Mój Play: Rejestracja karty sim - Mój Play

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Temat jest zamknięty

Rejestracja karty sim

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   ironman Ikona

  • Leniwiec
  • Pip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 55
  • Rejestracja śro, 24 mar 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Gdynia
  • Operator:PLAY
  • Telefon:C510
  • Taryfa:Play Fresh(pre-paid)
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 24 marzec 2010 - 23:22

Witam!

Dzisiaj udałem się do punktu Play, żeby zarejestrować kartę(jestem w Play Fresh). Miła Pani poprosiła mnie o dokument tożsamości, kod PUK i gdy już wpisała sobie do systemu PUK i mój nr telefonu stwierdziła, że coś jej się nie zgadza i nie może mi tego zarejestrować. Poza tym brak jej było jakiegoś numerka pod kodem kreskowym, mówiła, że numer nie jest gdzieś przypisany itd. Mowie dobra, zdarza się ;) , niech Pani przedzwoni do swojej pomocy czy gdzie tam, no ale po co, stwierdziła, że nie dzwoni w imieniu klientów, i że mam sam zadzwonić do BOK'u. No to dzwonię pod *500 i próbowałem Pani na infolinii wytłumaczyć o co biega, niestety bezskutecznie. Poprosiła mnie, żebym dał do telefonu babke z salonu. Coś tam pogadały i znów nic. Dopiero po tym całym cyrku Pani stwierdziła, że zadzwoni do Wsparcia Sprzedaży, gdzie natychmiastowo jej pomogli z rejestracją, bo okazało się, że gdzieś dzisiaj byl taki sam przypadek. Potem już wszystko poszło bez problemu.

Czemu to pisze? A dlatego, żeby nie odpuszczać i "docisnąć" ludzi z punktu Playa, bo jak widać czasem mogą a nie chcą.

To tyle ode mnie, dzięki za uwagę :)
....a ja dzwonię za darmo do wszystkich w Play :D

Dołączona grafika
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   proxy Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 6
  • Rejestracja pią, 02 kwi 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Ostrowiec Świętokrzyski
  • Zainteresowania:Komputery, Internet, GSM
  • Operator:Plus
  • Telefon:Nokia E52
    Nokia 6310i
    Nokia 7650
    Nokia 5130
    Nokia 6230i
  • Taryfa:Inna
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 02 kwiecień 2010 - 22:44

Zależy gdzie, w Ostrowcu w galerii np jest przemiła obsługa!!!
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   ironman Ikona

  • Leniwiec
  • Pip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 55
  • Rejestracja śro, 24 mar 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Gdynia
  • Operator:PLAY
  • Telefon:C510
  • Taryfa:Play Fresh(pre-paid)
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 03 kwiecień 2010 - 19:12

To akurat w Gdyni
....a ja dzwonię za darmo do wszystkich w Play :D

Dołączona grafika
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   Destiny Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 1
  • Rejestracja pon, 05 kwi 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Ostrowiec Św.
  • Operator:Era
  • Telefon:6700
  • Taryfa:Inna

Napisano 05 kwiecień 2010 - 15:06

Wyświetl postUżytkownik proxy dnia 02 April 2010 - 22:44 napisał

Zależy gdzie, w Ostrowcu w galerii np jest przemiła obsługa!!!

Pewnie jesteś właścicielem lub pracownikiem tego punktu, bo moi znajomi twierdzą zupełnie co innego....
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   evolution Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 40
  • Rejestracja wto, 09 mar 10
  • Miejscowość:stąd

Napisano 05 kwiecień 2010 - 20:00

Trochę zrozumienia! Wprowadzenie danych z dowodu osobistego + hasło do systemu nie jest takie wcale łatwe!
0

#0 Bot Reklamowy

  • Reklama
  • Grupa Reklama

Napisano --



#6 Użytkownik nie jest zalogowany   ironman Ikona

  • Leniwiec
  • Pip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 55
  • Rejestracja śro, 24 mar 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Gdynia
  • Operator:PLAY
  • Telefon:C510
  • Taryfa:Play Fresh(pre-paid)
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 05 kwiecień 2010 - 22:29

Wyświetl postUżytkownik evolution dnia 05 April 2010 - 20:00 napisał

Trochę zrozumienia! Wprowadzenie danych z dowodu osobistego + hasło do systemu nie jest takie wcale łatwe!


evolution, nie ma sprawy, niech potrwa nawet pól godziny, ale śmieszy mnie to, że ja ją proszę żeby skontaktowała się z jakimś działem technicznym a ona mi odmawia, i dopiero po daniu jej telefonu z koleżanką z BOK'u na linii(na mój koszt) sprawa ruszyła
....a ja dzwonię za darmo do wszystkich w Play :D

Dołączona grafika
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   kaczamanov Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 40
  • Rejestracja pon, 01 mar 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Warszawa
  • Operator:PLAY
  • Telefon:Nokia XpressMusic 5310
  • Taryfa:Inna
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 06 kwiecień 2010 - 09:43

Mysle ze evo uzyl tutaj efektu ironii :P
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   Shani Ikona

  • Play boy
  • PipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 350
  • Rejestracja czw, 01 kwi 10
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Gdańsk
  • Zainteresowania:Tłumaczenie pokrętnych zasad działania BOK
  • Operator:PLAY
  • Telefon:Samsung B2100
  • Taryfa:Mix w Play
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 06 kwiecień 2010 - 13:04

Ta sprawa nie powinna dotknąć wogóle BOK. Pani z salonu ma od tego wsparcie sprzedaży i jest jej psim obowiązkiem zadzwonić tam, gdy ma problem.
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   ironman Ikona

  • Leniwiec
  • Pip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 55
  • Rejestracja śro, 24 mar 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Gdynia
  • Operator:PLAY
  • Telefon:C510
  • Taryfa:Play Fresh(pre-paid)
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 06 kwiecień 2010 - 19:48

Wyświetl postUżytkownik Shani dnia 06 April 2010 - 13:04 napisał

Ta sprawa nie powinna dotknąć wogóle BOK. Pani z salonu ma od tego wsparcie sprzedaży i jest jej psim obowiązkiem zadzwonić tam, gdy ma problem.


Jak widać jednak nie
....a ja dzwonię za darmo do wszystkich w Play :D

Dołączona grafika
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   BQ Ikona

  • BOK
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa Vip
  • Postów 1090
  • Rejestracja pon, 22 wrz 08
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Czarnobyl
  • Zainteresowania:bans i lans
  • Operator:PLAY
  • Telefon:Hero
  • Taryfa:Inna
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 06 kwiecień 2010 - 19:57

sa konsultanci i konsultanci :)
Remember to keep yourself alive, there is nothing more important than that.
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   ironman Ikona

  • Leniwiec
  • Pip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 55
  • Rejestracja śro, 24 mar 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Gdynia
  • Operator:PLAY
  • Telefon:C510
  • Taryfa:Play Fresh(pre-paid)
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 06 kwiecień 2010 - 22:37

Wyświetl postUżytkownik BQ dnia 06 April 2010 - 19:57 napisał

sa konsultanci i konsultanci :)


I tu się zgodzę.

Dzisiaj kolejna przygoda, tym razem z BOK. Najpierw dzwonię mówię w czym problem - dobra proszę zaczekać, czekam czekam i się rozłączyła. Dzwonię po raz drugi tararara muzyczka gra ktoś odebrał i pospiesznie odłożył. :angry: Myślałem że mnie trafi.

Za trzecim razem jak zadzwoniłem do BOK na wstępie poprosiłem żeby się nie rozłączać tylko udzielić mi pomocy. Poskutkowało :)

Oczywiście za każde połączenie zostałem odpowiednio rozliczony (1zł x 3). Nie jest to majątek, aczkolwiek irytuje ponad miarę wyrzucanie kasy w błoto. Natomiast na infolinii jestem dla nich z automatu na TY. To także mnie dziwi
....a ja dzwonię za darmo do wszystkich w Play :D

Dołączona grafika
0

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   BQ Ikona

  • BOK
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa Vip
  • Postów 1090
  • Rejestracja pon, 22 wrz 08
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Czarnobyl
  • Zainteresowania:bans i lans
  • Operator:PLAY
  • Telefon:Hero
  • Taryfa:Inna
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 12 kwiecień 2010 - 14:06

za te 3 zł mozesz żądać rekompensaty. Żeby nie wydawac następnej złotówki zrob to najlepiej przez Play24.
a jezeli chodzi o zwrót na 'Ty' przyznam, ze jeszcze nigdy do klienta nie zwróciłam się w ten sposób. Ale jest to dozwolone jeżeli klient nie wyraża sprzeciwu
Remember to keep yourself alive, there is nothing more important than that.
0

#13 Użytkownik nie jest zalogowany   ironman Ikona

  • Leniwiec
  • Pip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 55
  • Rejestracja śro, 24 mar 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Gdynia
  • Operator:PLAY
  • Telefon:C510
  • Taryfa:Play Fresh(pre-paid)
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 12 kwiecień 2010 - 17:05

BQ, dzięki za radę. Właśnie przed chwilą zgłosiłem prośbę o zwrot kosztów przez Play24. Mam nadzieję, że mnie nie oleją :P
....a ja dzwonię za darmo do wszystkich w Play :D

Dołączona grafika
0

#14 Użytkownik nie jest zalogowany   BQ Ikona

  • BOK
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa Vip
  • Postów 1090
  • Rejestracja pon, 22 wrz 08
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Czarnobyl
  • Zainteresowania:bans i lans
  • Operator:PLAY
  • Telefon:Hero
  • Taryfa:Inna
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 13 kwiecień 2010 - 22:14

zapewne przyznają Ci rekompensate w minutach do wykorzystania.
ale zawsze to miec a nie miec :)
Remember to keep yourself alive, there is nothing more important than that.
0

#15 Użytkownik nie jest zalogowany   ironman Ikona

  • Leniwiec
  • Pip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 55
  • Rejestracja śro, 24 mar 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Gdynia
  • Operator:PLAY
  • Telefon:C510
  • Taryfa:Play Fresh(pre-paid)
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 14 kwiecień 2010 - 18:49

Otóż muszę powiedzieć, że jestem mile zaskoczony. W dniu dzisiejszym otrzymałem odpowiedź(po 2 dniach po wysłaniu zgłoszenia).


Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące rozłączonego połączenia z Biurem Obsługi Klienta, które wpłynęło do nas za pośrednictwem strony internetowej dnia 12 kwietnia 2010 roku. Pragniemy Pana zapewnić, iż dokładnie zapoznaliśmy się z opisywaną sprawą. Najmocniej przepraszamy za powstałe niedogodności. Proszę nam uwierzyć, że nie było to działanie celowe z naszej strony. Dodatkowe szkolenia podnoszące kwalifikacje naszych pracowników przeprowadzane są cyklicznie, co dotyczy również szkoleń z zakresu obsługi Klientów. Jednocześnie chcielibyśmy podziękować Panu za poinformowanie o zaistniałej sytuacji. Wszelkie sugestie, opinie i informacje pozwolą nam wyciągnąć wnioski, aby poprawić jakość obsługi. W ramach rekompensaty proponujemy Panu dodatkowy pakiet wysokości 20 minut do wykorzystania na połączenia głosowe przez okres 30 dni. Jeśli uważa Pan wyżej wymienione rozwiązanie za satysfakcjonujące prosimy o ponowny kontakt. Biorąc pod uwagę powyższe fakty reklamacja została uznana za zasadną. Ufamy, iż niniejsze pismo w pełni odpowiada na poruszone przez Pana w zgłoszeniu kwestie. W razie dodatkowych pytań, uwag lub sugestii zachęcamy do ponownego kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta
....a ja dzwonię za darmo do wszystkich w Play :D

Dołączona grafika
0

#16 Użytkownik nie jest zalogowany   zboras Ikona

  • Leniwiec
  • Pip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 95
  • Rejestracja pią, 26 lut 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Żory
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Longplay Premium
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 14 kwiecień 2010 - 19:42

Ja od 4go do 7go nie miałem darmowych pakietów po zmianie abonamentu i zaproponowali mi w ramach rekompensaty dodatkowe 30 min. do wszystkich na 30 dni :D
Zapytałem czy mogą to zamiast mnie, dać mojej żonce na PF, bo ja mam tyle minut że nie jestem tego w stanie w ciągu miesiąca przegadać - przypuszczam, że pewnie się nie da, ale zapytać warto ;)
Dołączona grafika
¡Puta madrid!
0

#17 Użytkownik nie jest zalogowany   ironman Ikona

  • Leniwiec
  • Pip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 55
  • Rejestracja śro, 24 mar 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Gdynia
  • Operator:PLAY
  • Telefon:C510
  • Taryfa:Play Fresh(pre-paid)
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 14 kwiecień 2010 - 21:00

Właściwie, dlaczego nie? Ale w sumie nigdy nie wiadomo, w końcu to Play :P
....a ja dzwonię za darmo do wszystkich w Play :D

Dołączona grafika
0

#18 Użytkownik nie jest zalogowany   marcinwalczak87 Ikona

  • Pociskacz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Vip
  • Postów 2048
  • Rejestracja nie, 07 wrz 08
  • Płeć:Nie ustawione
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Play Fresh(pre-paid)
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 14 kwiecień 2010 - 21:09

Na pewno się nie da, i to we wszystkich sieciach
0

#19 Użytkownik nie jest zalogowany   Didi Ikona

  • Masta Blasta
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa Obsługa forum
  • Postów 1057
  • Rejestracja śro, 31 paź 07
  • Płeć:Mężczyzna
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Play Limitowany
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 14 kwiecień 2010 - 21:24

Wiadomość wygenerowana automatycznie

Temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Sprawa wyjasniona


Jeżeli nie zgadzasz się z tym faktem zgłoś tą wiadomość w celu przeanalizowania jej przez obsługę forum.


Z poważaniem,
Administracja
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Temat jest zamknięty

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych