Mój Play: pomoc w rozwiazaniu umowy - Mój Play

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

pomoc w rozwiazaniu umowy

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   newuser3 Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 8
  • Rejestracja nie, 11 lip 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Operator:Era
  • Taryfa:Mix w Play

Napisano 11 lipiec 2010 - 15:57

Witam,
jestem nowym uzytkownikiem i zwracam sie do Was- ekspertow od Play z bardzo waznym pytaniem odnosnie rozwiazania umowy z Play. Naczytalem sie juz wiele o problemach z tym procesem i chcialbym uzyskac pomoc co i jak powinienem zrobic, jestem po lekturze regulaminu i wiekszosc rzeczy juz wiem ale chcialbym sie tylko upewnic.

Ale do konkretow:
Umowa dotyczy Play Online 10gb podpisana 25-09-2009 na 12 miesiecy. byla wtedy promocja na net za 45zl na 12 miesiecy a wiec akurat na czas calej umowy. chce zrezygnowac z dniem 25-09-2010 a wiec wtedy kiedy ta umowa sie faktycznie konczy, nie chce popelnic jakiegos bledu i wpakowac sie w placenie kary, albo placic kolejny abonament za pazdziernik 2010. Wszystkie rachunki placilem terminowo i stan konta mam u nich czysty.

W regulaminie jest ze musze ich powiadomic o checi rezygnacji z umowy na 30 dni przed-czyli mam czas do 25-08-2010? czy jesli powiadomie ich pozniej automatycznie bede placil kolejny miesiac abonamentu? I czy jesli zalozmy zlozylbym to pismo jutro to czy nie bedzie za wczesnie i nie potraktuja mnie jakas kara? (zaznaczam ze z konkretnym dniem konca umowy), w skrocie - kiedy najlepiej wyslac/ zlozyc to pismo?

Apropo zlozenia - bylem miesiac temu w punkcie play i dostalem gotowy druk do rezygnacji, powiedziano mi ze moge go zlozyc w punkcie i bedzie ok. Ale czy oby napewno? juz rozne historie slyszalem, takze o tym zeby wyslac to na adres jakies skrzynki pocztowej (ktorego to adresu nie ma na tym formularzu ani na umowie). Kwestia danych: imie,nazwisko adres, pesel, nip, mail, tel kontaktowy i chyba najwazniejsze: nr umowy, nr telefonu i haslo, nie ma tam nic o nr klienta (czy o to moga sie tez przyczepic?) W jaki sposob najlepiej zlozyc takie pismo? Probowac w punkcie (podejrzewam ze ciezko bedzie), wyslac poleconym na adres tej skrzynki (ew. inny?) czy tez mailowo (tez takie proby widzialem w necie, podobno skuteczne). Chodzi mi o to zeby te sprawe zalatwic jak najlepiej i fachowo, bez historii ze w grudniu dostane jakies rachunki za net ktorego nie powinienem miec.

Bardzo bylbym wdzieczny za wszelka pomoc,
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Malgorzata50 Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 22
  • Rejestracja wto, 22 cze 10
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Kleszczewo
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Longplay SMS
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 11 lipiec 2010 - 16:13

newuser3:

Masz 100% rację,że umowę z siecią Play wypowiada się 30 dni przed końcem umowy wysyłając listem poleconym np.za potwierdzeniem odbioru pisemne wypowiedzenie umowy zamieszczając w nim odpowiednie dane oraz składając swój własnoręczny podpis.Gdybyś złożył wypowiedzenie umowy już jutro,czyli jeszcze szybciej,niż przed 30 dniowym okresem wypowiedzenia zawartej umowy to zapewniam cię,że sieć Play nie ma żadnych podstaw prawnych,aby obciążyć cię karą umowną,gdyż jest to niedorzeczne.Wypowiedzenie takie możesz złożyć na druku,który dostałeś jak również i na zwykłej kartce:

-W salonie sieci Play,

-Wysyłając je listem poleconym,najlepiej za potwierdzeniem odbioru na adres:

P4 Sp. z o.o
Skrytka pocztowa 4
62-056 Komorniki

Oczywiście możesz również dodatkowo wysłać skan wypowiedzenia umowy na adres ok@pomocplay.pl.

Wspomniany przez ciebie numer klienta to zapewne numer konta abonenckiego.Jest on zapewne widoczny na umowie,którą podpisałeś.

Użytkownik Malgorzata50 edytował ten post 11 lipiec 2010 - 16:15

0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   newuser3 Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 8
  • Rejestracja nie, 11 lip 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Operator:Era
  • Taryfa:Mix w Play

Napisano 11 lipiec 2010 - 16:22

dziekuje za tak szybka odpowiedz, jesli zlozylbym np. jutro to czy powinienem zaznaczyc (w tym formularzu jest pole w ktorym mozna podac powod rezygnacji) ze rezygnuje z konkretnym dniem? (czyli 25-09-2010 w moim przypadku), mysle ze wysle to w polowie sierpnia, ew. na poaczatku aby bylo to w miare na biezaco chyba ze lepiej wyslac juz teraz?
co do tego numeru abonenta to jest on na umowie ale nie ma go juz na tym pismie o rezygnacji wiec mysle ze nie bedzie konieczny? (chyba ze sie myle?).
Powiem szczerze ze najbardziej pasowaloby mi zlozyc takie pismo w punkcie playa i ewentualnie wyslac skan na ten adres e-mail ale nie wiem czy nie dostane jakiegos info ze nie jest to wazne z powodu "niewlasnorecznego podpisu" itp. Poczte omijam szerokim lukiem bo juz kilka razy przejechalem sie w podobnym przypadku i niesgtety troche $ mnie to kosztowalo.
Jeszcze raz dziekuje Pani Malgorzato za pomoc :)
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   Malgorzata50 Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 22
  • Rejestracja wto, 22 cze 10
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Kleszczewo
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Longplay SMS
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 11 lipiec 2010 - 18:49

newuser3:

Jeśli na piśmie o rezygnacji nie ma pola,w którym należy wpisać numer konta abonenckiego to na 100% nie trzeba go nigdzie na nim wpisywać.Odpowiedż na pozostałe pytania wysłałam Panu na PW.
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   newuser3 Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 8
  • Rejestracja nie, 11 lip 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Operator:Era
  • Taryfa:Mix w Play

Napisano 19 lipiec 2010 - 10:29

bylem dzis w salonie play i oczywiscie odeslano mnie z kwitkiem, kategorycznie twiedzac ze rezygnacja w salonie z umowy jest niemozliwa. dostalem druk do wypelnienia i wyslania na adres tej skrytki pocztowej. mam w zwiazku z tym pytanie - czy w polu gdzie ma sie podpisac sprzedawca mam wziac podpis od kogos z salonu czy tez zostawic puste i wyslac poleconym? XXI wiek a takie rzeczy rozwiazywac poczta, zalosne....

acha, w umowie mam ze okres rozliczeniowy jest od 10 danego miesiac do 9, w takim wypadku do kiedy musze wyslac to pismo?
0

#0 Bot Reklamowy

  • Reklama
  • Grupa Reklama

Napisano --



#6 Użytkownik nie jest zalogowany   Malgorzata50 Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 22
  • Rejestracja wto, 22 cze 10
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Kleszczewo
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Longplay SMS
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 19 lipiec 2010 - 12:09

newuser3:

Ja otrzymując druk wypowiedzenia umowy z siecią Play wypełniłabym go i odesłała na ww.adres bez pieczątki przedstawiciela P4.Co do terminu wysłania tego wypowiedzenia to należy je wysłać przynajmniej przed 30 dniem od daty rozwiązania umowy.Czym szybciej to tym lepiej.Okres rozliczeniowy w tej kwestii nie gra roli.
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   newuser3 Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 8
  • Rejestracja nie, 11 lip 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Operator:Era
  • Taryfa:Mix w Play

Napisano 19 lipiec 2010 - 12:21

Pani Malgorzato dziekuje za jak zawsze szybka i rzetelna odpowiedz, tak wlasnie zrobie. moje watpliwosci odnosnie tego terminu sa zwiazane z tym watkiem na innym forum ktory dzis znalazlem:
http://www.bez-kabli...pic.php?t=18855 (1 post)

przejrzalem regulamin ktory dostalem przy zawarciu umowy (notabene napisany chyba czcionka 4, bez lupy calkowicie nieczytelny - mowie serio) i tez tak tam jest to sprecyzowane, wysylam i tak wczesniej ale warto dla innych o takie info.
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   newuser3 Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 8
  • Rejestracja nie, 11 lip 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Operator:Era
  • Taryfa:Mix w Play

Napisano 19 lipiec 2010 - 20:34

dzis dostalem nowy rachunek z play i info ze tanieje abonament (nie wiem czy mnie to obejmuje bo i tak mam ten z promo 10gb za 45zl a tam mowa o tych zwyklych za 70zl), ale mniejsza o to. dali info ze moge nie zgodzic sie na regulamin i zrezygnowac ale bede placil jaks kare (tutaj dosc dziwnie okreslona ta kara. czy ktos juz rezygnowal z tego powodu? do konca umowy mam jeszcze 3 rachunki a i tak nie bede korzystal wiec nie wiem juz sam...
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   Troskliwy Miś Ikona

  • Tubylec
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa Pracownicy Play
  • Postów 1368
  • Rejestracja śro, 02 sty 08
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:z animki
  • Zainteresowania:
  • Operator:PLAY
  • Telefon:działa :)
  • Taryfa:Play Limitowany
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 20 lipiec 2010 - 09:19

Lepiej już zapłacić te 3 rachunki, a "kolegom" w salonie się nie chce.
Najlepsza sygnaturka, to brak sygnaturki.
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   newuser3 Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 8
  • Rejestracja nie, 11 lip 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Operator:Era
  • Taryfa:Mix w Play

Napisano 28 lipiec 2010 - 19:50

na play24 dostalem info o potwierdzeniu otrzymania zgloszenia o rezygnacji wraz z oferta promocyjna gdybym jednak sie zdecydowal, rozumiem ze nie musze juz nigdzie potwierdzac ze rezygnuje? pytam dla czystej formalnosci.
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   Troskliwy Miś Ikona

  • Tubylec
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa Pracownicy Play
  • Postów 1368
  • Rejestracja śro, 02 sty 08
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:z animki
  • Zainteresowania:
  • Operator:PLAY
  • Telefon:działa :)
  • Taryfa:Play Limitowany
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 28 lipiec 2010 - 21:06

Nie, już tylko czekasz na ostatnią fakturę :)
Najlepsza sygnaturka, to brak sygnaturki.
0

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   jihn Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 1
  • Rejestracja pon, 02 sie 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Play Abonament

Napisano 02 sierpień 2010 - 17:53

Witam wszystkich :),

wielka prośba,

czy mógłby jakiś użytkownik przesłać w postaci pdf, jpg lub inne czysty skan wzoru rozwiązania UoSUT dla P4 (taki co dają w salonach). Prośbę swą argumentuję tym iż za 45dni kończy mi się umowa na okres określony i chcę ją rozwiązać i przejść na PLAY FRESH.

Miałem już jeden taki druczek z salonu, ale kurcze wczoraj wylała mi się woda na biurko i druk przepadł, a do najbliższego punkt PLAYA mam 70km... .

Znalazłem jednego TUTAJ ale zbyt mała rozdzielczość na format A4.

Jeszcze jedno pytanko w rubryce POWÓD: wpisać MIGRACJA PLAY FRESH? - wystarczy czy coś więcej napisać w celu przeniesienia numeru do Fresha?. Pozdrawiam.
0

#13 Użytkownik nie jest zalogowany   play4you1 Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 748
  • Rejestracja śro, 14 paź 09
  • Miejscowość:WARSZAWA

Napisano 04 sierpień 2010 - 07:52

Wyświetl postUżytkownik jihn dnia 02 August 2010 - 18:53 napisał

Witam wszystkich :),

wielka prośba,

czy mógłby jakiś użytkownik przesłać w postaci pdf, jpg lub inne czysty skan wzoru rozwiązania UoSUT dla P4 (taki co dają w salonach). Prośbę swą argumentuję tym iż za 45dni kończy mi się umowa na okres określony i chcę ją rozwiązać i przejść na PLAY FRESH.

Miałem już jeden taki druczek z salonu, ale kurcze wczoraj wylała mi się woda na biurko i druk przepadł, a do najbliższego punkt PLAYA mam 70km... .

Znalazłem jednego TUTAJ ale zbyt mała rozdzielczość na format A4.

Jeszcze jedno pytanko w rubryce POWÓD: wpisać MIGRACJA PLAY FRESH? - wystarczy czy coś więcej napisać w celu przeniesienia numeru do Fresha?. Pozdrawiam.


Witam,

do rozwiązania umowy nie jest Ci potrzebny 'druczek'. Wytarczy zwykła kartka (czysta, w kratkę, w linie-obojętne) :) TYTUŁ=Rozwiązanie Umowy, TREŚĆ= Proszę o rozwiązanie umowy zawartej xx xx xxxx, która kończy się xx xx xxxx dla numeru xxx xxx xxx. Podpis (taki sam jak na umowie)+ dane na podstawie, których można Cię zweryfikować (najlepiej hasło abonenckie do usługi). Takie wypowiedzenie należy wysłać na P4 Sp. z o. o., Skr.Pocztowa 4, 62-056 Komorniki P204.


Pozdrawiam,

P4Y1
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych