Mój Play: Wypowiedzenie umowy - Mój Play

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Wypowiedzenie umowy

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   michalbial Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 13
  • Rejestracja sob, 05 sty 08
  • Miejscowość:Białystok

Napisano 08 styczeń 2010 - 16:39

Mam zamiar wypowiedzieć umowę w Play (z przeniesieniem numeru do nich) i wydawałoby się oczywistym, że należy to zrobić jeden okres rozliczeniowy wcześniej. Moja umowa kończy się 15 lutego i stąd moje wątpliwości, których pani salonie nie potrafiła rozwiać (o zgrozo!). Rachunki są naliczane za okres od 1 do 1 każdego miesiąca. Po pierwsze: mam złożyć wypowiedzenie do 15 stycznia, czy do końca stycznia? Po drugie: jak to będzie z rachunkami? Na początku lutego dostanę normalny rachunek za styczeń (co zrozumiałe), a na początku marca dostanę rachunek za luty? Jak tak to w jakiej wysokości(pół normalnej stawki?) i czy Play zwolni numer 15.02 skoro rachunek za luty nie będzie wystawiony i zapłacony? Mam wrażenie, że na Play24 miałem, że ostatni okres rozliczeniowy kończy się 28 lutego, ale nie mogę tego teraz zweryfikować (a na 100% pewien nie jestem), bo oczywiście strona nie działa. W salonie dziś pani sprawdzała i miała, że umowa właśnie do 15.02.2010. Proszę osoby kompetentne o rozwianie moich wątpliwości.
podpisu brak
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Seth Ikona

  • Play boy
  • PipPipPip
  • Grupa Pracownicy Play
  • Postów 479
  • Rejestracja pon, 27 kwi 09
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:opole
  • Operator:PLAY
  • Telefon:Samsung b2710
    [url=http://inkaustus.pl][img]http://zguba.pdg.pl/inkaustus/inkaustus.jpg[/img][/url]
  • Taryfa:Mix w Play
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 08 styczeń 2010 - 16:59

kilka spraw :)
po 1 chyba chcesz numer przenieść z Play, i o tym dokladnie powinni Cię poinformować u nowego operatora, co jak i gdzie zrobić.
po 2 jesli chcesz przenieśc numer dlaczego wypowiadasz umowę, nowy operator nie załatwi tego sam >??
Jesli chcesz sie przeniesc po zakonczeniu umowy to i tak zaplacisz za caly okres rozliczenowy a korzystać bedziesz tylko pół jesli bedziesz chciał się od razu przenieść, i to zapłacisz w lutym abonament a w marcu za rozmowy jesli przekroczysz abonament.
Jeśli chodzi o wypowiedzenie umowy to wypowiesz ją na koniec okresu rozliczeniowego w lutym czyli na koniec miesiąca.
Jeśli coś namieszałem proszę o sugestie ;)
Dołączona grafika
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   michalbial Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 13
  • Rejestracja sob, 05 sty 08
  • Miejscowość:Białystok

Napisano 08 styczeń 2010 - 17:06

Fakt, że nowy operator ma załatwiać wypowiedzenie, ale chciałem wiedzieć wszystko, bo nie lubię jak ktoś mi kit wciska, głównie mnie te płacenie interesuje za ostatni okres.
podpisu brak
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   marcinwalczak87 Ikona

  • Pociskacz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Vip
  • Postów 2048
  • Rejestracja nie, 07 wrz 08
  • Płeć:Nie ustawione
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Play Fresh(pre-paid)
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 08 styczeń 2010 - 19:57

Wypowiedzenie napisz najlepiej do 15 stycznia, jeśli chcesz żeby numer przeszedł do fresh musisz to zaznaczyć, numer zostanie wyłączony bądź przeniesiony do fresha 1 marca.
Na początku lutego dostaniesz rachunek zawierający abonament za luty i wykorzystane środki poza abonamentem za styczeń, a w marcu dostaniesz rachunek za wykorzystane środki w lutym, bez kwoty za abonament (opłata za abonament to jest przedpłata)
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych