Mój Play: Przeniesienie numeru Heyah -> Play - Mój Play

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Przeniesienie numeru Heyah -> Play

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   rafsus Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 2
  • Rejestracja wto, 15 wrz 09
  • Miejscowość:WLKP

Napisano 15 wrzesień 2009 - 13:47

Na początku witam wszystkich użytkowników forum, gdyż jest to mój pierwszy post.
A więc do rzeczy mam problem z przeniesieniem numeru z Heyah do Play. W dniu 11.09.2009 złożyłem wniosek w Play, że chcę przenieść swój dotychczasowy numer z Heyah. Wszystko ładnie pięknie zostałem poinformowany, że w przeciągu 24H będę miał już aktywny numer u nowego operatora. Wszystko szło jak należy Heyah jeszcze w dniu 11.09. wyłączyła mój numer na wyświetlaczu widnieje "odrzucony przez sieć". Więc myślę sobie wszystko idzie sprawnie. Następnego dnia sprawdzam status mojej sprawy na:
http://przeniesnumer...e.pl/mnpstatus/ i ku mojemu zdziwieniu widzę napis o treści:

"W dniu 2009-09-11 Twój dotychczasowy operator Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. nie wyraził zgody na przeniesienie numeru. Aby kontynuować proces skontaktuj się ze Swoim dotychczasowym operatorem w celu wyjaśnienia nieprawidłowości oraz odwiedź Salon Play, by poinformować nas o zmianach. O dalszych krokach procesu będziesz informowany na www, poprzez SMS lub e-mail."

Oczywiście zadzwoniłem na infolinie Play aby się spytać o co chodzi. Pani poinformowała mnie, że ona nie ma uprawnień i nie może mnie nawet nigdzie przełączyć w celu zdobycia konkretnych informacji, kazała mi się udać do salonu w którym złożyłem dyspozycje przeniesienia numeru.

No to dzwonię na infolinie Heyah i pytam czemu nie zgadzają się na przeniesienie zarejestrowanego na mnie numeru. Na co dostałem odpowiedź: Z naszej strony wszystko zostało przekazane 11.09 do nowego operatora, i nie jest pan już naszym klientem więc więcej nie mogę panu pomóc proszę kontaktować się z Play.

No i na koniec udałem się do salonu Play w celu zaczerpnięcia dokładnych informacji. Dowiedziałem się, że faktycznie Heyah nie zgodziła się na przeniesienie numeru, niestety nie podała o co konkretnie chodzi gdyż widnieje w systemie napis: Jedną z przyczyn odmowy przeniesienia numeru może być........... i tam z 4 podpunkty wymienione. Nic konkretnego! Na końcu dowiedziałem się, że papiery zostaną wysłane jeszcze raz i prawdopodobnie jest to związane z tym, że posiadam ładny numer typu 888 xx yx yx!

Dziś jest 15.09 a ja nawet nie posiadam kontaktu ze światem gdyż mój numer na chwile obecna po prostu nie istnieje;(
Może ktoś miał podobny problem i podpowie jak wyjść z tego bagna;(
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   krzychu.pl Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 515
  • Rejestracja pon, 06 paź 08
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:centralna polska
  • Operator:Era
  • Taryfa:Mix w Play
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 15 wrzesień 2009 - 14:04

napisz do Gruszki, przedstaw sytuacje na spokojnie, może uda mu się Tobie pomóc
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   Jarem Ikona

  • king nothing!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Vip
  • Postów 2344
  • Rejestracja nie, 04 lis 07
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Nowy Sącz
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Play Limitowany
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 15 wrzesień 2009 - 14:20

marcin.gruszka@playmobile.pl

tylko podaj caly numer telefonu a nie xy
Regret? That's fucked up word.
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   rafsus Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 2
  • Rejestracja wto, 15 wrz 09
  • Miejscowość:WLKP

Napisano 15 wrzesień 2009 - 20:43

Dzięki chłopaki za namiar. Zaraz wyśle maila mam nadzieje ze uda się odzyskać ten numer :cry:
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   M. Sharingan Ikona

  • Leniwiec
  • Pip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 149
  • Rejestracja czw, 30 lip 09
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Silesia..
  • Zainteresowania:Everything..
  • Operator:PLAY
  • Telefon:Komórkowy..
  • Taryfa:Longplay Premium
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 15 wrzesień 2009 - 22:51

Oby nie było tak jak ja mialem :) ze Plus wylaczyl numer.. w systemie E03.. i badz tu madry.. jedynie co mi sie udalo to wlaczyc numer spowrotem w Plusie.. teraz czekac na zmiane statusu E03 i puscic sprawe od nowa :) ehh.. ;)
Cycki to zajebista rzecz.. Powinna je mieć każda kobieta.. :)
0

#0 Bot Reklamowy

  • Reklama
  • Grupa Reklama

Napisano --



Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych