Mój Play: dezaktywacja i aktywacja oferty transferu danych - dodatkowe koszty - Mój Play

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

dezaktywacja i aktywacja oferty transferu danych - dodatkowe koszty

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   agak Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 2
  • Rejestracja pon, 25 paź 10
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Krakow
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Play Abonament

Napisano 25 październik 2010 - 20:13

Witajcie,
mam pytanie czy ktos z Was sie spotkał z podobnymi problemami. Za pośrednictwem e-shopu zakupilam abonament w ofercie Nowa Firma, na 12 miesiecy (oferta bez telefonu), i dodatkowo, poprzez *600 a wiec BOK, aktywowalam usluge transmisji danych 250 MB, takze w cenie promocyjnej. Problemow mam kilka, po wlasciwie 2 tyg uzytkowania karty SIM.
Pierwszy sie juz pojawil na starcie, Play potrzebowal az 2 tyg (11 dni roboczych) na aktywowanie mojej karty SIM - pomimo wielokrotnego kontkatu z BOK, i informacji ze pojawily sie problemy z aktywacja i na pewno ktos z technicznych do mnie oddzwoni (oczywiscie nikt sie nie kontaktowal). Drugi, zaraz po aktywacji karty SIM, ktora nastapila 12.10.2010. Probowalam aktywowac pakiet transmisji danych poprzez wyslanie sms-a aktywujacego, w momencie gdy uzyskalam informacje ze wystapil blad w aktywacji, zadzwonilam na *600, aby zapytac o powod. Uzyskalam informacje ze mam juz podlaczony pakiet transmisji danych, jako ze jest to oferta promocyjna (podkresle ze oferta promocyjna ktora bylam zainteresowana dot podpisania umowy na 12 miesiecy, bez telefonu, przy 50% znizce na abonament, i nic nie bylo powiedziane o dodatkowych pakietach transmisji danych). Poniewaz nie udalo mi sie aktywowac tego pakietu w telefonie, zadzwonilam ponownie, uzyskalam informacje w jaki sposob aktywowac te usluge w moim telefonie, a anstepnie poprosilam o wylaczenie tego pakietu, jako ze wydawal mi sie niewystarczajacy (mam telefon Iphone, abonament jest na firme, wiec uzywam tego telfonu jako mojego przenosnego komputera), i poprosilam o podpiecie pakietu o wiekszej transmisji danych. Uzyskalam informacje od pracownika, ze ta nowa usluga bedzie aktywowana w ciagu 24 godzin.
Po 24 godzinach zaczelam korzystac z mojego telefonu, oraz z dostepu do Internetu, wszedzie gdzie bylo to konieczne.
Dodam rowniez ze mam w telefonie modem, wiec w wiekszosci wypadkow (w domu i w pracy, a takze we wszystkich miejscach mozliwych) gdzie mam sygnal Wifi, przelaczalam sie z 3G&data transfer na polaczenie WIFI. Dzisiaj, a wiec 25.10., po 13 dniach uzytkowania tych pakietow, otrzymalam telefon z BOK, ze moja faktura w tym momencie opiewa na ok 650 zl, i chcieli mnie poinformawac o rosnacym zadluzeniu. Praktycznie odebralo mi mowe... Po 15 minutach, kiedy staralam sie wyjasnic te sytuacje z przedstawicielem PLAY, i po zapytaniu o mnostwo spraw, wyszlo na jaw ze praktycznie cala ta kwota zostala naliczona za transmisje danych, jako ze zaden pakiet promocyjny transmisji danych nie jest podlaczony do mojego numeru telefonu. Okazalo sie rowniez ze najwyzsze kwoty sa naliczone w momencie, kiedy wg mojego rozeznania ( uzywam Iphona od 3 lat, m.in. w Anglii, Wloszech, Francji, i w Polsce, i najczesciej uzywam tego telefonu do rozmow miedzynarodowych, jako ze mam zainstalowane programy do komunikacji przez internet) bylam podlaczona do Internetu za pomoca WIFI, wiec tez sciagalam najwiecej danych.
Powiem szczerze, ze nie wiem do konca co z tym fantem zrobic. Pracownik BOK, ktory poinformowal mnie o rosnacym zadluzeniu, udzielil mi informacji i wskazowek co powinnam teraz zrobic. Od razu zadzwonilam na *600 starajac sie zapytac jak to mozliwe ze ten pakiet nie zostal podlaczony, kiedy o to prosilam. Jedyne co moge to zlozyc pisemna reklamacje i prosbe o anulowanie naleznosci za transmisje danych. Powiem szczerze ze jest to dla mnie duzy klopot, jako ze moj telefon jest moim komputerem i biurem w jednym praktycznie, prowadze mala firme, na dodatek mloda na rynku polskim, i oczekiwanie na uzyskanie odpowiedzi na reklamacje plus niewiadoma, jak zostanie ta sprawa zalatwiona, przyprawia mnie o ciezki stres. Wiem z doswiadczenia jednak, oraz wypowiedzi roznych osob na forum, ze sprawy reklamacyjne z Playem potrafia ciagnac sie miesiacami, i na dodatek jest to swoista przeprawa, na co zdecydowanie nie mam ochoty.
Czy ktorykolwiek z uzytkownikow PLAY przechodzil podobna droge, ile to zajelo, od momentu zlozenia reklamacji i uzyskania odpowiedzi, i jaka ta odpowiedz byla?
Dziekuje i pozdrawiam.
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   pakierhakierxd Ikona

  • Pociskacz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 1550
  • Rejestracja czw, 27 maj 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Supraśl
  • Zainteresowania:Komputery,telefony komórkowe,sprzęt elektroniczny ogółem informatyka :D
  • Operator:PLAY
  • Telefon:Lg L9/Nokia 5300
  • Taryfa:Play Abonament
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 25 październik 2010 - 21:40

jak zwykle problemy z eshopem
ludzie którzy zamawiają w salonie takie problemy rzadziej mają
wiesz co najlepiej zrobić z
zrób zgłoszenie na play24
a potem napisz do play4you na forum
tam są 2 sprawdź który się logował ostatnio
podaj mu nr telefonu+nr sprawy
on tym się zajmie
:)

0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   agak Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 2
  • Rejestracja pon, 25 paź 10
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Krakow
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Play Abonament

Napisano 25 październik 2010 - 22:20

dzieki za podpowiedz, zglosilam juz problem na play24, jutro wysylam poleconym reklamacje.
mam nadzieje ze jakos to pojdzie,
pozdrawiam
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych