Mój Play: Rozwiązanie umowy z Play - Mój Play

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Rozwiązanie umowy z Play

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   Jacek073 Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 5
  • Rejestracja pon, 14 cze 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Play Abonament

Napisano 14 czerwiec 2010 - 08:55

W marcu 2010 roku zgodnie z regulaminem sieci Play wysłałem listem poleconym rozwiązanie umowy na jeden z numerów które posiadam w Play.
Otrzymałem od Play list że telefon zostanie wyłączony 29 kwietnia 2010 r.
Telefon nie został wyłączony 29 kwietnia , zadzwoniłem do biura obsługi i dopiero po tej interwencji wyłączono numer ,był to początek maja i naliczono opłatę za miesiąc maj.
W celu wyjaśnienia tej sprawy dzwoniłem do biura obsługi za każdym razem konsultant mówił co innego i usilnie wmawiano mnie że nie mają żadnego zgłoszenia z mojej strony że nic o tym nie wiedzą , żebym czekał dostanę sms-a z wyjaśnieniem .Do dnia 14 czerwca 2010 r sprawa nie jest wyjaśniona wysłałem kolejne zapytanie do sieci Play pocztą elektroniczną żeby nie twierdzono że nic im nie zgłoszono.
Podobną sytuacje miałem w sieci Plus GSM też nie wyłączono numeru po rozwiązaniu umowy , operator przyznał się do błędu i przeprosił mnie w liście za pomyłkę.
Wyłania się obraz bałaganu jaki panuje w biurze obsługi , nikt tam nic nie wie albo nie chce wiedzieć.
Radzę poważnie się zastanowić przed podpisaniem umowy z Play , może inne sieci mają mniej atrakcyjne stawki i telefony ale nie robią z ludzi idiotów jak sieć Play.
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Shani Ikona

  • Play boy
  • PipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 350
  • Rejestracja czw, 01 kwi 10
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Gdańsk
  • Zainteresowania:Tłumaczenie pokrętnych zasad działania BOK
  • Operator:PLAY
  • Telefon:Samsung B2100
  • Taryfa:Mix w Play
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 14 czerwiec 2010 - 09:53

Złóż reklamację. Błędy zdarzają się w każdej sieci, jak już zdążyłeś zauważyć. Reklamacja powinna się zaczynać od numeru telefonu i hasła do konta abonenckiego, jeśli wysyłasz ją przez maila. Inaczej odpowiedź jaką dostaniesz będzie się zaczynała od słów "dziękujemy za zgłoszenie, jednak ze względu na brak możliwości weryfikacji...". W reklamacji opisz dokładnie całą sytuację. I mam pytanie co do 29 kwietnia - jesteś pewien, że nie chodziło o 30? Z reguły telefon jest wyłączany na przełomie okresu rozliczeniowego, co by sugerowało że masz okres 30/31-1.
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   Jacek073 Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 5
  • Rejestracja pon, 14 cze 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Play Abonament

Napisano 14 czerwiec 2010 - 10:34

Wyświetl postUżytkownik Shani dnia 14 June 2010 - 09:53 napisał

Złóż reklamację. Błędy zdarzają się w każdej sieci, jak już zdążyłeś zauważyć. Reklamacja powinna się zaczynać od numeru telefonu i hasła do konta abonenckiego, jeśli wysyłasz ją przez maila. Inaczej odpowiedź jaką dostaniesz będzie się zaczynała od słów "dziękujemy za zgłoszenie, jednak ze względu na brak możliwości weryfikacji...". W reklamacji opisz dokładnie całą sytuację. I mam pytanie co do 29 kwietnia - jesteś pewien, że nie chodziło o 30? Z reguły telefon jest wyłączany na przełomie okresu rozliczeniowego, co by sugerowało że masz okres 30/31-1.

0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   Jacek073 Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 5
  • Rejestracja pon, 14 cze 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Play Abonament

Napisano 14 czerwiec 2010 - 10:47

Może i 30 kwietnia nie mam już tego listu który przysłał Play ,biuro obsługi w Play przyjmuje zgłoszenie , następnie stwierdza że nic nie było zgłaszane, w czwartek 10 czerwca po telefonie do biura obsługi zostałem poinformowany że sprawa jest wyjaśniana i dostanę sms-a w sobotę z wyjaśnieniem sprawy nic nie przyszło , dziś po telefonie stwierdzono że nic o tym nie wiedzą , koszmar.
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   Shani Ikona

  • Play boy
  • PipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 350
  • Rejestracja czw, 01 kwi 10
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Gdańsk
  • Zainteresowania:Tłumaczenie pokrętnych zasad działania BOK
  • Operator:PLAY
  • Telefon:Samsung B2100
  • Taryfa:Mix w Play
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 14 czerwiec 2010 - 11:32

tak czy siak wyślij reklamację mailem i nie zapomnij o haśle abonenckim.
0

#0 Bot Reklamowy

  • Reklama
  • Grupa Reklama

Napisano --



#6 Użytkownik nie jest zalogowany   bethowen83 Ikona

  • Leniwiec
  • Pip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 119
  • Rejestracja sob, 29 maj 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Grudziądz
  • Operator:PLAY
  • Telefon:k800i
  • Taryfa:One Play Pro
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 14 czerwiec 2010 - 15:48

Uzbruj się też w cierpliwość. Zresztą, nie długo twoje posty przeczyta największy obrońca Play Troskliwy Miś i napewno wszystko ci wytłumaczy. Napweno znajdzie rozwiązanie, a na końcu napisze ci że ty coś źle zrobiłeś a teraz masz problem.
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   play4you1 Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 748
  • Rejestracja śro, 14 paź 09
  • Miejscowość:WARSZAWA

Napisano 14 czerwiec 2010 - 18:14

Jeżeli zgłosiłeś już sprawę i masz np. numer zgłoszenia, prześlij proszę mi takie info. Chętnie zajmę się sprawą i postaram się wyjasnić całą tę sytuację,
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   Jacek073 Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 5
  • Rejestracja pon, 14 cze 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Play Abonament

Napisano 21 czerwiec 2010 - 20:29

Sprawa się wyjaśniła ,otrzymałem list polecony od Play w którym operator przyznał się do pomyłki i przeprosił za zaistniałą sytuację.
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych