Mój Play: Aktywacja karty sim - Mój Play

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Aktywacja karty sim Proszę o pomoc

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   MaaTeeK Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 1
  • Rejestracja pon, 24 maj 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Kętrzyn
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Mix w Play

Napisano 24 maj 2010 - 14:01

Witam. Kupiłem w eshopie telefon z ofertą eShopowa Play Mixtura (40)
Wkładam kartę i piszę że karta nie jest aktywowana czy coś w tym stylu. Wiem , że trzeba zadzwonić pod 790502502, ale ja nie mam skąd zadzwonić ponieważ z domowego mam zablokowane telefony, a to moja pierwsza komórka więc nawet z tej nie mogę zadzwonić. Pytanie takie czy mogę to jakoś zrobić przez internet ?
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Shani Ikona

  • Play boy
  • PipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 350
  • Rejestracja czw, 01 kwi 10
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Gdańsk
  • Zainteresowania:Tłumaczenie pokrętnych zasad działania BOK
  • Operator:PLAY
  • Telefon:Samsung B2100
  • Taryfa:Mix w Play
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 24 maj 2010 - 23:14

Przy zakupie w eShopie powinieneś dostać link aktywacyjny na maila. W innym wypadku 790 250 000. Spróbuj też wysłać maila, jeśli nie dostałeś linka na ok@pomocplay.pl podając dane o zamówieniu i 6 ostatnich cyfr karty SIM.
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych