Mój Play: Wniosek o rozwiązanie umowy - Mój Play

Skocz do zawartości

  • (2 strony)
  • +
  • 1
  • 2
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Wniosek o rozwiązanie umowy

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   adiolsztyn Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 35
  • Rejestracja nie, 25 maj 08
  • Miejscowość:Olsztyn

Napisano 28 marzec 2010 - 10:44

Witam serdecznie

Byłem dzisiaj w media markcie i pobrałem od sprzedawcy wniosek o rozwiązanie umowy, ale mam pewne wątpliwości co do niego.. Po pierwsze we wniosku jest napisane "ja niżej podpisany wnoszę o rozwiązanie umowy.." itp, niżej jest miejsce na wpisanie powodu rozwiązania, ale nigdzie w tym wniosku nie ma punktu czy rubryki, w której pisałoby, że nie rozwiązuje umowy podczas jej trwania, tylko że wnoszę o nie przedłużanie mojej umowy, która kończy się dokładnie 26 maja. Chodzi o to, że chcę złożyć wniosek o nie przedłużanie mojego abo, poprostu wnoszę o rozwiązanie umowy z chwilą zakończenia określonego w umowie terminiu (2 lata mija 26 maja). W załączniku podaje wzór tej umowy, którą dzisiaj dostałem i pytam się Was czy jest to wniosek o rozwiązanie trwającej umowy i tym samym zapłacenie kary, czy jest to traktowane jako wniosek o nie przedłużanie abo po terminie 2 lat. Jeżeli tak, to domyślam się, że w powodzie rezygnacji muszę właśnie zaznaczyć, że nie chce przedłużenia abo i aby jej rowiązanie nastąpiło w dniu jej zakończenia, cyli 26 maja? Czy od następnego dnia 27? Jaką datę określić dokładnie? Wniosek był brany w punkcie Mzone w Media, ale na stronie Play jest oznaczony jako salon operatora. I ostatnie pytanie związane z tym wnioskiem.. Na dole po prawej jest podpis sprzedawcy i data.. mam wysłać ten wniosek (o ile jest on właściwy) nie wypełniając tego, rozumiem? Czy musi być jakiś podpis osoby z salonu? W tym prypadku od kobiety od której brałem wniosek? I domyślam się, że adres wysyłki jest taki jak na wniosku, czyli ulica Taśmowa 7 w Wawce?

Dziękuje za odpowiedź i góry przepraszam za nagromadzenie pytań w takiej formie, ale praca wzywa i śpieszyłem się. Pozdrawiam

Załączone pliki


0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   RaptoR Ikona

  • Philosoraptor
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Vip
  • Postów 2142
  • Rejestracja nie, 04 mar 07
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Warszawa
  • Zainteresowania:stuff
  • Operator:PLAY
  • Telefon:Hero
  • Taryfa:Longplay Premium
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 28 marzec 2010 - 11:55

W miejscu "powód rozwiązania umowy" wpisz "rozwiązanie umowy z zachowaniem okresu wypowiedzenia". Olej miejsce, gdzie sprzedawca powinien się podpisać, w dawnych czasach, kiedy umowy rozwiązywano w punktach, właśnie tam się podpisywali konsultanci.

Adres wysyłki jest na stronie internetowej Playa - skrytka pocztowa 4, 62-056 Komorniki P204
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   adiolsztyn Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 35
  • Rejestracja nie, 25 maj 08
  • Miejscowość:Olsztyn

Napisano 28 marzec 2010 - 11:57

Wyświetl postUżytkownik RaptoR dnia 28 March 2010 - 12:55 napisał

W miejscu "powód rozwiązania umowy" wpisz "rozwiązanie umowy z zachowaniem okresu wypowiedzenia".


I tylko tyle? Nie trzeba dodatkowo podać daty, czyli np w moim przypadku 26 maj 2010?
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   RaptoR Ikona

  • Philosoraptor
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Vip
  • Postów 2142
  • Rejestracja nie, 04 mar 07
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Warszawa
  • Zainteresowania:stuff
  • Operator:PLAY
  • Telefon:Hero
  • Taryfa:Longplay Premium
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 28 marzec 2010 - 12:13

okres wypowiedzenia jest kompletnym, kolejno nadchodzącym okresem rozliczeniowym.
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   eXe Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 6
  • Rejestracja czw, 01 kwi 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Katowice
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Inna

Napisano 01 kwiecień 2010 - 06:27

Popdepnę się...
No więc tak, umowa kończyła mi się 19 Marca 2010 roku, w salonie zjawiłem się 10 Lutego, wypiasłem pismo które kolega załączył wyżej. Jako powód napisałem, że chcę przejść do PRE-PAID
Poinformowano mnie, że automatycznie zostne przeniesiony 1 kwietnia, jako, że wtedy kończy się okres rozliczeniowy. 1 kwietnia jest dzisaij, dostałem nowe środki z abonametnu....
Dzwoniłem rano, powiedziano mi, ze moje wypowiedzenie nie jest w ogóle w systmie....

Pytanie, co jest i jaka jest szansa, że PLAY przyzna się do pomyłki i do 7 dni zlikwidują mi abonament?
0

#0 Bot Reklamowy

  • Reklama
  • Grupa Reklama

Napisano --



#6 Użytkownik nie jest zalogowany   zboras Ikona

  • Leniwiec
  • Pip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 95
  • Rejestracja pią, 26 lut 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Żory
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Longplay Premium
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 01 kwiecień 2010 - 07:30

Wyświetl postUżytkownik eXe dnia 01 April 2010 - 07:27 napisał

Dzwoniłem rano, powiedziano mi, ze moje wypowiedzenie nie jest w ogóle w systmie....
Pytanie, co jest i jaka jest szansa, że PLAY przyzna się do pomyłki i do 7 dni zlikwidują mi abonament?

Pewnie żadna...wysyłałeś to za zwrotnym potwierdzeniem odbioru? Wysyłałeś to w ogóle poleconym listem?
Czy zostawiłeś tylko to pismo w salonie?
Rozwiązać umowę można tylko poprzez wysłanie pisma do Play.
Dołączona grafika
¡Puta madrid!
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   eXe Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 6
  • Rejestracja czw, 01 kwi 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Katowice
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Inna

Napisano 01 kwiecień 2010 - 08:57

Jakiego pisma do PLAY? W salonie powiedziano mi, że mogę to zrobić u nich bez wysłania czegokolwiek...Mam to pismo przed sobą (kopie) z podpisem pracownika, datą...
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   play4you1 Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 748
  • Rejestracja śro, 14 paź 09
  • Miejscowość:WARSZAWA

Napisano 01 kwiecień 2010 - 18:21

Exe - jeżeli masz kopię takiego pisma, nie będzie żadnego problemu. Przeniesiemy Cię na Fresh nawet w 1 dzień, jeżeli wystawiona zostanie faktura za abonament to ją skorygujemy. Niestety za wszystkie połączenia SMS będziesz musiał zapłacić. Więcej informacji na privie:)

Pozdrawiam
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   RaptoR Ikona

  • Philosoraptor
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Vip
  • Postów 2142
  • Rejestracja nie, 04 mar 07
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Warszawa
  • Zainteresowania:stuff
  • Operator:PLAY
  • Telefon:Hero
  • Taryfa:Longplay Premium
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 02 kwiecień 2010 - 00:23

Jak masz zgłoszenie od konsultanta, to je wykorzystają - sprawdź jego status w systemie po numerze. Jak nie znajdziesz na niego odpowiedzi, to reklamuj.
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   zboras Ikona

  • Leniwiec
  • Pip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 95
  • Rejestracja pią, 26 lut 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Żory
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Longplay Premium
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 02 kwiecień 2010 - 07:58

Wyświetl postUżytkownik eXe dnia 01 April 2010 - 09:57 napisał

Jakiego pisma do PLAY? W salonie powiedziano mi, że mogę to zrobić u nich bez wysłania czegokolwiek...Mam to pismo przed sobą (kopie) z podpisem pracownika, datą...

Sorki, porypało mi się ogólnie rozwiązanie umowy (wtedy trzeba pismo wysyłać) z przejściem do pre-paid po rozwiązaniu.
Dołączona grafika
¡Puta madrid!
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   eXe Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 6
  • Rejestracja czw, 01 kwi 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Katowice
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Inna

Napisano 03 kwiecień 2010 - 00:30

Dane poszły na priv, skan doślę rano, bo w pracy mam. Może coś się uda dzięki wam załatwić ;)
0

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   eXe Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 6
  • Rejestracja czw, 01 kwi 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Katowice
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Inna

Napisano 07 kwiecień 2010 - 14:16

No i oczywiście, mimo złgoszenia sprawy do BOKu, dostałem odpowiedź, że pismo do nich nie wpłynęło i mam dalej płacić. Napisałem reklamację, zobaczymy co to da...
0

#13 Użytkownik nie jest zalogowany   eXe Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 6
  • Rejestracja czw, 01 kwi 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Katowice
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Inna

Napisano 09 kwiecień 2010 - 08:50

Nie wiem kto, nie wiem jak ale właśnie dostałem potwierdzenie od Play, że jestem w PLAY Fresh.
Jeśli to zasługa play4you1 to jestem niezmiernie wdzięczny !
0

#14 Użytkownik nie jest zalogowany   adiolsztyn Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 35
  • Rejestracja nie, 25 maj 08
  • Miejscowość:Olsztyn

Napisano 12 kwiecień 2010 - 20:45

Panowie mam mały problem. Dnia 3 kwietnia wysłałem do Play pismo o rozwiązaniu umowy wraz z jej końcem, w Play24 widnieje moje zgłoszenie datowane na 07.04 - jednak do tej pory nie dostałem potwierdzenia odbioru (wysyłałem list ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru). Czemu go nie ma, skoro jak widać Play zarejestrował moje pismo? I druga sprawa - dziwnie to wszystko wygląda w zakłdce "zgłoszenia" w moim koncie na Play24:



Numer zgłoszenia:
----- (tych danych nie podaje gdzie beda kreski)

Status:
Zakończone

Kanał:
Telefon

Data:
07.04.2010

Kategoria:
Głosowa

Dotyczy numeru:
-----------

Kanał telefon? Składałem wniosek pisemnie pocztą a nie przez telefon.


Opis problemu

Status zamknięcia:
07.04.2010

Data zamknięcia:
07.04.2010

Opis:
Sprawa zgłoszona telefonicznie ????????

Czemu odrazu jest status z 07.04 jako zamknięty? Przyszło tego samego dnia i tego samego dnia zamknęli? Sprawa zgłoszona telefonicznie i brak potwierdzenia odbioru? Coś mi tu śmierdzi.. I mam pytanko - jeżeli zgłosiłem taki wniosek to oni potem dzwonią do mnie na ten numer w celu weryfikacji tego zgłoszenia? Bo kartę z tym numerem mam teraz cały czas wyjętą i jest poza telefonem..

I ostatnie skopiowanie z zakładki "zgłoszenia":

Komentarz zamknięcia:

Komentarz:
Automatyczne zamknięcie ??????????
0

#15 Użytkownik nie jest zalogowany   Shani Ikona

  • Play boy
  • PipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 350
  • Rejestracja czw, 01 kwi 10
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Gdańsk
  • Zainteresowania:Tłumaczenie pokrętnych zasad działania BOK
  • Operator:PLAY
  • Telefon:Samsung B2100
  • Taryfa:Mix w Play
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 13 kwiecień 2010 - 06:40

Czy 7.04 dzwoniłeś na BOK żeby się zapytać czy rozwiązanie dotarło? Bo zgłoszenie wygląda bardzo bardzo podobnie. Sprawa stanie się niepokojąca, jeśli nie dostaniesz pisemnej odpowiedzi na rozwiązanie.
0

#16 Użytkownik nie jest zalogowany   adiolsztyn Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 35
  • Rejestracja nie, 25 maj 08
  • Miejscowość:Olsztyn

Napisano 13 kwiecień 2010 - 08:46

dostałem właśnie potwierdzenie odbioru, więc pismo do nich doszło - czy w tym przypadku muszę teraz jeszcze coś robić?

I co mam rozumieć w Twoim poście, że "zgłoszenie wygląda bardzo bardzo podobnie" - do czego bardzo podobnie?
0

#17 Użytkownik nie jest zalogowany   Shani Ikona

  • Play boy
  • PipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 350
  • Rejestracja czw, 01 kwi 10
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Gdańsk
  • Zainteresowania:Tłumaczenie pokrętnych zasad działania BOK
  • Operator:PLAY
  • Telefon:Samsung B2100
  • Taryfa:Mix w Play
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 13 kwiecień 2010 - 10:03

Do informacji zostawianej przez konsultantów w przypadku pytania czy pismo doszło. I pytanie za 100 punktów - czy umieściłeś w piśmie numer telefonu i swój czytelny podpis? ;)
0

#18 Użytkownik nie jest zalogowany   adiolsztyn Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 35
  • Rejestracja nie, 25 maj 08
  • Miejscowość:Olsztyn

Napisano 13 kwiecień 2010 - 15:12

oczywiście, że dałem czytelny podpis :)
numer telefonu kontaktowego też podałem - i podałem taki jaki był w umowie jako "kontaktowy" czyli mój numer domowy na telefon stacjonarny
0

#19 Użytkownik nie jest zalogowany   Shani Ikona

  • Play boy
  • PipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 350
  • Rejestracja czw, 01 kwi 10
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Gdańsk
  • Zainteresowania:Tłumaczenie pokrętnych zasad działania BOK
  • Operator:PLAY
  • Telefon:Samsung B2100
  • Taryfa:Mix w Play
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 13 kwiecień 2010 - 18:22

Swój numer telefonu, nie kontaktowy ;) Na stacjonarny Play ci nie rozwiąże umowy :D
0

#20 Użytkownik nie jest zalogowany   adiolsztyn Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 35
  • Rejestracja nie, 25 maj 08
  • Miejscowość:Olsztyn

Napisano 13 kwiecień 2010 - 18:52

Wyświetl postUżytkownik Shani dnia 13 April 2010 - 19:22 napisał

Swój numer telefonu, nie kontaktowy ;) Na stacjonarny Play ci nie rozwiąże umowy :D


ojjj.. no logiczne, że podałem swój numer telefonu, z którego chce zrezygnować po zakończeniu abonamentu. Chodzi mi o numer kontaktowy, który jest podany na górze w tym wniosku "telefon kontaktowy"

;)
0

  • (2 strony)
  • +
  • 1
  • 2
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych