Mój Play: Ile czasu przez zakończeniem umowy można skorzystać z RePlay bez telefonu? - Mój Play

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Ile czasu przez zakończeniem umowy można skorzystać z RePlay bez telefonu?

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   greenflash Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 26
  • Rejestracja wto, 28 sie 07
  • Miejscowość:Mazowsze

Napisano 05 październik 2010 - 11:27

Witam.
W tamtym roku przedłużyłem umowę, wybrałem ofertę bez telefonu na 18 miesięcy. W tej chwili do końca kontraktu pozostało jeszcze 5 mies. Chciałbym znowu wybrać ofertę bez telefonu z umową na 18 miesięcy, bo obecna jest o wiele atrakcyjniejsza od tej, którą posiadam. Zależy mi więc, aby zrobić to jak najszybciej. Ktoś kiedyś na forum pisał, że wybierając ofertę bez telefonu można to zrobić sporo wcześniej niż przy ofercie z telefonem.
Stąd moje pytanie: ile czasu przez zakończeniem dotychczasowej umowy mogę ją przedłużyć wybierając kolejną ofertę bez telefonu?
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   marcinwalczak87 Ikona

  • Pociskacz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Vip
  • Postów 2048
  • Rejestracja nie, 07 wrz 08
  • Płeć:Nie ustawione
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Play Fresh(pre-paid)
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 05 październik 2010 - 11:34

4 miesiące wcześniej
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   greenflash Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 26
  • Rejestracja wto, 28 sie 07
  • Miejscowość:Mazowsze

Napisano 08 październik 2010 - 11:12

Zaszedłem dziś do salonu dowiedzieć się czy oferta przedłużeniowa, która mnie interesuje jest nadal aktualna i miła pani powiedziała, że umowę mogę przedłużyć dopiero dwa miesiące przed końcem starej. Zaznaczyłem jej wyraźnie, że nie biorę telefonu a ona, że to nic nie zmienia. Dwa miesiące i tyle.
Już sam nie wiem co o tym myśleć :wacko:
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   pakierhakierxd Ikona

  • Pociskacz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 1550
  • Rejestracja czw, 27 maj 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Supraśl
  • Zainteresowania:Komputery,telefony komórkowe,sprzęt elektroniczny ogółem informatyka :D
  • Operator:PLAY
  • Telefon:Lg L9/Nokia 5300
  • Taryfa:Play Abonament
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 08 październik 2010 - 11:51

może w innym salonie da ci wcześniej
albo jak zamówisz przez telefon
*500

0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   lipos Ikona

  • Play boy
  • PipPipPip
  • Grupa Vip
  • Postów 321
  • Rejestracja nie, 25 maj 08
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Sosnowiec
  • Zainteresowania:wóda, dziwki, koks :P
  • Operator:PLAY
  • Telefon:Motorola Defy
  • Taryfa:Play Abonament
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 14 październik 2010 - 09:57

Cytat

4 miesiące wcześniej


Skąd macie takie informacje? Zawsze było tak, że umowę można było przedłużyć na 60 dni przed zakończeniem ale nowe warunki i tak obowiązywały od następnego okresu rozliczeniowego po zakończeniu "starej" umowy.
''...i pamiętajcie aby te plusy nie przysłoniły wam minusów!''

jabber ID: Lipos@aqq.eu
0

#0 Bot Reklamowy

  • Reklama
  • Grupa Reklama

Napisano --



#6 Użytkownik nie jest zalogowany   marcinwalczak87 Ikona

  • Pociskacz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Vip
  • Postów 2048
  • Rejestracja nie, 07 wrz 08
  • Płeć:Nie ustawione
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Play Fresh(pre-paid)
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 14 październik 2010 - 10:28

W przypadku podpisywania umowy z telefonem to faktycznie 60 dni, ale bez telefonu 120 dni.
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   greenflash Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 26
  • Rejestracja wto, 28 sie 07
  • Miejscowość:Mazowsze

Napisano 16 październik 2010 - 14:21

Nie chcę zamawiać telefonicznie z dostawą do domu bo znam przypadki (już więcej niż jeden), że w umowie było "nieco inaczej" niż w ustaleniach z konsultantem w trakcie rozmowy telefonicznej. Jak w takim układzie mogę przekonać tę miłą panią z salonu, żeby przedłużyła mi umowę 120 dni przez końcem starej? Czy to jedna z tych pracownic, której nie chce się czytać manuali? ;)


Na jaki więc zapis w regulaminie mogę się powołać skoro ona stanowczo twierdzi, że nie można?
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   BQ Ikona

  • BOK
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa Vip
  • Postów 1090
  • Rejestracja pon, 22 wrz 08
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Czarnobyl
  • Zainteresowania:bans i lans
  • Operator:PLAY
  • Telefon:Hero
  • Taryfa:Inna
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 18 październik 2010 - 13:20

Słuchaj, proponuje indywidualnie sprawdzic. Zauwazylam ze kazdy klient ma indywidualny termin. Ja np mogłam przedluzyc umowe z telefonem ponad 4 miesiace przed końcem wlasciwej! :)
ogólnie jest przyjęte ze 4 miesiace przed mozna przedluzyc bez telefonu, a 2 miesiace z telefonem
Remember to keep yourself alive, there is nothing more important than that.
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych