Mój Play: Wybór operatora/taryfy - Mój Play

Skocz do zawartości

  • (2 strony)
  • +
  • 1
  • 2
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Wybór operatora/taryfy

#21 Użytkownik nie jest zalogowany   zboras Ikona

  • Leniwiec
  • Pip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 95
  • Rejestracja pią, 26 lut 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Żory
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Longplay Premium
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 07 kwiecień 2010 - 08:35

Wyświetl postUżytkownik Gideon7 dnia 06 April 2010 - 23:31 napisał

minus to...zdecydowanie dotarcie do opcji zarzadzania kontem. nie zdenerowal mnie co prawda ostatecznie ten fakt za bardzo (dlatego bo wytrzymalem i bylem uparty a za parenastym razem udalo sie), ale na pewno nie uczynil mnie zadowolonym i pewnym ze jesli bede mial malo czasu albo bede chcial zalatwic cos od reki moge miec problemy.

Ja mam na swoim koncie Play24 podpięte 4 numery Play - 1 abonamentowy, 3 prepaid. Zauważyłem że przy logowaniu i zarządzaniu moim numerem abonamentowym nie ma większych problemów, zaczynają się one dopiero po przełączeniu na któryś numer prepaidowy.
Nie wiem czy ktoś też zauważył taką zależność?
Dołączona grafika
¡Puta madrid!
0

#22 Użytkownik nie jest zalogowany   Quetzal Ikona

  • Play boy
  • PipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 473
  • Rejestracja nie, 27 gru 09
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Wielkopolska
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Play Fresh(pre-paid)
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 07 kwiecień 2010 - 14:08

Na ten moment mam na koncie jeden abonament (internet) i jeden pre-paid.
Play24 jako całość nie zawsze działa idealnie ale nie zauważyłem różnicy działania serwisu pomiędzy tymi numerami.
0

#23 Użytkownik nie jest zalogowany   Gideon7 Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 10
  • Rejestracja pon, 22 mar 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Wawa
  • Operator:Orange
  • Telefon:bardzo ładny - > ale potrzeba mi nowego:>
  • Taryfa:Brak

Napisano 07 kwiecień 2010 - 20:02

trochę dziwne - ja używałem tych samych danych do logowania i dopiero po N-tym razie sie udalo
moze to tylko u mnie, chociaz to raczej nie jest wina providera internetowego lecz samego play24.

czyzby jakies ustawienia przegladarki??... ja z reguly dzialam na ff , ale na ie czy chrome bylo to samo, nie sprawdzalem innych miedzy innymi opery


teraz sprobowalem wejsc do play24 i ciagle podaje ze "nie jestem zarejestrowany-bledny numer" a z uporem maniaka podaje nr tel. startera play ktorego zarejestrowalem w salonie lub mail podany w rejestracji oraz haslo i D***
0

#24 Użytkownik nie jest zalogowany   Quetzal Ikona

  • Play boy
  • PipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 473
  • Rejestracja nie, 27 gru 09
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Wielkopolska
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Play Fresh(pre-paid)
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 07 kwiecień 2010 - 20:21

Właśnie sprawdziłem - u mnie też nie można się teraz zalogować - łączy się, łączy i finalnie wyskakuje błąd (a jeszcze kilka godzin temu działało)
Ale w Play24 takie atrakcje się czasem zdarzają. Za godzinę, jutro lub za tydzień będzie od nowa działało ;)
0

#25 Użytkownik nie jest zalogowany   Gideon7 Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 10
  • Rejestracja pon, 22 mar 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Wawa
  • Operator:Orange
  • Telefon:bardzo ładny - > ale potrzeba mi nowego:>
  • Taryfa:Brak

Napisano 07 kwiecień 2010 - 21:21

hmm ZA GODZINĘ ok...jeszcze sie da przezyc. za dzien juz mniej ale za tydzien to gruba przesada.. mam nadzieje ze jajcowales :P

swoja droga zdarza sie to nader czesto - co to za problem zeby to zrobic? jest mozliwosc zmiany ustawien, opcji, taryfy i innych opcji przez sam tel??
0

#0 Bot Reklamowy

  • Reklama
  • Grupa Reklama

Napisano --



  • (2 strony)
  • +
  • 1
  • 2
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych