Mój Play: Zbieraj minuty w Play Fresh oraz Poleć Play znajomemu - Mój Play

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Zbieraj minuty w Play Fresh oraz Poleć Play znajomemu o co kaman

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   zakk87 Ikona

• Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 10
  • Rejestracja Mon, 10 Jan 11
  • Miejscowość:lubelskie
  • Operator:PLAY
  • Telefon:Samsung Galaxy i5700 Spica CyanogenMod 8.3 Android 2.2.1 Froyo
  • Taryfa:Play Fresh(pre-paid)
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 10 January 2011 - 12:36

Witam, od piątku mam aktywny numer w Play Fresh po przejściu z Simplusa. Dopiero dziś ludzie z Plusa mogą się ze mną połączyć ale to była wina Plusa i nie dotyczy w sumie tego tematu. Jestem początkujący więc chcę zadać kilka pytań:
1. Dlaczego nie nalicza mi system minut za przychodzące połączenia z innych sieci (pakiet wykupiłem w piątek, potwierdzenie dostałem po kilkudziesięciu minutach) cały czas mam 0min i No Expiration Date? (wg tego trzeba pójść do salonu http://www.playmobil...resh/index.html, nie wstukiwałem kodów tylko zrobiłem to przez Play24. - muszę iść do salonu jeszcze to aktywować? Jest napisane, że mam to aktywne)
2. Dlaczego nie mogę Polecić znajomemu Play? jak próbuję przez stronę to wyskakuje błąd polecenia, próbuję kodami: Twój numer nie ma aktywnych połączeń wychodzących.

Dziwna sprawa, ponieważ:
1. Aktywował mi się numer,
2. Załadowałem za 5zł (dostałem bonus 60zł),
3. Zmieniłem taryfę na Darmowe SMS'y i rozmowy w Play, (taką mi pokazuje Play24 i jak patrzę kodami)
4. Uzupełniłem konto przez Facebooka za 25zł (przyszedł komunikat, że dostanę 7,50 ale przy sprawdzaniu konta nadal mam 28zł-tyle było po doładowaniu),
5. Czy coś trzeba zgłaszać w salonie? Jakieś pakiety itp? Nie wiem czy pisać do nich, dzwonić? Coś to bardzo długo trwa. W simplusie było wszystko Just-in-time...
6. Jak wyłączyć pocztę głosową?