Mój Play: PLAY sprzedaje używane telefony ? - Mój Play

Skocz do zawartości

  • (2 strony)
  • +
  • 1
  • 2
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

PLAY sprzedaje używane telefony ?

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   xman Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 5
  • Rejestracja wto, 26 sty 10
  • Miejscowość:z Polski

Napisano 07 maj 2010 - 17:52

Witam
Mam problem z Nokią 6220 classic.
Telefon oddałem dzisiaj do serwisu Nokii, po 2 godzinach dostałem naprawiony telefon.
Pan w serwisie jednak przy odbiorze pan się zapytał czy przypadkiem nic nie kombinowałem z telefonem ponieważ przy wyłączniku są ślady lutowania.
Nic takiego odkąd mam telefon nie miało miejsca!
Telefon kupiony przy podpisywaniu umowy w Play jako nowy.
czuje się oszukany przez play ponieważ dostałem używany telefon jako nowy !
Moje pytanie brzmi: Jak mogę się domagać od play rekompensaty/wymiany telefonu na nowy ?
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   seba12a Ikona

  • Klikacz
  • PipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 211
  • Rejestracja śro, 21 kwi 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Wrocław
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Play Fresh(pre-paid)
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 07 maj 2010 - 17:54

musisz to udowodnić a to jest raczej do nieudowodnienia. Czyli Play legalnie zrobiło Ciebie w chu...
Nie pracuje w konkurencyjnej firmie.

Piszę tak jak jest i co mi nie podoba się w PLAY. Że Ty dajesz kopać się w dupę za to, że masz 29gr/min to już Twoja sprawa.
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   JarekMk Ikona

  • Klikacz
  • PipPip
  • Grupa Vip
  • Postów 166
  • Rejestracja czw, 17 wrz 09
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Malbork
  • Operator:PLAY
  • Telefon:SE K530i@W660i
  • Taryfa:Longplay Telefon
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 07 maj 2010 - 19:06

Wystąp o ekspertyzę serwisu. Tylko, że mogę zażądać opłaty za papier :)
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   gosia1973 Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 33
  • Rejestracja wto, 14 lip 09
  • Miejscowość:Kraków

Napisano 07 maj 2010 - 21:53

A naprawa była w ramach gwarancji?
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   Jose Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 572
  • Rejestracja wto, 14 lip 09
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Polska
  • Operator:PLAY
  • Telefon:HD2
  • Taryfa:Inna
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 07 maj 2010 - 22:12

A co mu da ekspertyza? Przecież mógł sam tak kombinować (oczywiście nie oskarżam Cię, po prostu dziś nikomu na słowo nie można wierzyć) Może sobie sam coś wymyślił? Niestety nie udowodnisz, że tak było przed odebraniem telefonu od Play. Chociaż teoretycznie też jest możliwość że ktoś wpisał Ci na umowę stary telefon.
jest też opcja, że telefon trafił do serwisu na przedsprzedaż, czyli otrzymali go z wadą, a serwis to naprawił (to powinno chyba zostać odnotowane).

A tak w ogóle, to jakim cudem Ci go naprawili w ramach gwarancji, skoro stwierdzili, że sam z nim kombinowałeś? Coś mi tu nie pasuje. ;)
_______________________

http://www.carpolska.pl
0

#0 Bot Reklamowy

  • Reklama
  • Grupa Reklama

Napisano --



#6 Użytkownik nie jest zalogowany   gosia1973 Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 33
  • Rejestracja wto, 14 lip 09
  • Miejscowość:Kraków

Napisano 07 maj 2010 - 22:16

O to właśnie pytam czy naprawa była w ramach gwarancji, bo jeżeli tak to nie ma mowy o jakimkolwiek lutowaniu :-)
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   Troskliwy Miś Ikona

  • Tubylec
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa Pracownicy Play
  • Postów 1368
  • Rejestracja śro, 02 sty 08
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:z animki
  • Zainteresowania:
  • Operator:PLAY
  • Telefon:działa :)
  • Taryfa:Play Limitowany
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 08 maj 2010 - 00:19

Rotfl... ślady lutowania a mimo to gwarancję Ci uznali? Chociaż bardziej dziwne jest, że punkt NC po dwóch godzinach oddał telefon naprawiony.
Najlepsza sygnaturka, to brak sygnaturki.
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   xman Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 5
  • Rejestracja wto, 26 sty 10
  • Miejscowość:z Polski

Napisano 08 maj 2010 - 21:15

oddali naprawiony na tyleże przycisk wyłacznika działa szumy w słuchawce jak były tak są... i narazie tyle zaobserwowalem zglaszałem zawieszanie sie telefonu jednak jescze nie zaobserwowałem tego wiec możę jednak naprawili? co do 2 h to może technik był wolny
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   Jose Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 572
  • Rejestracja wto, 14 lip 09
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Polska
  • Operator:PLAY
  • Telefon:HD2
  • Taryfa:Inna
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 08 maj 2010 - 23:04

Coś Ty źle zrozumiałeś gościa z serwisu, albo ja źle rozumiem Ciebie. Skoro oddali Ci naprawiony telefon to niemożliwym jest, by ktoś od nich powiedział Ci, że przy nim grzebałeś. Jedno drugiemu przeczy. Nie naprawiają "ruszanych" telefonów. Nie dostałeś żadnego papieru przy odbiorze? Nic nie dopisali do gwarancji? To w końcu naprawili?

Cytat

oddali naprawiony
Czy nie wiesz czy naprawili?

Cytat

wiec możę jednak naprawili?
Coś ściemniasz... albo ja jestem niekumaty dzisiaj.
_______________________

http://www.carpolska.pl
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   xman Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 5
  • Rejestracja wto, 26 sty 10
  • Miejscowość:z Polski

Napisano 08 maj 2010 - 23:55

nic nie dopisali na gwarancji.
podsumowanie naprawy dostałem oczywiście i pisze na tym papierku że wyczyścili, zmienili sofy i poprawili złożenie no i adnotacja że są ślady lutowania ALE napisali to na podsumowaniu naprawy a nie na gwarancji wiec nie musze im tego pokazywać...
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   Jose Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 572
  • Rejestracja wto, 14 lip 09
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Polska
  • Operator:PLAY
  • Telefon:HD2
  • Taryfa:Inna
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 09 maj 2010 - 09:54

Komu nie musisz tego pokazywać? Ja nie wierzę po prostu, że wykonali Ci to w ramach gwarancji i jednocześnie powiedzieli Ci, że była ingerencja z zewnątrz.
_______________________

http://www.carpolska.pl
0

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   marcinwalczak87 Ikona

  • Pociskacz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Vip
  • Postów 2048
  • Rejestracja nie, 07 wrz 08
  • Płeć:Nie ustawione
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Play Fresh(pre-paid)
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 09 maj 2010 - 10:30

Jeśli to była naprawa gwarancyjna to musi być odnotowane w karcie gwarancyjnej. Jeśli zaś stwierdzili że była ingerencja użytkownika w telefon to w takim wypadku nie naprawiają w ramach gwarancji i w karcie gwarancyjne robią adnotację "gwarancja unieważniona".
Zeskanuj jak możesz i wklej na forum kwitek od naprawy który otrzymałeś od Nokii.

Użytkownik marcinwalczak87 edytował ten post 09 maj 2010 - 22:29

0

#13 Użytkownik nie jest zalogowany   Troskliwy Miś Ikona

  • Tubylec
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa Pracownicy Play
  • Postów 1368
  • Rejestracja śro, 02 sty 08
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:z animki
  • Zainteresowania:
  • Operator:PLAY
  • Telefon:działa :)
  • Taryfa:Play Limitowany
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 09 maj 2010 - 10:33

Albo daj namiary na serwis :)
Najlepsza sygnaturka, to brak sygnaturki.
0

#14 Użytkownik nie jest zalogowany   xman Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 5
  • Rejestracja wto, 26 sty 10
  • Miejscowość:z Polski

Napisano 09 maj 2010 - 14:07

oddałem telefon do serwisu w manufakturze w Łodzi
0

#15 Użytkownik nie jest zalogowany   Quetzal Ikona

  • Play boy
  • PipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 473
  • Rejestracja nie, 27 gru 09
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Wielkopolska
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Play Fresh(pre-paid)
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 09 maj 2010 - 17:15

Jak na razie xman nie napisał wyraźnie o tym, że był to serwis gwarancyjny, więc rozumiem, że nie był (to chyba jedyne sensowny wniosek).
Bo jeśli to naprawa gwarancyjna to cała ta historia aż trzeszczy w szwach – nie wiadomo o co chodzi, nic z niczego nie wynika a pozostaje tylko bijący po oczach tytuł tego tematu.
Obawiam się, że autor wątku ma bardzo poważne problemy z przelaniem myśli na papier (tzn. klawiaturę), bo nie śmiem go podejrzewać o rozsiewanie tzw. szarej propagandy na rzecz konkurencji.
0

#16 Użytkownik nie jest zalogowany   Troskliwy Miś Ikona

  • Tubylec
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa Pracownicy Play
  • Postów 1368
  • Rejestracja śro, 02 sty 08
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:z animki
  • Zainteresowania:
  • Operator:PLAY
  • Telefon:działa :)
  • Taryfa:Play Limitowany
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 09 maj 2010 - 18:08

W Manufakturze jest punkt Nokia Care - PULSAR. Co do reszty - myślę podobnie jak Quetzal.
Najlepsza sygnaturka, to brak sygnaturki.
0

#17 Użytkownik nie jest zalogowany   Jose Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 572
  • Rejestracja wto, 14 lip 09
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Polska
  • Operator:PLAY
  • Telefon:HD2
  • Taryfa:Inna
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 09 maj 2010 - 21:17

A wg mnie jest to ściema. Trzy razy proszony został o podanie konkretów. Ani razu nie napisał o co mu chodzi. A jeśli to jednak prawda, to chcielibyśmy się dowiedzieć co tam się wydarzyło, by na przyszłość być mądrzejszym :P
_______________________

http://www.carpolska.pl
0

#18 Użytkownik nie jest zalogowany   xman Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 5
  • Rejestracja wto, 26 sty 10
  • Miejscowość:z Polski

Napisano 10 maj 2010 - 00:13

od początku:
bardzo ciężko chodził przycisk wyłącznika od samego początku.
Wreszcie znalazłem troche wolnego czasu żeby oddać telefon do naprawy no i w piątek go oddałem przy oddawaniu opisałęm usterke i pare drobniejszych problemów(m.in. trzeszczenie głośnika słuchawki) pan przyjął zgłoszenie wydał mi kwitek i powiedział żebym czekał na sms. po 2 h dostałem sms że telefon jest do odbioru, więc poszedłem by go odebrać, gdy pan mi oddawał telefon zapytał czy nic nie kombinowałem z telefonem, czy go nie oddawałem gdzieś do komisu albo czy rozbiera łem go na własną rekę bo są ślady lutowania przy wyłaczniku ( którego wadliwe działanie zgłosiłem) oczywiście żadne naprawy na własną reke nie miały miejsca ! w gwarancji nie mam nic wpisanego na tenmat śladów lutowania czy anulowania gwarancji , również pan nie żądał opłaty za usługę serwisową. jedynym "dokumentem" na którym jest wzmianka o śladach lutowania podsumowanie usługi ( co zostało zrobione jakie części wymienione zostały.

tak to wygląda.
mam nadzieję że wyjaśniłem wszystko

PS.na gwarancji jest napisane tylko że wymienili soft i jest przy tym ich stempelek i data
PS2. nie robię czarnego PR PLAY
0

#19 Użytkownik nie jest zalogowany   Jose Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 572
  • Rejestracja wto, 14 lip 09
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Polska
  • Operator:PLAY
  • Telefon:HD2
  • Taryfa:Inna
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 10 maj 2010 - 09:31

Czyli wychodzi na to, że gość albo sobie żartował, albo się nie znał, albo zrobił Ci usługę za darmo, za którą powinieneś zapłacić.. ;)
_______________________

http://www.carpolska.pl
0

#20 Użytkownik nie jest zalogowany   paczka_zelek Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 3
  • Rejestracja pon, 14 cze 10
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Szczecin
  • Operator:PLAY
  • Telefon:LG KP 500
  • Taryfa:Play Abonament

Napisano 14 czerwiec 2010 - 14:11

Ewidentnie nie mozliwe biorac pod uwage jak traktuja klienta w sieci play w momencie gdy cos sie nam psuje;] ingerencja w telefon rowna sie strata gwarancji a niestety dowodow nie masz ,ze sam w niego nie ingerowales ,wiec cos tutaj nie gra.
0

  • (2 strony)
  • +
  • 1
  • 2
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych