Mój Play: E-Shop - Zamowienie.... - Mój Play

Skocz do zawartości

• (3 strony)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

E-Shop - Zamowienie....

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   transik Ikona

• Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 8
  • Rejestracja pon, 30 lis 09
  • Miejscowość:Małęczyn

Napisano 30 listopad 2009 - 15:57

Witam. W piatek zlozylem zamowienie w eshopie na telefon Nokia6220classic w Abonamencie One Play 40 Pro. 24 miesiace. Najepierw dostalem maila ze zamowienie przyjete. Nastepnego dnia ze nistety nie bylo mozliwe zrealizowanie poniewaz ,,Z powodu negatywnej weryfikacji, zamówienie nie zostanie zrealizowane. ,, W czym tkwi problem???? Wypelnilem napewno dobrze dane moje. Jestem studentem i jako drugi dokument zaznaczylem legitymacja studencka.

Drugie moje pytanie to jak sprawdzic status zamowienia??? Zalogowalem sie na stronie play ale nie wiem gdzie wkleic nr zamowiena zeby zobaczyc status???
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   cane Ikona

• Klikacz
  • PipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 182
  • Rejestracja czw, 22 paź 09
  • Miejscowość:Wro

Napisano 30 listopad 2009 - 16:30

transik, zadzwon do biura obsługi a napewno się dowiesz dlaczego nie przeszedłeś weryfikacji.

Może masz zaległości w płatnościach u innych wierzycieli i zostałej dodany do KRD :D
Wrocław - miasto spotkań
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   transik Ikona

• Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 8

Napisano 30 listopad 2009 - 16:41

Ok tak zrobie a jeszcze jak bys mogl to odpowiedz na drugie pytanie:):)
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   mikolajj Ikona

• Play boy
  • PipPipPip
  • Grupa Vip
  • Postów 426
  • Rejestracja pią, 08 maj 09
  • Miejscowość:Zbąszyń
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Mixtura

Napisano 30 listopad 2009 - 20:48

zadzwoń do BOK-u
www.pajacyk.pl
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   transik Ikona

• Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 8

Napisano 01 grudzień 2009 - 10:17