Mój Play: Wypowiedzenie umowy z Play - Mój Play

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Wypowiedzenie umowy z Play

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   spartaccus Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 10
  • Rejestracja czw, 25 lis 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Choszczno
  • Operator:Plus
  • Taryfa:Play Fresh(pre-paid)

Napisano 25 styczeń 2011 - 13:30

Swego czasu pisałem o problemach z moją aktywacją firmowa 75, po niespełna 2 miesiącach od momentu kiedy podpisałem umowę aktywowano mi abonament.
Hmm, bardzo się do play zraziłem i w między czasie zgodnie z regulaminem dołączonym do umowy który mówi że mogę rozwiązać umowę jesli aktywacja nie nastąpi w ciągu 10 dni. Złożyłem wypowiedzenie, treść jego jest zgodna z wytycznymi Play , sprawdziłem to w UKE i dostałem pisemnie potwierdzenie że wypowiedzenie jest złożone prawidłowo. Od playa kilka dni po złożeniu wypowiedzenia otrzymałem na play24 informację że zajęto się moją sprawą. No cóż , mineło 30 dni i nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Zgodnie z prawem umowa zostaje rozwiązana a mój telefon daej działa w systemie abonamentowym.
Wiecie co, ręce opadają :blink: :blink: :blink:
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   play4you1 Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 748
  • Rejestracja śro, 14 paź 09
  • Miejscowość:WARSZAWA

Napisano 25 styczeń 2011 - 17:11

Hej, podaj mi na PW numer zgłoszenia to zobaczę co się z nim dzieje. Tak , masz rację aktywacji numeru powinnismy dokonać w ciągu 10 dni a nie w ciągu 2 m-cy. Spróbuję to wyjasnic jak najszybciej.

pzdr
p4y1
-1

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   bethowen83 Ikona

  • Leniwiec
  • Pip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 119
  • Rejestracja sob, 29 maj 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Grudziądz
  • Operator:PLAY
  • Telefon:k800i
  • Taryfa:One Play Pro
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 25 styczeń 2011 - 18:08

Cytat

Zgodnie z prawem umowa zostaje rozwiązana a mój telefon daej działa w systemie abonamentowym.
Wiecie co, ręce opadają


Nie wiem co ciebie tak dziwi?? Przecież to Play Dołączona grafika
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   spartaccus Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 10
  • Rejestracja czw, 25 lis 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Choszczno
  • Operator:Plus
  • Taryfa:Play Fresh(pre-paid)

Napisano 25 styczeń 2011 - 20:22

Play4you, dziękuję za chęć pomocy jesteś nieoceniony na tym forum ale ja już niechcę mieć nic do czynienia z playem. Zgłosiłem dziś sprawę do UKE.
Niech już się potoczy biegiem prawnym.
Tylko chcialem się z wami podzielić tym.
2

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   bethowen83 Ikona

  • Leniwiec
  • Pip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 119
  • Rejestracja sob, 29 maj 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Grudziądz
  • Operator:PLAY
  • Telefon:k800i
  • Taryfa:One Play Pro
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 25 styczeń 2011 - 20:41

Cytat

Play4you, dziękuję za chęć pomocy jesteś nieoceniony na tym forum ale ja już niechcę mieć nic do czynienia z playem.


Gratuluje!!! W końcu ktoś otworzył oczy na Play Dołączona grafika
-1

#0 Bot Reklamowy

  • Reklama
  • Grupa Reklama

Napisano --



Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych