Mój Play: E-Shop - Zamowienie.... - Mój Play

Skocz do zawartości

  • (3 strony)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

E-Shop - Zamowienie....

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   transik Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 8
  • Rejestracja pon, 30 lis 09
  • Miejscowość:Małęczyn

Napisano 30 listopad 2009 - 15:57

Witam. W piatek zlozylem zamowienie w eshopie na telefon Nokia6220classic w Abonamencie One Play 40 Pro. 24 miesiace. Najepierw dostalem maila ze zamowienie przyjete. Nastepnego dnia ze nistety nie bylo mozliwe zrealizowanie poniewaz ,,Z powodu negatywnej weryfikacji, zamówienie nie zostanie zrealizowane. ,, W czym tkwi problem???? Wypelnilem napewno dobrze dane moje. Jestem studentem i jako drugi dokument zaznaczylem legitymacja studencka.


Drugie moje pytanie to jak sprawdzic status zamowienia??? Zalogowalem sie na stronie play ale nie wiem gdzie wkleic nr zamowiena zeby zobaczyc status???
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   cane Ikona

  • Klikacz
  • PipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 182
  • Rejestracja czw, 22 paź 09
  • Miejscowość:Wro

Napisano 30 listopad 2009 - 16:30

transik, zadzwon do biura obsługi a napewno się dowiesz dlaczego nie przeszedłeś weryfikacji.

Może masz zaległości w płatnościach u innych wierzycieli i zostałej dodany do KRD :D
Wrocław - miasto spotkań
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   transik Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 8
  • Rejestracja pon, 30 lis 09
  • Miejscowość:Małęczyn

Napisano 30 listopad 2009 - 16:41

Ok tak zrobie a jeszcze jak bys mogl to odpowiedz na drugie pytanie:):)
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   mikolajj Ikona

  • Play boy
  • PipPipPip
  • Grupa Vip
  • Postów 426
  • Rejestracja pią, 08 maj 09
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Zbąszyń
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Mixtura

Napisano 30 listopad 2009 - 20:48

zadzwoń do BOK-u
www.pajacyk.pl
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   transik Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 8
  • Rejestracja pon, 30 lis 09
  • Miejscowość:Małęczyn

Napisano 01 grudzień 2009 - 10:17

ej no to juz jest przesada. Wczoraj probowalem sie dodzwonic do play Bok-u i nie moglem. Zlozylem tez ponowne zamowienie ale tym razem na moja mame ktora nigdy nie byla dluzna z jakimikolwiek rachunkami nikomu wiec napewno nie jest na liscie KRD.

Uzupelnilem dane i oczywiscie zaraz przyszedl mail z potwierdzeniem zlozenia zamowienia, ok. Dzisiaj przed chwila patrze i to samo. Z powodu blednej weryfikacji anulowano zamowienie.

Co jest grane????? Moze ktos sie juz spotkal z takim problemem???

[ Dodano: 2009-12-01, 11:51 ]

transik napisał:

ej no to juz jest przesada. Wczoraj probowalem sie dodzwonic do play Bok-u i nie moglem. Zlozylem tez ponowne zamowienie ale tym razem na moja mame ktora nigdy nie byla dluzna z jakimikolwiek rachunkami nikomu wiec napewno nie jest na liscie KRD.

Uzupelnilem dane i oczywiscie zaraz przyszedl mail z potwierdzeniem zlozenia zamowienia, ok. Dzisiaj przed chwila patrze i to samo. Z powodu blednej weryfikacji anulowano zamowienie.

Co jest grane????? Moze ktos sie juz spotkal z takim problemem???


Acha i jak to jest z tym nr do bok-u dzwonilem i zaraz mnie rozlaczalo. To jest tylko dla klientow play???
0

#0 Bot Reklamowy

  • Reklama
  • Grupa Reklama

Napisano --



#6 Użytkownik nie jest zalogowany   mikolajj Ikona

  • Play boy
  • PipPipPip
  • Grupa Vip
  • Postów 426
  • Rejestracja pią, 08 maj 09
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Zbąszyń
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Mixtura

Napisano 01 grudzień 2009 - 19:12

transik, *500 i * 600 tylko dla klientów play
790 500 500 dla wszystkich ludzi zainteresowanych ofertą ind.
790 600 600 dla wszystkich ludzi zainteresowanych ofertą biznesową
www.pajacyk.pl
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   transik Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 8
  • Rejestracja pon, 30 lis 09
  • Miejscowość:Małęczyn

Napisano 01 grudzień 2009 - 21:26

Nie to juz jest przegiecie. Play albo robi sobie kpiny albomaja taki burdel ze szkodagadac. Dzwonilem do boku ( w kocu). Wytlumaczylem cala sprawe. Pan powiedzial ze jezeli dostalem takiego maila to znaczy ze widnieje na KRD. Chyba wie wiekszoscco to oznacza. Problem w tym ze zarowno ja jak i moja mama nie byla dluzna nicnikomu i nigy nie dostalismy zadnego listu z zagrozeniem wpisania na ta liste. Wczoraj aktywowalem sobie w pelni konto na www.konsument.krd.pl w celu sprawdzenia siebie i co???? Dostalem raport ze jestem czysty !!! W playu pracuja kompletni d****e ze tak powiem!!!!

Co mam teraz zrobic?????? Chce nada lzamowic sobie ten telefon do cholery!!


//Edytowane przez ddluk'a
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   typ009 Ikona

  • Pociskacz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Pracownicy Play
  • Postów 2694
  • Rejestracja wto, 20 mar 07
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Rybnik
  • Operator:Era
  • Taryfa:Mix w Play

Napisano 01 grudzień 2009 - 23:26

transik, szkończ studia (ale skończ a nie ściągaj co egzamin) i pokaż w życiu co potrafisz. potem możesz nazywać ludzi debilami. myślisz, że ludzie sobie ubzdurali twoją weryfikacje? spadłeś ze stoła za dziecka czy co? opamiętaj się i pogódź ze stanem rzeczy.
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   transik Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 8
  • Rejestracja pon, 30 lis 09
  • Miejscowość:Małęczyn

Napisano 02 grudzień 2009 - 10:02

typ009 napisał:

transik, szkończ studia (ale skończ a nie ściągaj co egzamin) i pokaż w życiu co potrafisz. potem możesz nazywać ludzi debilami. myślisz, że ludzie sobie ubzdurali twoją weryfikacje? spadłeś ze stoła za dziecka czy co? opamiętaj się i pogódź ze stanem rzeczy.



Sluchaj... Nie wiesz jak jest to tak nie pisz. Ja wiem co pisze bo mam na to dowody. Prosze bardzo, wejdz na stronke www.konsument.krd.pl. Zaloz konto, przeslij skan dowodu osobistego i poczekaj az udostepni Ci opcje ,,SPRAWDZ SIEBIE,,

J nigy nic nie mialem do splacania bo chodzilem do szkoly. Teraz ucze sie zaocznie i mam stala prace wiec o co chodzi?????

A i dodam jeszcze ze moj kumpel przedluzal sobie umowe, jakos niedawno i co??? nagle to samo go spotkalo co mnie. Okazalo sie ze rowniez jest czysty i nawet luzie z Play go przepraszali i zaproponowali pewne zadosc uczynienie. W tym momencie nie sciemniam!!

I co w takim razie mam myslec o ludziach ktorzy tam pracuja???


Ps. Troche przesadzilem nazywajac pracownikoe Palay.... tak jak nazwalem. Sory jezeli kogos urazilem
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   Jose Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 572
  • Rejestracja wto, 14 lip 09
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Polska
  • Operator:PLAY
  • Telefon:HD2
  • Taryfa:Inna
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 02 grudzień 2009 - 11:40

transik napisał:

I co w takim razie mam myslec o ludziach ktorzy tam pracuja???
To, że wykonują swoją pracę zgodnie z procedurami. Jak ma napisane "odmowa podpisania umowy" to odmawia i już.
_______________________

http://www.carpolska.pl
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   ddluk Ikona

  • Pociskacz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Administratorzy
  • Postów 2479
  • Rejestracja czw, 04 sty 07
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Gliwice
  • Operator:PLAY
  • Telefon:BlackBerry 9800, Palm Pre 2, Motorola Flipout
  • Taryfa:One Play
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 02 grudzień 2009 - 13:38

@transik

Na pohamowanie nerwów ostrzeżenie.
0

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   bienio39 Ikona

  • Leniwiec
  • Pip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 73
  • Rejestracja nie, 28 wrz 08
  • Miejscowość:looblin

Napisano 04 grudzień 2009 - 14:51

transik - może daj sobie spokój z e-shopem, idż do saloniku play i załatw to na miejscu, może oszczędzi ci to czasu i nerwów. Wiem, że są profity z e-shopu, ale narazie nie masz nic.
0

#13 Użytkownik nie jest zalogowany   1marti1 Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 1
  • Rejestracja pią, 04 gru 09
  • Miejscowość:warszawa

Napisano 04 grudzień 2009 - 14:52

transik, mam identycznie to samo co ty. Tez złożyłem ofertę abo 40 play pro nokia 6220 c. I co? Również 2 razy anulowane... kpiny sobie robią. Dodzwoniłem się do nich, ale nie posiadają informacji dotyczącej powodu anulowania zamówienia. Idę do salonu, tam może się uda... 790 25 0000 tu numer do play w sprawie zamówień w eshop.
0

#14 Użytkownik nie jest zalogowany   Jarem Ikona

  • king nothing!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Vip
  • Postów 2344
  • Rejestracja nie, 04 lis 07
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Nowy Sącz
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Play Limitowany
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 04 grudzień 2009 - 18:48

eshop rules <lol>
Regret? That's fucked up word.
0

#15 Użytkownik nie jest zalogowany   transik Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 8
  • Rejestracja pon, 30 lis 09
  • Miejscowość:Małęczyn

Napisano 04 grudzień 2009 - 18:58

No i wszystko wyjasnione drodzy forumowicze:) Okazalo sie ze z reszta tak jak bylem tego pewny. Play po prostu ma jeden wielki burdel w swoim systemie!!. Jak im napisalem ze mam dowod w postaci raportu z KRD o mojej osobie to na drugi dzien dostaem maila ze mnie przepraszjaj bo wystapil blad w ich systemie. Zweryfikowali mnie 3 raz ze skutkiem POZYTYWNYM:). Telefonik juz w drodze:).

Na przyszlosc polecam taki sposob jak ja zrobilem. Pzdr
0

#16 Użytkownik nie jest zalogowany   matkot Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 3
  • Rejestracja sob, 05 gru 09
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 05 grudzień 2009 - 07:52

Witam, jak dojdzie telefon, czy możesz napisać? Ja zamówiłem identyczny zestaw w czwartek, dostałem numer zamówienia, ale jeszcze nie dostałem numeru przewozowego od kuriera i zastanawiam się ile czasu to może potrwać. Szczerze mówiąc już chciałbym mieć ten telefon, ale promocja w e-shopie spowodowała, że muszę wystawić swoją cierpliwość na próbę ;)
0

#17 Użytkownik nie jest zalogowany   RaptoR Ikona

  • Philosoraptor
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Vip
  • Postów 2142
  • Rejestracja nie, 04 mar 07
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Warszawa
  • Zainteresowania:stuff
  • Operator:PLAY
  • Telefon:Hero
  • Taryfa:Longplay Premium
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 05 grudzień 2009 - 09:23

A patrz, poszedlbys do salonu i od razu telefon bys mial.

Nie rozumiem ludu, co przez telefon albo eshopa umowę zamawiaja. Ponad 2 lata temu w erze probowalem ta droga i 2 tygodnie czekalem, az mi wysla. W koncu sie okazalo, ze kurier byl ale nikogo nie zastal (co w przypadku mojego domu jest praktycznie niemozliwe) i musialem telefon odbierac w magazynie Masterlinka posrod klnacych na lewo i prawo trolli magazynowych.
0

#18 Użytkownik nie jest zalogowany   newposen Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 11
  • Rejestracja pon, 03 lis 08
  • Miejscowość:Poznań

Napisano 07 grudzień 2009 - 15:53

Może dlatego zamawiają w eshopie bo np. w ofercie repalay zniżka na abonament w salonach dostępna nie jest ? Nie dla wszystkich 120 czy 180 pln to w kij dmuchał.
0

#19 Użytkownik nie jest zalogowany   transik Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 8
  • Rejestracja pon, 30 lis 09
  • Miejscowość:Małęczyn

Napisano 07 grudzień 2009 - 18:01

matkot napisał:

Witam, jak dojdzie telefon, czy możesz napisać? Ja zamówiłem identyczny zestaw w czwartek, dostałem numer zamówienia, ale jeszcze nie dostałem numeru przewozowego od kuriera i zastanawiam się ile czasu to może potrwać. Szczerze mówiąc już chciałbym mieć ten telefon, ale promocja w e-shopie spowodowała, że muszę wystawić swoją cierpliwość na próbę ;)



Hmmm ok nie ma problemu tylko sek w tym ze ja zamowielm w piatek ten telefonik to raczej jest bardziej prawdopodobne ze Tobie przyjdzie wczesniej he he. Umowmy sie tak ze komu przyjdzie pierwszy to ta osoba napisze na pw ok???:):)


A co do wczesniejszej wypowiedzi o tym ze nie rozumie sie ludzi ktorzy kupuja w eshop to powiem tyle ze jest duzo korzystniej w tym sklepie kupowac bo sa ciekawe promocje ktorych w salonie nie oferuja. To tak w skrocie:) Pzdr


A i mam pytanie. Jak kontrolowac zamowienie na stronce play?? Bo podobno mozna majac numer zmowienia
0

#20 Użytkownik nie jest zalogowany   kyasix Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 7
  • Rejestracja wto, 27 paź 09
  • Miejscowość:Kołczygłowy

Napisano 07 grudzień 2009 - 22:50

transik napisał:

A i mam pytanie. Jak kontrolowac zamowienie na stronce play?? Bo podobno mozna majac numer zmowienia


Z tego co mnie wiadomo to nie na stronie Playa a na stronie firmy kurierskiej (w przypadku ofert abonamentowych jest to DPD). I wpisuje się tam numer listu przewozowego, który Play podeśle mailem i smsem po nadaniu.
0

  • (3 strony)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych