(6 miesięcy) 6gb który ma kompresję ale jak sobie ją sam włączę:D
Ale po tym pół roku zastanowię się czy nie zrezygnować z iplusa i nie zrobić tak
zmienić taryfę na all inclusive 85 z 1gb
i net udostępniać z telefonu za pomocą funkcjonalności routera wifi
1gb mi starczy na miesiąc na netbooka i telefon:P

0

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   bethowen83 Ikona

  • Leniwiec
  • Pip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 119
  • Rejestracja sob, 29 maj 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Grudziądz
  • Operator:PLAY
  • Telefon:k800i
  • Taryfa:One Play Pro
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 11 luty 2011 - 22:52

Wyświetl postUżytkownik pakierhakierxd dnia 11 February 2011 - 19:08 napisał

A ja jestem zadowolony z boku ostatnio wysłałem 2 zgłoszenia
1 dotyczące zmiany taryfy w abo na all inclusive
2 dotyczące wyłączenia wysyłania smsów premium + połączeń z nimi
Na 1 dostałem odpowiedź w ciągu tego samego dnia
na 2 na drugi dzień:P
W końcu dali informację o zgłoszeniu smsem:D
To były moje 8 i 9 zgłoszenia w ciągu pół roku:P
Narazie miałem chyba tylko 1-3 zgłoszenia z problemami
z tym że 2 były poświęcone 1 rzeczy:D
Reszta to wyłączanie usług itp.:D
Wg mnie bok się poprawił
W orange za to chyba się pogorszył bo jak miałem na kartę orange free to na odpowiedź w sprawie kompresji obrazków czekałem miesiąc !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Przez tą ich kompresję zrezygnowałem z pomysłu netu mobilnego u nich na kartę choć mógłbym go mieć super tanio startery 6gb na allegro 30-40zł
Wolałem po kombinacjach zrobić iplus na kartę za 53zł(6 miesięcy) 6gb który ma kompresję ale jak sobie ją sam włączę:D
Ale po tym pół roku zastanowię się czy nie zrezygnować z iplusa i nie zrobić tak
zmienić taryfę na all inclusive 85 z 1gb
i net udostępniać z telefonu za pomocą funkcjonalności routera wifi
1gb mi starczy na miesiąc na netbooka i telefon:P



Cytat

A ja jestem zadowolony z boku ostatnio wysłałem 2 zgłoszenia1 dotyczące zmiany taryfy w abo na all inclusive
2 dotyczące wyłączenia wysyłania smsów premium + połączeń z nimi
Na 1 dostałem odpowiedź w ciągu tego samego dnia

na 2 na drugi dzień:P


A bo ty szycha jesteś w Play to nic dziwnego. Kto ma chody ma lepiej.


0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych