Mój Play: Oferta dla stałych abonentów - żałosny SMS! - Mój Play

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Oferta dla stałych abonentów - żałosny SMS! Oferta dla stałych abonentów

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   jarek Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 9
  • Rejestracja czw, 25 mar 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Warszawa
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:One Play

Napisano 25 marzec 2010 - 21:49

Witam wszystkich. Przez wiele lat byłem abonentem sieci Orange. Ponad dwa lata temu przeszedłem do Play podpisując jedną umowę, a po 5 miesiącach drugą. Obecnie kończy mi się ta druga umowa. Przy poprzedniej myślałem, że to może przypadek - otrzymałem dwa telefony z biura obsługi klienta Play, jednak przy próbie odebrania rozmowy, połączenie zostało zakończone. Byłem przekonany, że to może zakłócenia na linii (ostatnio jakość połączeń jest po prostu tragiczna). Ale od tygodnia dostaję SMS-y z biura obsługi klienta Play, abym do nich zadzwonił, gdyż mają dla mnie specjalną ofertę! Doprawdy to żenujące! Czyżby sieci Play nie było stać na wykonanie połączenia w ramach własnej sieci, aby przedstawić mi tę ofertę? Co Wy na to? Przyznać się muszę, że coraz mniej podoba mi się ten operator. Przy próbach reklamowania jakości połączeń (ich ciągłego zrywania), dział reklamacji udaje, że problemu nie znają. Każą w kółko podawać z jakiego numeru na jaki numer dzwoniłem i o której godzinie nastąpiło rozłączenie rozmowy (ostatnio nie udało mi się ani razu porozmawiać bez zerwania połączenia), a przecież wszystkie te informacje mają w swoim systemie. Inni użytkownicy też sygnalizują ten problem. Punkty sprzedaży o tym wiedzą, ale jedyne co mi doradzili, to wymianę kart sim w telefonach (niestety nie pomogło). Wydawało się, ze z czasem będzie coraz lepiej, ale tu wręcz odwrotnie... Może przyszła pora na kolejną zmianę operatora?
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Forest150 Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 16
  • Rejestracja nie, 21 mar 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Radom
  • Operator:PLAY
  • Telefon:LG KU990, Nokia E52, Nokia 6230i
  • Taryfa:One Play

Napisano 25 marzec 2010 - 22:09

No powiem ci że w moim przypadku dostałem tylko smsa o "specjalnej" umowie replayowej i że czeka na mnie w salonie. A co do zmiany operatora no to nie wiem... Sprawdź ile masz najwięcej kontaktów w danej sieci i wybierz tą sieć.
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   marcinwalczak87 Ikona

  • Pociskacz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Vip
  • Postów 2048
  • Rejestracja nie, 07 wrz 08
  • Płeć:Nie ustawione
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Play Fresh(pre-paid)
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 25 marzec 2010 - 23:28

jarek czy czas na zmianę operatora to musisz sobie sam odpowiedzieć, jeśli Play Ci nie odpowiada to zmiana na innego, może będzie lepiej.

A jeśli chodzi o problem z rozłączaniem to może warto spróbować przełączyć się na nadajniki Plusa.
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   Jarem Ikona

  • king nothing!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Vip
  • Postów 2344
  • Rejestracja nie, 04 lis 07
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Nowy Sącz
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Play Limitowany
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 26 marzec 2010 - 00:30

bo firma po 2 latach wspólnie spędzonych powinna Cię całować po stopach? A może gdyby dzwonili codziennie to wkurzałbyś się, że przeszkadzają Ci...

Z pośród wszelkich dostępnych ofert wybierasz najlepszą dla siebie i już. A skoro w między czasie drugi numer przeniosłeś do Play to może tak źle nie było? Czy może Ciebie też zahipnotyzował biało- fioletowy glut?
Regret? That's fucked up word.
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   evolution Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 40
  • Rejestracja wto, 09 mar 10
  • Miejscowość:stąd

Napisano 28 marzec 2010 - 11:20

JARKU

Żeby poprawnie przyjrzeć się problemowi technicznemu potrzebne są wszystkie informacje, które ten problem pomogą rozwiązać i znaleźć jego przyczynę.
Może być tak, że w miejscu gdzie mieszkasz jest plama na mapie zasięgu, ale jak powiedział jeden z przedmówców zawsze możesz przelogować się do sieci PLUS. Musiałbyś mieć naprawdę dużego pecha, żeby w miejscu zamieszkania i przebywania nie było zasięgu tych dwóch operatorów.
Faktycznie osoby pracujące w POS nie mają dużego wpływu, mogą zaproponować wymianę karty lub sprawdzić poprawność ustawień telefonu.

Spróbuj, chodź nie twierdzę że jeszcze tego nie robiłeś, przełożyć kartę do innego telefonu i sprawdzić.

W ostateczności pozostaje przestawienie na zasięg 2G, ale jakość pozostawia wiele do życzenia.
0

#0 Bot Reklamowy

  • Reklama
  • Grupa Reklama

Napisano --



Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych