Mój Play: Rezygnacja z usług - Mój Play

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Rezygnacja z usług

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   bartpl Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 9
  • Rejestracja pon, 29 paź 07
  • Miejscowość:Będzin

Napisano 14 grudzień 2007 - 22:57

Witam,

Dnia 28.09 złożyłem rezygnacje z winy operatora. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem odpowiedzi a 3 krotnie byłem proszony o przesłanie potwierdzenia. Na początku października dzwonił Pan z obsługi technicznej w związku z rezygnacją. Później stwierdzono że nie ma takiego dokumentu. Zgodnie z prawem zaczekałem 30 dni od daty złożenia rezygnacji i uznałem że operator uznał tą rezygnację i nie opłacałem faktur od listopada. Obecnie zawieszono mi połaczenia wychodzace w związku z nie zapłaconą fakturą. I teraz pytanie czy operator może zawiesić świadczenie usługi podczas rozpatrywania rezygnacji?

Druga sprawa to jest obsługa kl. Pewnego dnia zadzwoniła do mnie Pani i stwierdziła że nie opłacam faktur a ja jej na to że jest złożona rezygnacja. Niestety Pani była arogancka i nie chciała słuchać wyjaśnień.

Obsługa kl. w Playu jest żenująca. Pisząc jaką kolwiek reklamację nigdy nie otrzymałem odpowiedzi na reklamację. Tylko zawsze było ściemnianie lub opis innej sytuacji.

Nie polecam tego operatora. Może w przyszłości jakość obsługi będzie na wyższym poziomie.
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   szpiegu86 Ikona

  • Klikacz
  • PipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 194
  • Rejestracja nie, 29 kwi 07
  • Miejscowość:Jel.Góra / Wrocław
  • Zainteresowania:Internet, polityka, historia najnowsza

Napisano 14 grudzień 2007 - 23:15

I czego oczekujesz po napisaniu postu tutaj? Gdybyś umieścił chociaż treść swojej reklamacji to byśmy mogli podyskutować nad jej zasadnością. Nie napisałeś nawet, czy Twoje zgłoszenie zostało zarejestrowane przez operatora. Jeśli dokonałeś tego przez punkt sprzedaży bądź przez Internet, to na pewno dostałeś numer zgłoszenia. Jeśli wysłałeś pocztą to powinieneś posiadać potwierdzenie odbioru. Rozjaśnij nam sytuację...
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   bartpl Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 9
  • Rejestracja pon, 29 paź 07
  • Miejscowość:Będzin

Napisano 14 grudzień 2007 - 23:21

szpiegu86 napisał:

I czego oczekujesz po napisaniu postu tutaj? Gdybyś umieścił chociaż treść swojej reklamacji to byśmy mogli podyskutować nad jej zasadnością. Nie napisałeś nawet, czy Twoje zgłoszenie zostało zarejestrowane przez operatora. Jeśli dokonałeś tego przez punkt sprzedaży bądź przez Internet, to na pewno dostałeś numer zgłoszenia. Jeśli wysłałeś pocztą to powinieneś posiadać potwierdzenie odbioru. Rozjaśnij nam sytuację...


Rezygnacja została złożona w punkcie sprzedaży tak jak polecali konsultanci. Otrzymałem również potwierdzenie przyjęcia rezygnacji. A chodzi mi o to czy podczas rozpatrywania rezygnacji operator może zablokować usługi z powodu płatności?
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   szpiegu86 Ikona

  • Klikacz
  • PipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 194
  • Rejestracja nie, 29 kwi 07
  • Miejscowość:Jel.Góra / Wrocław
  • Zainteresowania:Internet, polityka, historia najnowsza

Napisano 14 grudzień 2007 - 23:29

Operator nie może zablokować Ci usług w trakcie rozpatrywania REKLAMACJI, jednak co do rezygnacji to albo jest zasadna i skutkuje rozwiązaniem umowy, albo jest bezzasadna i nie powoduje skutków dla obu stron.
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   bartpl Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 9
  • Rejestracja pon, 29 paź 07
  • Miejscowość:Będzin

Napisano 14 grudzień 2007 - 23:47

szpiegu86 napisał:

Operator nie może zablokować Ci usług w trakcie rozpatrywania REKLAMACJI, jednak co do rezygnacji to albo jest zasadna i skutkuje rozwiązaniem umowy, albo jest bezzasadna i nie powoduje skutków dla obu stron.


No cóż moim zdaniem operator nie ma co już rozpatrywać ponieważ ustawowe 30 dni od dnia złożenia rezygnacji jest terminem granicznym, czy może się mylę?
0

#0 Bot Reklamowy

  • Reklama
  • Grupa Reklama

Napisano --



#6 Użytkownik nie jest zalogowany   ddluk Ikona

  • Pociskacz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Administratorzy
  • Postów 2479
  • Rejestracja czw, 04 sty 07
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Gliwice
  • Operator:PLAY
  • Telefon:BlackBerry 9800, Palm Pre 2, Motorola Flipout
  • Taryfa:One Play
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 15 grudzień 2007 - 10:23

Trzeba by się dopytać kogoś z cc żeby to sprawdzili.
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   bartpl Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 9
  • Rejestracja pon, 29 paź 07
  • Miejscowość:Będzin

Napisano 15 grudzień 2007 - 11:16

ddluk napisał:

Trzeba by się dopytać kogoś z cc żeby to sprawdzili.


Dowiadywałem się na cc ale tam każdy ma inne zdanie. Sprawa pewnie będzie jeszcze się ciągnęła przez kolejne pare miesięcy.
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   JacoMG Ikona

  • Leniwiec
  • Pip
  • Grupa Vip
  • Postów 61
  • Rejestracja sob, 24 lis 07
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:MG
  • Operator:Era
  • Taryfa:Mix w Play

Napisano 15 grudzień 2007 - 11:23

hmm nzajc zycie sprawa zakonczy sie w sądzie BartPL wygra...
wiadomosc pojdzie w media... i play straci swoja wyrabianą po mału renome...
e51
8 GB
:)
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   szpiegu86 Ikona

  • Klikacz
  • PipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 194
  • Rejestracja nie, 29 kwi 07
  • Miejscowość:Jel.Góra / Wrocław
  • Zainteresowania:Internet, polityka, historia najnowsza

Napisano 15 grudzień 2007 - 12:48

JacoMG napisał:

play straci swoja wyrabianą po mału renome...


Gdzie ta renoma? Ja oświadczenie o zmianie danych osobowych musiałem składać 3 razy, bo choć miałem potwierdzenie, to nikt w PLAYu tego nie zarejestrował w swoich systemach, albo konsultant zrobił to błędnie. Eh...
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   tomo Ikona

  • Play boy
  • PipPipPip
  • Grupa Vip
  • Postów 474
  • Rejestracja pią, 02 lis 07
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:stąd
  • Zainteresowania:komputery, telefony komórkowe, sport, muzyka..
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:One Play
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 15 grudzień 2007 - 12:56

szpiegu86 napisał:

JacoMG napisał:

play straci swoja wyrabianą po mału renome...


Gdzie ta renoma? Ja oświadczenie o zmianie danych osobowych musiałem składać 3 razy, bo choć miałem potwierdzenie, to nikt w PLAYu tego nie zarejestrował w swoich systemach, albo konsultant zrobił to błędnie. Eh...


No właśnie. A ja mojego pakietu złotówek za ten miesiąc w ogóle nie dostałem. Zgłaszałem wielokrotnie do Biura Obsługi Klienta, ale nic. Powiedzieli, że się zajmą sprawą i zajmują już o d tygodnia. Szkoda, że Play robi już takie hece na początku, bo podpisałem umowę kilkanaście dni temu..
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   misioooo Ikona

  • Play boy
  • PipPipPip
  • Grupa Vip
  • Postów 477
  • Rejestracja śro, 26 wrz 07
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Wrocław
  • Operator:PLAY
  • Telefon:HTC Trinity, HTC Touch Dual
  • Taryfa:Inna
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 16 grudzień 2007 - 10:53

Według prawa operator w ciągu 30 dni musi ustosunkować się do takiego pisma. Jeżeli nie otrzymałeś pisma żadnego - automatycznie oznacza to, że ustosunkowali się tak, jak tego chciałeś. Zadzwoń na *500 i wyjaśnij sytuację. I napisz do rzecznika Play jeszcze.

Co do faktur niezapłaconych - złóż pisemną reklamację. Podczas rozpatrywania reklamacji nie musisz płacić za to, co reklamujesz.
0

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   shymz Ikona

  • Play boy
  • PipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 356
  • Rejestracja wto, 03 lip 07
  • Miejscowość:Poznań

Napisano 16 grudzień 2007 - 14:16

misioooo napisał:

Co do faktur niezapłaconych - złóż pisemną reklamację. Podczas rozpatrywania reklamacji nie musisz płacić za to, co reklamujesz.


Abonament nie podlega dyskusji, ewentualnie kwota poza abonamentem. Abonament zgodnie z zawartą umową zdecydował się abonament uiszczać miesięcznie, regularnie, bla bla bla...
1. Użyj "szukaj"
2. Czytaj playmobile.pl --> regulaminy
3. Użyj google/wiki
4. Użyj mózgu
5. Jeżeli 4 powyższe nie przyniosły efektu powtórz
6. Kliknij na nowy temat
0

#13 Użytkownik nie jest zalogowany   bartpl Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 9
  • Rejestracja pon, 29 paź 07
  • Miejscowość:Będzin

Napisano 16 grudzień 2007 - 16:35

Drugi fakt jest taki, że blokują telefon z powodu płatności i podczas próby połączenia jest informacja "Połączenia wychodzące są zablokowane, prosimy o kontakt telefoniczny z biurem obsług" i nawet przy próbie połączenia z Biurem obsługi. Ciekawe jak kl. mają cokolwiek wyjaśnić skoro nie mogą się z bezpłatnym numerem na biuro połączyć??

Play to normalna parodia :)

[ Dodano: 2007-12-16, 19:55 ]
A teraz jedno ze zgłoszeń

Opis problemu:
Witam,

Chciałbym się dowiedzieć jak mam traktować fakturę za usługi sokoro złożyłem wypowiedzenie dnia 28.09.07. Dlaczego naliczane są opłaty abonamentowe skoro operator nie wywiązuje się z umowy i dodatkowo narusza prawo telekomunikacyjne. Sprawa rezygnacji jest już przez was wyjaśniana nr 1982818. Czy znowu mam czekać kolejny miesiąc a wy będziecie w dalszym ciągu tak zwlekać z rozwiązaniem umowy?
Wnoszę również o zwrot abonamentu za okres kiedy usługa nie była poprawnie świadczona.Czyli od dnia pierwszego zgłoszenia. Proszę o jak najszybszą odpowiedź w tych sprawach.

Komentarz zamknięcia:
Szanowny Panie, Dziękuję za zgłoszenie w sprawie wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych dnia 28.09.2007 roku. Informujemy, że sprawa ta jest przez nas rozpatrywana w ramach zgłoszenia: 1982818. Obecnie jest ono na etapie uzgodnień w grupach eksperckich – wyjaśniamy kwestię naliczenia kary umownej z powodu przedterminowego rozwiązania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Przypominamy jednocześnie, że zgodnie przepisem § 16 ust.5 rozwiązanie umowy następuje po upływie okresu wypowiedzenia, który wynosi 30 dni licząc od zakończenia okresu rozliczeniowego, w którym złożono wypowiedzenie. Do tego momentu faktury są wystawiane i rozliczane na zasadach ogólnych. Z poważaniem, Jarek Konsultant Back Office ds. Obsługi Klienta

[ Dodano: 2007-12-16, 19:58 ]
A teraz najciekawsze podany numer to zgłoszenie powyżej:

Opis problemu:
Witam,

W nawiązaniu do zgłoszenia nr 2042028 mam kilka pytań i bardzo proszę o odpowiedź na każde z nich:

1.Zgodnie z tym co odpowiedział Pan Jarek Konsultant Back Office ds. Obsługi Klienta w zgłoszeniu 2042028 macie 30 dni na odpowiedź w sprawie rezygnacji. Jak dobrze zauważył wyżej wymieniony Pan rezygnacja została złożona 28.09.2007 więc wasz maksymalny czas odpowiedzi jest 31.10.2007. Nie bardzo wiem co operator Play jeszcze rozpatruje skoro zgodnie z polskim prawem nie udzielenie odpowiedzi na rezygnacje jest równoznaczne z jej przyjęciem wraz z warunkami osoby składającej rezygnację.

2.Czy w związku z pytaniem nr 1 operator komórkowy Play w dalszym ciągu ma zamiar łamać prawo??

3. W związku z pytaniem nr 1 dlaczego od dnia 01.11.2007 są naliczane opłaty abonamentowe??

4. W zgłoszeniu 2042028 wystąpiłem z reklamacją o zwrot abonamentów za okres w którym usługa nie była świadczona poprawnie. Również na to pytanie nie otrzymałem odpowiedzi.


Komentarz zamknięcia:
Witamy, dziękujemy za kontakt. Sprawa warunków rezygnacji jest w trakcie rozwiązywania. Proszę jeszcze o cierpliwość. Jak tylko otrzymamy odpowiedź skontaktujemy się z Panem. Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony www.playmobile.pl gdzie znajdują się wszystkie bieżące promocje i oferty. Z poważaniem Bartosz, Konsultant Back Office ds. Obsługi Klienta

[ Dodano: 2007-12-16, 22:52 ]
w związku z tym iż Play nie udzielił odpowiedzi sprawa została przekazana do UKE. Czekam teraz na rozstrzygnięcie problemu.

[ Dodano: 2008-01-09, 23:16 ]
W końcu doczekałem się odpowiedzi w sprawie mojej rezygnacji, ale operator postępuje nie fair i sprawa poraz kolejny trafi do rzecznika praw konsumentów. A oto odpowiedź jaką otrzymałem:

Szanowny Panie Bartoszu, Dziękujemy za Pana zgłoszenia przesłane do nas listem 20 listopada 2007 roku oraz droga elektroniczną 18 grudnia 2007, dotyczące rezygnacji z usług Play. Pragniemy poinformować, że Pana sprawa została dokładnie przeanalizowana. Zgodnie z Pańską dyspozycją odłączenie usług dla Pańskiego numeru telefonu nastąpi dnia 1 lutego 2008 roku. Przypominamy także, że zgodnie z Regulaminem §16, ustęp 13: ”W przypadku umowy zawartej na czas określony, której zawarcie wiązało się z przyznaniem Abonentowi przez Operatora ulgi, Operator jest uprawniony żądać kary umownej z tytułu rozwiązania umowy przez Abonenta lub przez Operatora z przyczyn leżących po stronie Abonenta przed upływem okresu, na który umowa została zawarta, w wysokości wynikającej z warunków Promocji lub zgodnie z Cennikiem.” O karze umownej, zwanej dalej Opłatą Specjalną, informuje również Cennik Oferty Play w punkcie 2.2, podpunkt E oraz Tabela nr 4: „W przypadku rozwiązania Umowy przed upływem Okresu Zastrzeżonego z przyczyn leżących po stronie Abonenta Operator może obciążyć Abonenta opłatą specjalną określoną w Tabeli nr 4.” W przypadku odstąpienia od decyzji rezygnacji, prosimy o przesłanie pisma, do 30 stycznia 2008 roku, ze zleceniem odstąpienia od rezygnacji, numerem telefonu oraz odręcznym podpisem, na numer faksu Biura Obsługi Klienta (22 319 44 11). Mamy nadzieję, że powyższe pismo wyjaśnia poruszone przez Pana kwestie. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi, poprzez naszą stronę www.playmobile.pl lub pod bezpłatnym numerem *500 (z telefonu sieci Play). W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi, poprzez naszą stronę www.playmobile.pl lub pod bezpłatnym numerem *500 (z telefonu sieci Play). Z poważaniem, Urszula Specjalista ds. Obsługi Klienta Play Powyższa odpowiedź wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. Informujemy, iż przysługuje Panu prawo wniesienia odwołania od podjętej decyzji do Działu Rozpatrywania Odwołań w terminie 30 dni od daty otrzymania niniejszego pisma. Zgodnie z §7 ust. 2 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. nr 226 poz. 2291) dalszych roszczeń może Pan dochodzić również w drodze postępowania mediacyjnego,w postępowaniu sądowym przed sądem powszechnym właściwym dla miejsca zawarcia umowy lub przed sądami polubownymi.

Po I -- dlaczego rezygnacja nastąpi z dniem 1 lutego skoro ja składałem rezygnację w dniu 28 września??

Po II -- dlaczego jeśli operator nie rozpatrzył mojej rezygnacji w ciągu 30 dni chce mnie ukarać karą umowną. Zgodnie z polskim prawem przyjmuje wtedy rezygnację na warunkach kl.

Po III -- PLAY to samo Zło a pracownicy nic nie mogą zrobić z tym.
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych