Mój Play: Gwarancja PLAY - Mój Play

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Gwarancja PLAY

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   Arosław Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 3
  • Rejestracja nie, 03 sty 09
  • Miejscowość:parzaczewo

Napisano 03 styczeń 2010 - 22:13

Witam.
4 miesiące temu kupiłem telefon od kolesia który kupił go w salonie PLAY, w pudełku była jakaś gwarancja, nie pisze niestety na ile, zdaję sie ze standardowo roczna? Od początku użytkowania psuł się mikrofon, czasami przerywa, czy wymiane tego elementu obejmuje gwarancja?
Dzięki z góry za odp.
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   mikolajj Ikona

  • Play boy
  • PipPipPip
  • Grupa Vip
  • Postów 426
  • Rejestracja pią, 08 maj 09
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Zbąszyń
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Mixtura

Napisano 03 styczeń 2010 - 22:36

zdaje się, że 24 miesiące
www.pajacyk.pl
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   muchakk Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 37
  • Rejestracja pon, 10 gru 07
  • Płeć:Mężczyzna
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Longplay Premium
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 03 styczeń 2010 - 22:39

Jak już mowa o gwarancji to czy Play daje telefony zastępcze? Tak się składa, że muszę iść oddać moją nokie do serwisu bo odpada mi guzik :D telefon ma ponad miesiąc czasu. Moja taryfa to Mixura Pro 50


Pozdr.
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   Arosław Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 3
  • Rejestracja nie, 03 sty 09
  • Miejscowość:parzaczewo

Napisano 03 styczeń 2010 - 23:01

stary, 15 min przeszukiwałem forum szukając odpowiedzi na moje pytanie, w miedzy czasie znalazłem multum zagadnień z kategorii "telefon zastępczy" i mimo iż nie mam PLAY i nie łaziłem nigdy po serwisach to wiem ze o zastepczym mozesz zapomniec bo najprawdopodobniej jestes klientem indywidualnym(nie masz na firme) reszte sobie dopisz
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   marcinwalczak87 Ikona

  • Pociskacz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Vip
  • Postów 2048
  • Rejestracja nie, 07 wrz 08
  • Płeć:Nie ustawione
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Play Fresh(pre-paid)
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 03 styczeń 2010 - 23:07

muchakk napisał:

Jak już mowa o gwarancji to czy Play daje telefony zastępcze?

Tak pod warunkiem że mają akurat na stanie

Arosław napisał:

4 miesiące temu kupiłem telefon od kolesia który kupił go w salonie PLAY, w pudełku była jakaś gwarancja, nie pisze niestety na ile, zdaję sie ze standardowo roczna? Od początku użytkowania psuł się mikrofon, czasami przerywa, czy wymiane tego elementu obejmuje gwarancja?

24 miesiące wynosi gwarancja producenta, mikrofon podlega pod gwarancję
Ps jak dobrze poszukasz to na karcie gwarancyjnej jest podany okres gwarancji oraz co gwarancja obejmuje

[ Dodano: 2010-01-03, 23:09 ]

Arosław napisał:

o zastepczym mozesz zapomniec bo najprawdopodobniej jestes klientem indywidualnym(nie masz na firme)

Nie ma to znaczenia
0

#0 Bot Reklamowy

  • Reklama
  • Grupa Reklama

Napisano --



#6 Użytkownik nie jest zalogowany   Arosław Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 3
  • Rejestracja nie, 03 sty 09
  • Miejscowość:parzaczewo

Napisano 03 styczeń 2010 - 23:12

no właśnie nie ma okresu gwarancyjnego, jest tylko data zakupu i pieczątka z salonu, brak informacji jak długa jest ta gwarancja
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   marcinwalczak87 Ikona

  • Pociskacz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Vip
  • Postów 2048
  • Rejestracja nie, 07 wrz 08
  • Płeć:Nie ustawione
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Play Fresh(pre-paid)
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 03 styczeń 2010 - 23:16

A co to za telefon?
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   muchakk Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 37
  • Rejestracja pon, 10 gru 07
  • Płeć:Mężczyzna
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Longplay Premium
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 03 styczeń 2010 - 23:22

Nokia 6220 Classic
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   marcinwalczak87 Ikona

  • Pociskacz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Vip
  • Postów 2048
  • Rejestracja nie, 07 wrz 08
  • Płeć:Nie ustawione
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Play Fresh(pre-paid)
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 03 styczeń 2010 - 23:27

muchakk, nie pytałem Ciebie tylko Arosław.
Ale jak już napiłeś Ty, to jeśli w Playu nie mieli by zastępczych to możesz zanieść samemu telefon do serwisu Noki, może oni będą mieli zastępcze, a i na pewno szybciej wróci z naprawy jeśli oddasz go osobiście do serwisu Noki zamiast do Playa
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   typ009 Ikona

  • Pociskacz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Pracownicy Play
  • Postów 2694
  • Rejestracja wto, 20 mar 07
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Rybnik
  • Operator:Era
  • Taryfa:Mix w Play

Napisano 03 styczeń 2010 - 23:45

24 miesiące. jeśli zastępcze są to dają, bez znaczenia jaki klient.
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   bienio39 Ikona

  • Leniwiec
  • Pip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 73
  • Rejestracja nie, 28 wrz 08
  • Miejscowość:looblin

Napisano 06 styczeń 2010 - 12:11

Arosław napisał:

no właśnie nie ma okresu gwarancyjnego, jest tylko data zakupu i pieczątka z salonu, brak informacji jak długa jest ta gwarancja

24 miesiące , wydaje mi sie, że od daty zakupu ...
0

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   RaptoR Ikona

  • Philosoraptor
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Vip
  • Postów 2142
  • Rejestracja nie, 04 mar 07
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Warszawa
  • Zainteresowania:stuff
  • Operator:PLAY
  • Telefon:Hero
  • Taryfa:Longplay Premium
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 06 styczeń 2010 - 16:03

Arosław, czytałeś dokładnie kartę gwarancyjną Nokii?

Cytuję:

karta gwarancyjna napisał:

Okres gwarancji rozpoczyna bieg z chwilą zakupu oryginalnego Produktu przez pierwszego użytkownika końcowego. Produkt może składać się z wielu odrębnych części i dla różnych części będą zastosowane inne okresy gwarancji (dalej "Okres Gwarancji"). Szczególne okresy gwarancji to:
a) 24 (dwadzieścia cztery) miesiące na telefon komórkowy oraz 12 (dwanaście) miesięcy na akcesoria (...) inne niż zużywające się części i akcesoria wyszczególnione w pkt B) i c) poniżej,
B) 6 (sześć) miesięcy na następujące zużywające się części i akcesoria: baterie, ładowarki, podstawki do telefonu, zestawy słuchawkowe, kable i obudowy
c) 90 (dziewięćdziesiąt) dni na nośniki, na których znajduje się oprogramowanie, np. CD-rom, karta pamięci.


Wystarczająco zwięźle? ;)
B)
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych