Mój Play: Internet NIE działa - Mój Play

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Internet NIE działa

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   askier Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 5
  • Rejestracja nie, 03 sty 09
  • Miejscowość:Zgierz

Napisano 03 styczeń 2010 - 15:17

Witajcie,

mam spory problem z dostępem do internetu za pośrednictwem sieci PLAY. :evil:

Z usług czwartego operatora korzystam od ok. pół roku jednak nigdy nie było tak źle z transferem jak przez cały grudzień 2009 i teraz początek stycznia.

Generalnie internetu używam często i dużo w prawie całym województwie Łódzkim, zazwyczaj nie narzekałem ale teraz jest apogeum. :roll:

Myślę, że nie skłamię jak powiem, że problemy z prędkością/rozłączaniem trwają u mnie od początku grudnia 2009 może ciut później.
Transfery widoczne w Mobile Partnerze nie przekraczają (uwaga: w godzinach 8:00-24:00) 200kb/ps, najczęściej jest to ok 50-100kbps!! Co innego po 24:00 transfer jest pełny czyli 1mbps i wtedy mogę normalnie korzystać z tego za co płacę. :evil:

Oczywiście sytuacja została zgłaszana 4 krotnie !!! - dopiero za 4 razem ktoś z obsługi raczył wpisać ten problem w grafik i przesłać dalej, wcześniejsze zgłoszenia dziwnym trafem ginęły.

Żeby było tego mało wybrałem się do salonu w mieście w którym mieszkam i sprzedawca stwierdził, że jestem już którąś tam osobą ok 50? zgłaszającą TAKI SAM problem (ciekawe jak reszta tylko dzwoniących)..teraz pytanie co jest?! dlaczego przez cały grudzień NIKT się tym nie zajął? OLEWKA ze strony PLAY to mało powiedziane.

Posiadam modem E800 z najnowszym możliwym firmware oraz zaktualizowaną pamięcią modemu. Karty innych operatorów działają bez żadnego problemu - czy to Plus, Era, Orange - wszystko jest ok, nic nie rozłącza, transfery są bardzo dobre, internet działa poprawnie.

Do początku grudnia na PLAY narzekać za bardzo nie mogłem, oczywiście zdarzały się wpadki ale zazwyczaj pomagała interwencja telefoniczna. Obecnie jest TRAGICZNIE i zdaje mi się, że zapłacę pozostałe 6 miesięcy abonamentu z góry i zapomnę o tym operatorze, wyrzucę kartę SIM i każdemu będę odradzał Play Online! Tak to za to olewanie i brak informacji ze strony operatora...

Taka sytuacja ma miejsce w miejscowości Zgierz, mój sygnał w miejscu zamieszkania to zazwyczaj około 90% HSDPA.

Wyżalić się chciałem bo to co wyprawia operator to Żenada przez wielkie Ż.

Pozdrawiam

[ Dodano: 2010-01-03, 15:22 ]
Dołączona grafika
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Pawel1924 Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 6
  • Rejestracja pon, 30 lis 09
  • Miejscowość:Marki

Napisano 03 styczeń 2010 - 17:00

Cytat

Transfery widoczne w Mobile Partnerze nie przekraczają (uwaga: w godzinach 8:00-24:00) 200kb/ps, najczęściej jest to ok 50-100kbps!! Co innego po 24:00 transfer jest pełny czyli 1mbps i wtedy mogę normalnie korzystać z tego za co płacę. :evil:


Kolego ja mieszkam nie daleko warszawy, zasięg pełny hsdpa i jest identycznie jak u Ciebie.

To Play musi obniżać transfer w dzień dlatego tak jest a raptem wybija godzina 00:00 i zasuwa aż miło.

Ale przecież nie będę siedział do północy tylko po to żeby sobie bez problemowo korzystać z internetu.

Dodam jeszcze że wysyłałem na stronie play zgłoszenia parę razy i zawsze dostawałem w odpowiedzi standardowy list z jakimiś bzdetami (za każdym razem była identyczna odpowiedź wymijająca). Aż na ich stronie zgłosiłem chęć rezygnacji z usługi i tu się zaczęło....

Człowieku przez tydzień dzwonili do mnie co dzień z durnym pytaniem czemu rezygnuje ...
Jak kur... czemu? Jak zgłaszałem usterkę to nie raczyli nawet odpisać z sensem a jak rezygnuje to raptem wielkie zainteresowanie.... szkoda gadać.

I dobre było że cały czas wciskali mi nową umowę... ja im mówię że mi ten internet nie działa a oni że może jetem zainteresowany promocją specjalnie dla mnie...

Po prostu mają w d... co się mówi.

Na szczęście 20 stycznia kończę mękę z P4.

Teraz chciałem ściągnąć plik 314MB i co ??
czas ściągania - 14-15 godzin :evil:

Prędkość się wahała między 8kb/s a 15kb/s :evil:

A zasięg full hsdpa :arrow:

To jest śmieszne....

Mam transfer jak bym przekroczył ilość MB do ściągnięcia ale nie przekroczyłem.
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   askier Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 5
  • Rejestracja nie, 03 sty 09
  • Miejscowość:Zgierz

Napisano 03 styczeń 2010 - 18:02

wypowiedziałeś umowę? rozumiem, ze upływał jej koniec ? bo ja podpisałem na 12mc z czego chyba 6 już minęło...zaraz szukam umowy

[ Dodano: 2010-01-03, 18:07 ]
ok mam wpisane 1500zł kary umownej...powiedzcie jak wyliczyć karę dla mnie skoro: umowa podpisana została 27.05.2009 na 12 miesięcy...

z tego co kojarzę to UKE coś tam wywalczyło - powiedzcie mi jak to jest.,,,
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   mikolajj Ikona

  • Play boy
  • PipPipPip
  • Grupa Vip
  • Postów 426
  • Rejestracja pią, 08 maj 09
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Zbąszyń
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Mixtura

Napisano 03 styczeń 2010 - 18:15

Pawel1924, w kwietniu wypowiedz umowę 27.05 skończy sie umowa i wyjdziesz lepiej niż na zapłaceniu kary ;-)
www.pajacyk.pl
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   askier Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 5
  • Rejestracja nie, 03 sty 09
  • Miejscowość:Zgierz

Napisano 03 styczeń 2010 - 18:21

mikolajj, to mi się kończy umowa w kwietniu...ale dlaczego mam płacić za coś co nie działa!! to jest Żenada...

[ Dodano: 2010-01-03, 18:35 ]
Dołączona grafika
0

#0 Bot Reklamowy

  • Reklama
  • Grupa Reklama

Napisano --



#6 Użytkownik nie jest zalogowany   Pawel1924 Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 6
  • Rejestracja pon, 30 lis 09
  • Miejscowość:Marki

Napisano 03 styczeń 2010 - 21:09

Tak tak, mam to szczęście że już mi się kończy umowa:)

Play powinno przynajmniej powiedzieć co jest grane że tak chodzi internet.

Skoro mam bardzo dobry zasięg to czemu ciężko jest mi osiągnąć 1/4 tego co powinno być teoretycznie....

Przecież internet z prędkością 100-200kb/s jest do niczego ledwo strony mogę przeglądać...
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   askier Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 5
  • Rejestracja nie, 03 sty 09
  • Miejscowość:Zgierz

Napisano 03 styczeń 2010 - 21:41

ja juz szukam alternatywnego internetu

[ Dodano: 2010-01-04, 00:53 ]
Dołączona grafika

dla porównania godzina po północy !!!! chamstwo
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   kabuto78 Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 2
  • Rejestracja pon, 04 sty 10
  • Miejscowość:Bolesławiec

Napisano 04 styczeń 2010 - 22:41

askier napisał:

Witajcie,

mam spory problem z dostępem do internetu za pośrednictwem sieci PLAY. :evil:

Z usług czwartego operatora korzystam od ok. pół roku jednak nigdy nie było tak źle z transferem jak przez cały grudzień 2009 i teraz początek stycznia.

Generalnie internetu używam często i dużo w prawie całym województwie Łódzkim, zazwyczaj nie narzekałem ale teraz jest apogeum. :roll:

Myślę, że nie skłamię jak powiem, że problemy z prędkością/rozłączaniem trwają u mnie od początku grudnia 2009 może ciut później.
Transfery widoczne w Mobile Partnerze nie przekraczają (uwaga: w godzinach 8:00-24:00) 200kb/ps, najczęściej jest to ok 50-100kbps!! Co innego po 24:00 transfer jest pełny czyli 1mbps i wtedy mogę normalnie korzystać z tego za co płacę. :evil:

Oczywiście sytuacja została zgłaszana 4 krotnie !!! - dopiero za 4 razem ktoś z obsługi raczył wpisać ten problem w grafik i przesłać dalej, wcześniejsze zgłoszenia dziwnym trafem ginęły.

Żeby było tego mało wybrałem się do salonu w mieście w którym mieszkam i sprzedawca stwierdził, że jestem już którąś tam osobą ok 50? zgłaszającą TAKI SAM problem (ciekawe jak reszta tylko dzwoniących)..teraz pytanie co jest?! dlaczego przez cały grudzień NIKT się tym nie zajął? OLEWKA ze strony PLAY to mało powiedziane.

Posiadam modem E800 z najnowszym możliwym firmware oraz zaktualizowaną pamięcią modemu. Karty innych operatorów działają bez żadnego problemu - czy to Plus, Era, Orange - wszystko jest ok, nic nie rozłącza, transfery są bardzo dobre, internet działa poprawnie.

Do początku grudnia na PLAY narzekać za bardzo nie mogłem, oczywiście zdarzały się wpadki ale zazwyczaj pomagała interwencja telefoniczna. Obecnie jest TRAGICZNIE i zdaje mi się, że zapłacę pozostałe 6 miesięcy abonamentu z góry i zapomnę o tym operatorze, wyrzucę kartę SIM i każdemu będę odradzał Play Online! Tak to za to olewanie i brak informacji ze strony operatora...

Taka sytuacja ma miejsce w miejscowości Zgierz, mój sygnał w miejscu zamieszkania to zazwyczaj około 90% HSDPA.

Wyżalić się chciałem bo to co wyprawia operator to Żenada przez wielkie Ż.

Pozdrawiam

[ Dodano: 2010-01-03, 15:22 ]
Obrazek


Mam dokładnie taki sam problem i też zaczął się na początku grudnia.Do tego momentu szybkość oscylowała w granicach 80-100 KB/s.Teraz jest to raptem 200 kb/s a czasem nawet 100 i mniej !!!!!!! A wszystko po tym,jak zrobiłem duplikat karty sim.Zalecono mi to,ponieważ były problemy ze stabilnością połączenia.Zasięg utrzymuje się na poziomie 75-99%.
Wszelkie interwencje w BOK nic nie dają.Tam panuje kompletna ignorancja.Jedyne co mi poradzono to odinstalować modem i zainstalować go na innym porcie USB.
Odnoszę wrażenie że PLAY kpi sobie z abonentów i robi z nich kretynów. Kiedy dzwoniłem w tej sprawie konsultant powiedział mi że to wina mojego komputera albo modemu.Bo dział techniczny nie stwierdza żadnej awarii sieci i nie jest to wina PLAY.
Jakie było moje zaskoczenie kiedy zadzwoniłem po dwóch godzinach z tym samym problemem.Konsultant wymienił mi listę stacji bazowych na których wprowadzono ograniczenia w szybkości.Żadna nie znajdowała się w moim sąsiedztwie.Kiedy wymieniłem województwo w którym mieszkam,pan nagle stwierdził że tam też była awaria i już ją usunięto.Do północy powinno wszystko wrócić do normy.Oczywiście było to wierutne kłamstwo !!!! Szybkość jak była tragiczna,tak jest nadal.
To skandal jak PLAY traktuje abonentów !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   askier Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 5
  • Rejestracja nie, 03 sty 09
  • Miejscowość:Zgierz

Napisano 05 styczeń 2010 - 00:55

i znowu w dzień było TRAGICZNIE a w nocy:

Dołączona grafika

[ Dodano: 2010-01-13, 14:32 ]
no to wracam z kolejnymi świeżymi informacjami...

otóż w miejscu mojego zamieszkania internet będzie działał z prędkością DO 1mb/s dopiero ....

w POŁOWIE LUTEGO !!!! (znają problem i rozwijają sieć !!)

dodam, że problem ten trwa średnio od początku/połowy grudnia...



szukam juz innego dostawcy internetu bo to co wyprawiają to żenada...aha powiedzieli, ze po tym jak zacznie działać (czyli w połowie lutego) mam wysłać pismo aby zrobili korektę cenową...może uznają to jako, że problem jest zgłoszony jako reklamacja..

pozdr
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych