Mój Play: kod PUK - Mój Play

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

kod PUK

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   majk Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 4
  • Rejestracja czw, 21 sie 08
  • Miejscowość:Ryki

Napisano 21 sierpień 2008 - 10:44

Witam,
stracilem kod PUK, ktory musze wpisac po 3 probach blednego wpisania PIN'u (nie pytajcie jak to sie stalo ^^ ). W kazdym badz razie zgubilem pudelko starterowe i nie mam kodu PUK, pisalem w tej sprawie do BOK'u ale poki co bez odzewu. Czy musze wypelnic jakis specjalny formularz rejestrujacy karte? Czytalem ostatnio o czyms takim, ale nie moge owego forma znalesc na stronie playa :s
Jest to pre-paid.
Dziekuje z gory za odpowiedz
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   pidzej Ikona

  • Tubylec
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa Moderatorzy
  • Postów 1413
  • Rejestracja wto, 15 maj 07
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Warszawa
  • Zainteresowania:Mam
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Inna
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 21 sierpień 2008 - 13:50

przez zgłoszenie nie odzyskasz PUKu, dzwoń do biura obsługo *500 lub 790 500 500, więcej informacji w innych wątkach bo było to już nie raz poruszane
kliknięcie "pomógł", mi też pomoże i na pewno dowartościuje

Cała Polska czyta klientom, regulaminy promocji, codziennie!
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   majk Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 4
  • Rejestracja czw, 21 sie 08
  • Miejscowość:Ryki

Napisano 21 sierpień 2008 - 15:01

hym, no nie wiem, kobieta z BOK'u mowi mi, ze juz nie odzyskam kodu (wczoraj doladowywalem konto! oO ). Czy to oznacza, ze musze zakupic nowa karte? Pierwszy raz jestem postawiony w takiej sytuacji i na prawde nie wiem co robic :/


wyslalem taka wiadomosc (nie sadze, bym zostal zle zrozumiany)

Cytat

Witam,
pisze z dosc nietypowa sprawa, otoz ostatnio zmienilem telefon ktory
domyslnie zadal po uruchomieniu podania kodu pin, niestety wpisalem go
trzy razy blednie i uzyskalem zadanie kodu PUK. Szukalem, ale niestety
nie moge nigdzie znalesc pudelka po starterze, gdzie owy kod byl
wypisany. Czy w tej sytuacji moglby Pan/Pani podac mi ten kod? Moj nr.
telefonu to: 790 626 XXX . Dodam, ze do najblizszego punku Play mam
okolo 50km.


oto co dostalem z BOK'u

Cytat

Szanowny Panie,

dziękujemy za zgłoszenie, przesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej 20 lipca 2008 roku, dotyczące kodu PUK. Informujemy, że nie mamy możliwości podania Panu kodu PUK . W przypadku kiedy karta z numerem PUK została zgubiona, nie ma możliwości, aby go odzyskać.

Ufamy, że niniejsza odpowiedź jest pełna i porusza opisaną przez Pana kwestię.

...
...

Z poważaniem,
Lidia G.
konsultant back office ds. obsługi klienta



jestem odlaczony od telefonu juz drugi dzien :?
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   pidzej Ikona

  • Tubylec
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa Moderatorzy
  • Postów 1413
  • Rejestracja wto, 15 maj 07
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Warszawa
  • Zainteresowania:Mam
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Inna
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 21 sierpień 2008 - 15:09

dzwoń jeszcze raz może trafisz na innego konsultanta, od niedawna można odzyskać PUK
kliknięcie "pomógł", mi też pomoże i na pewno dowartościuje

Cała Polska czyta klientom, regulaminy promocji, codziennie!
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   majk Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 4
  • Rejestracja czw, 21 sie 08
  • Miejscowość:Ryki

Napisano 21 sierpień 2008 - 16:35

dzieki bardzo, bede probowal, favik dla Ciebie
0

#0 Bot Reklamowy

  • Reklama
  • Grupa Reklama

Napisano --



Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych