Mój Play: Billing rozmów - Mój Play

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Billing rozmów

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   JrQ- Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 25
  • Rejestracja nie, 20 wrz 09
  • Miejscowość:C:/WINDOWS/Pulpit

Napisano 13 marzec 2010 - 19:24

Witam, czy jest gdzieś dostępny billing rozmów (jestem abonentem)?
Wczoraj zniknęło mi z konta 15 zł, chciałbym wiedzieć na co ;)
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   evolution Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 40
  • Rejestracja wto, 09 mar 10
  • Miejscowość:stąd

Napisano 13 marzec 2010 - 19:43

Jasne, zarejestruj się na www.24.playmobile.pl. Będziesz miał bezpłatny dostęp do billingu.

pozdrawiam.
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   JrQ- Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 25
  • Rejestracja nie, 20 wrz 09
  • Miejscowość:C:/WINDOWS/Pulpit

Napisano 13 marzec 2010 - 21:22

GIT, pomógł leci do Ciebie.
Ale to co zobaczyłem mnie zdziwiło. Mniej więcej wczoraj sprawdzałem stan konta i miałem około 32 złotych do wykorzystania. Dziś patrzę rano, 13 zł. W billingu nie ma nic takiego, co by tyle kosztowało, parę sms, jedno połączenie. Wie ktoś o co może chodzić? Wczoraj przedłużyłem umowę, czyżby mi coś ucięli xD?
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   evolution Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 40
  • Rejestracja wto, 09 mar 10
  • Miejscowość:stąd

Napisano 13 marzec 2010 - 21:56

Mogę przypuszczać, że skoro przedłużyłeś umowę to straciłeś środki które miałeś na koncie a te 13zł jest proporcjonalnie przyznane do niepełnego okresu rozliczeniowego w nowej umowie. Nie martw się o te pieniądze które straciłeś, bo zapłacisz na następnej fakturze rachunek mniejszy o to co ci zabrali. Jeśli podpisałeś umowę wczoraj to zapewne twój okres rozliczeniowy jest 20tego każdego miesiąca. Podejrzewam, że umowa którą przedłużyłeś to one play 45 i to by się w tym przypadku zgadzało.

pozdrawiam.
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   DaNTe Ikona

  • Wyrywacz
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grupa Obsługa forum
  • Postów 4245
  • Rejestracja czw, 10 maj 07
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Rybnik/Dzimierz
  • Zainteresowania:to i tamto....i jeszcze to
  • Operator:PLAY
  • Telefon:komórkowy, paletka
  • Taryfa:Play Limitowany

Napisano 13 marzec 2010 - 23:13

evolution, to też pewnie przeczytałeś na playmobile.pl ??
Dołączona grafika
0

#0 Bot Reklamowy

  • Reklama
  • Grupa Reklama

Napisano --



#6 Użytkownik nie jest zalogowany   evolution Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 40
  • Rejestracja wto, 09 mar 10
  • Miejscowość:stąd

Napisano 13 marzec 2010 - 23:45

DaNTe Jeśli kiedykolwiek przedłużałbyś umowę z operatorem komórkowym to takie informacje nie byłyby dla Ciebie niczym nowym. Sam na początku nie wiedziałem jak to jest dopóki nie wytłumaczono mi tego w salonie a ty jak zwykle doszukujesz się moich związków z PLAY. Mam nadzieję, że obsadzasz mnie na kierowniczym stanowisku:)

pozdrawiam.
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   DaNTe Ikona

  • Wyrywacz
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grupa Obsługa forum
  • Postów 4245
  • Rejestracja czw, 10 maj 07
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Rybnik/Dzimierz
  • Zainteresowania:to i tamto....i jeszcze to
  • Operator:PLAY
  • Telefon:komórkowy, paletka
  • Taryfa:Play Limitowany

Napisano 14 marzec 2010 - 00:19

evolution napisał:

DaNTe Jeśli kiedykolwiek przedłużałbyś umowę z operatorem komórkowym to takie informacje nie byłyby dla Ciebie niczym nowym.


nie są dla mnie niczym nowym ponieważ pracowałem jako konsultant w salonie Play :P
Dołączona grafika
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych