Mój Play: Koniec umowy abo, zachowanie numeru i przejscie na prepaid - Mój Play

Skocz do zawartości

  • (7 strony)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ostatnia »
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Koniec umowy abo, zachowanie numeru i przejscie na prepaid

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   dreamtox Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 16
  • Rejestracja pią, 05 wrz 08
  • Miejscowość:

Napisano 11 luty 2009 - 01:10

Czy po zakończeniu umowy jest możliwość zachowania numeru i przejście na prepaid?
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   typ009 Ikona

  • Pociskacz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Pracownicy Play
  • Postów 2694
  • Rejestracja wto, 20 mar 07
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Rybnik
  • Operator:Era
  • Taryfa:Mix w Play

Napisano 11 luty 2009 - 01:17

numer automatycznie zostaje na prepaidzie, nie musisz niczego więcej zgłaszać poza rozwiązaniem umowy
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   SuperNEO Ikona

  • Miss Uninversum
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Obsługa forum
  • Postów 1506
  • Rejestracja pią, 09 mar 07
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Warszawa
  • Operator:PLAY
  • Telefon:HTC Sensation
  • Taryfa:Play Fresh(pre-paid)
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 11 luty 2009 - 09:33

A mi się wydaje że po zakończeniu abo numer zostaje na tych samych warunkach co do tej pory tylko, że umowa jest na czas nieokreslony
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   friend Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 797
  • Rejestracja pią, 03 sie 07
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Gdańsk
  • Zainteresowania:Bieganie, Rower, Morsowanie...
  • Operator:PLAY
  • Telefon:Nokia E52
  • Taryfa:Play Abonament
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 11 luty 2009 - 09:41

SuperNEO napisał:

A mi się wydaje że po zakończeniu abo numer zostaje na tych samych warunkach co do tej pory tylko, że umowa jest na czas nieokreslony

Też tak mi się wydaje, że zawsze tzreba wypowiedziec umowe !
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   marcinwalczak87 Ikona

  • Pociskacz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Vip
  • Postów 2048
  • Rejestracja nie, 07 wrz 08
  • Płeć:Nie ustawione
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Play Fresh(pre-paid)
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 11 luty 2009 - 09:59

dreamtox, moim zdaniem musisz złożyć wypowiedzenie umowy i poprosić o przeniesienie numeru na pre-paid
0

#0 Bot Reklamowy

  • Reklama
  • Grupa Reklama

Napisano --



#6 Użytkownik nie jest zalogowany   Ralf Ikona

  • Play boy
  • PipPipPip
  • Grupa Vip
  • Postów 485
  • Rejestracja śro, 31 sty 07
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Brwinów
  • Zainteresowania:Siatkówka
  • Operator:PLAY
  • Telefon:iPhone 3GS 32 GB / HTC Touch Pro 2
  • Taryfa:Longplay Telefon
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 12 luty 2009 - 01:24

może nie wypowiedzieć a poinformowac, że nie jest się zainteresowanym przedłużeniem.
Wypowiedzieć kojarzy mi się z zerwaniem umowy w trakcie jej trwania (wiem, czepiam się ;p)
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   marcinwalczak87 Ikona

  • Pociskacz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Vip
  • Postów 2048
  • Rejestracja nie, 07 wrz 08
  • Płeć:Nie ustawione
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Play Fresh(pre-paid)
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 12 luty 2009 - 11:51

Ralf, musisz złożyć wypowiedzenie w którym zaznaczysz że wypowiadasz umowę z dniem..... z dniem w którym kończy Ci się umowa na czas określony
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   marciinnkrk Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 2
  • Rejestracja pon, 16 mar 09
  • Miejscowość:KRK

Napisano 16 marzec 2009 - 15:54

umowa przechodzi na czas nie określony , trzeba ją wypowiedzieć
NIE można przenieść numeru do pre paida(wiem bo byłem w play sie dowiadywać)
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   Rogi Ikona

  • Play boy
  • PipPipPip
  • Grupa Vip
  • Postów 343
  • Rejestracja nie, 05 sie 07
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Pomorze
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Play Fresh(pre-paid)

Napisano 16 marzec 2009 - 16:34

marciinnkrk napisał:

umowa przechodzi na czas nie określony , trzeba ją wypowiedzieć
NIE można przenieść numeru do pre paida(wiem bo byłem w play sie dowiadywać)

Niektórzy pracownicy twierdzą inaczej i na razie tego będę się trzymać, bo wszystko na to wskazuje, że jednak można. Niedługo się to wyjaśni.
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   Angie Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 1
  • Rejestracja pon, 16 mar 09
  • Miejscowość:Lca

Napisano 16 marzec 2009 - 18:46

moi mili, dzisiaj powiedzieli mi, że trzeba napisać do nich pisemko, że nie jesteś zainteresowany /-a przedłużeniem umowy na abo i wnioskuje o pozostawienie numeru na pre-paid.... faktycznie ten Fresh jest bardzo fajną ofertą, ja przechodzę do Fresh...
Kobieta jest jak róża, która pięknie rozkwita, gdy ma swojego ogrodnika...
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   marciinnkrk Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 2
  • Rejestracja pon, 16 mar 09
  • Miejscowość:KRK

Napisano 16 marzec 2009 - 20:25

Rogi napisał:

marciinnkrk napisał:

umowa przechodzi na czas nie określony , trzeba ją wypowiedzieć
NIE można przenieść numeru do pre paida(wiem bo byłem w play sie dowiadywać)

Niektórzy pracownicy twierdzą inaczej i na razie tego będę się trzymać, bo wszystko na to wskazuje, że jednak można. Niedługo się to wyjaśni.

Mi w salonie kazali wypełnić pismo o przeniesienie po zakończeniu umnowy na karte , wypełniłm to pismo , a wczoraj zadzwonili do mnie z BOK i powiedzieli że nie można przejść na karte
ale pewnie wyjdzie na to że jak zawsze w BOK wprowadzają w błąd
0

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   p4_test Ikona

  • Play boy
  • PipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 384
  • Rejestracja pią, 19 sty 07
  • Miejscowość:z Kątowni

Napisano 16 marzec 2009 - 21:00

marciinnkrk napisał:

Rogi napisał:

marciinnkrk napisał:

umowa przechodzi na czas nie określony , trzeba ją wypowiedzieć
NIE można przenieść numeru do pre paida(wiem bo byłem w play sie dowiadywać)

Niektórzy pracownicy twierdzą inaczej i na razie tego będę się trzymać, bo wszystko na to wskazuje, że jednak można. Niedługo się to wyjaśni.

Mi w salonie kazali wypełnić pismo o przeniesienie po zakończeniu umnowy na karte , wypełniłm to pismo , a wczoraj zadzwonili do mnie z BOK i powiedzieli że nie można przejść na karte
ale pewnie wyjdzie na to że jak zawsze w BOK wprowadzają w błąd


Hmmm dziwne, że tak szybko zareagowali. Ciekawe kiedy na moje wypowiedzenie odpowiedzą.
0

#13 Użytkownik nie jest zalogowany   szpiegu86 Ikona

  • Klikacz
  • PipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 194
  • Rejestracja nie, 29 kwi 07
  • Miejscowość:Jel.Góra / Wrocław
  • Zainteresowania:Internet, polityka, historia najnowsza

Napisano 17 marzec 2009 - 20:23

Niezrozumiała jest dla mnie polityka cenowa tego (mojego) operatora. Abonenci są bardziej dochodową grupą Klientów, a oferta skierowana dla nich jest dużo gorsza (przynajmniej na dziś dzień). Za niespełna 2 miesiące kończy mi się umowa. Na dzień dzisiejszy nie widzę powodu aby ją przedłużać. Jednak operator powinien być tym zainteresowany. Póki co faworyzowanie użytkowników pre-paid nie zachęca do podpisania umowy. Dziwna to taktyka...
0

#14 Użytkownik nie jest zalogowany   jslawek Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 11
  • Rejestracja pią, 13 mar 09
  • Miejscowość:Wielkopolska

Napisano 17 marzec 2009 - 20:33

Czy ktoś dokonał może już migracji z abonamentu na pre-paid??? Obecna oferta na abonament jest maaałoo atrakcyjna. Dzwoniłem na biuro obsługi i potwierdzono że po zakończeniu umowy (po wypowiedzeniu) numer automatycznie przechodzi na pre-paid (należy w ciągu 30 dni doładować konto), ale wpisy tutaj mówią że niektórzy dostali inną odpowiedź. Jeżeli nic innego nie będzie w ofercie abo to w niedziele kończy Mi się umowa i chce zmigrować na pre-paid. Może żeby chociaż przeczekać do wojny cenowej w abo ;)
0

#15 Użytkownik nie jest zalogowany   502066726 Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 591
  • Rejestracja pią, 06 kwi 07
  • Miejscowość:Posen

Napisano 17 marzec 2009 - 21:27

powiem wam tyle - burdel jakich malo. wedlug mnie abo NIE MOZE przejsc na prepaid, bo to nie mix z orange, tu mnie pewno gro osob poprze, ale z drugiej stroy takie sygnaly o tym, ze bok napisal, ze jakies szkolenie ze cuda wianki, to mnie przeraza. a skargi potem beda pisane na pracownikow salonow, bo wprowadzili w blad.
0

#16 Użytkownik nie jest zalogowany   p4_test Ikona

  • Play boy
  • PipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 384
  • Rejestracja pią, 19 sty 07
  • Miejscowość:z Kątowni

Napisano 17 marzec 2009 - 22:59

No to będzie to problem Playa. Piszcie zgłoszenia by mieć odpowiedź hmmm na piśmie (czyt. w systemie po zalogowaniu). Jak się okaże, że Play ma politykę zupełnie inną od pozostałych sieci i będzie robił problemy z przejściem na kartę, to jest na co się powołać. UKE zresztą też chętnie pomaga w podobnych sprawach. Pora skończyć z pobłażaniem dla nowego operatora i zacząć wymagać obsługi na przynajmniej satysfakcjonującym poziomie.
0

#17 Użytkownik nie jest zalogowany   bacardi80 Ikona

  • Leniwiec
  • Pip
  • Grupa Pracownicy Play
  • Postów 54
  • Rejestracja sob, 03 sty 09
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Z nienacka
  • Operator:PLAY
  • Telefon:9700
  • Taryfa:Play Limitowany
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 18 marzec 2009 - 00:29

14. W dniu upływu okresu wypowiedzenia Umowy Umowa ulega rozwiązaniu,
a Operator zaprzestaje świadczenia Abonentowi usług i wyłącza Kartę
SIM/USIM

Wg. mnie nie można, ale wolałbym zobaczyć wiążącą odpowiedz z OK na piśmie podparta zapisami rregulaminu
0

#18 Użytkownik nie jest zalogowany   blini1 Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 6
  • Rejestracja sob, 03 lis 07
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 18 marzec 2009 - 00:47

Przekonamy się jak się komuś już skończy umowa. Wolałbym żeby można było zachować numer w pre-paid ale jak nie to to mnie nie skłoni do pozostania przy abonamencie. Zresztą już kupiłem sobie nową słuchawkę więc nie ma o czym mówić;p A jak będzie jakaś rewolucja w abo(choć nie spodziewam się takowej) to zawsze można podpisać nową umowę.
0

#19 Użytkownik nie jest zalogowany   pidzej Ikona

  • Tubylec
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa Moderatorzy
  • Postów 1413
  • Rejestracja wto, 15 maj 07
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Warszawa
  • Zainteresowania:Mam
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Inna
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 18 marzec 2009 - 10:49

blini1, skoro masz słuchawkę to teraz możesz przedłużyc umowę bez telefonu i będziesz miał jeszcze taniej niż we freshu :)
kliknięcie "pomógł", mi też pomoże i na pewno dowartościuje

Cała Polska czyta klientom, regulaminy promocji, codziennie!
0

#20 Użytkownik nie jest zalogowany   Rogi Ikona

  • Play boy
  • PipPipPip
  • Grupa Vip
  • Postów 343
  • Rejestracja nie, 05 sie 07
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Pomorze
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Play Fresh(pre-paid)

Napisano 18 marzec 2009 - 10:55

pidzej napisał:

blini1, skoro masz słuchawkę to teraz możesz przedłużyc umowę bez telefonu i będziesz miał jeszcze taniej niż we freshu :)

W którym miejscu taniej?
0

  • (7 strony)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ostatnia »
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych