Mój Play: poczta głosowa - Mój Play

Skocz do zawartości

  • (2 strony)
  • +
  • 1
  • 2
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

poczta głosowa

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   wojtas_7 Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 17
  • Rejestracja wto, 21 sie 07
  • Miejscowość:sanok

Napisano 22 sierpień 2007 - 12:31

Witam czy da się jakoś wyłaczyc poczte w Play karta za pomocą kodu?
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   ddluk Ikona

  • Pociskacz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Administratorzy
  • Postów 2479
  • Rejestracja czw, 04 sty 07
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Gliwice
  • Operator:PLAY
  • Telefon:BlackBerry 9800, Palm Pre 2, Motorola Flipout
  • Taryfa:One Play
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 22 sierpień 2007 - 12:34

Boże. Brak słów. Wypytujesz mnie na gg o to. Pisałem Ci żebyś sobie założył konto na www.playmobile.pl i sobie wyłączył.
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   pigus Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPipPip
  • Grupa Pracownicy Play
  • Postów 905
  • Rejestracja czw, 08 mar 07
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Playowo
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Play Limitowany

Napisano 22 sierpień 2007 - 12:38

wojtas_7 napisał:

Witam czy da się jakoś wyłaczyc poczte w Play karta za pomocą kodu?
Może pomóc wyłączenie wszelkich przekierowań w tym na pocztę głosową: ##002# I POŁACZENIE
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   dARYl Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPipPip
  • Grupa Vip
  • Postów 899
  • Rejestracja nie, 07 sty 07
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Poznań
  • Operator:Era
  • Taryfa:Mix w Play

Napisano 22 sierpień 2007 - 15:17

ddluk napisał:

Boże. Brak słów. Wypytujesz mnie na gg o to. Pisałem Ci żebyś sobie założył konto na www.playmobile.pl i sobie wyłączył.


Na WWW nie ma takiej opcji :P

[ Dodano: 2007-08-22, 16:22 ]
http://web.playmobil...lugi/pomoc_004/ tutaj jest POMOC co do poczty głosowej.
<script src="https://www.blue.pl/echoBanner?idAgent=MjM3MjE=&idBanner=MTE=&idUser=NjY="></script>
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   ddluk Ikona

  • Pociskacz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Administratorzy
  • Postów 2479
  • Rejestracja czw, 04 sty 07
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Gliwice
  • Operator:PLAY
  • Telefon:BlackBerry 9800, Palm Pre 2, Motorola Flipout
  • Taryfa:One Play
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 22 sierpień 2007 - 15:43

Raz jest raz nie ma. Ostatnio wyłączałem i włączałem a dziś już nie ma. Takie rzeczy to tylko w Playu.
0

#0 Bot Reklamowy

  • Reklama
  • Grupa Reklama

Napisano --



#6 Użytkownik nie jest zalogowany   sit Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 1
  • Rejestracja śro, 05 wrz 07
  • Miejscowość:Wr

Napisano 05 wrzesień 2007 - 13:56

##002# zielona suchawka - cała poczta WON :evil: :))

##61# słuchawka - wyłączenie "gdy nie odbiera"

##62# słuchawka - wyłączenie "gdy poza zasięgiem"

##67# słuchawka - wyłączenie "gdy zajęte"

Włączamy poczte :

**61*790200200#zielona słuchawka włączenie poczty "gdy nie odbiera"
dalej podobnie ;)

na zdrowie :mrgreen:
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   SuperNEO Ikona

  • Miss Uninversum
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Obsługa forum
  • Postów 1506
  • Rejestracja pią, 09 mar 07
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Warszawa
  • Operator:PLAY
  • Telefon:HTC Sensation
  • Taryfa:Play Fresh(pre-paid)
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 09 wrzesień 2007 - 17:17

sit napisał:

##002# zielona suchawka - cała poczta WON :evil: :))


Tak naprawdę ten kod kasuje przekierowania ale poczta fizycznie jest włączona tylko, że nik się na nią nie nabije. Z tego co wiem to w telefonach kasuje ten kod numer poczty głosowej
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   shymz Ikona

  • Play boy
  • PipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 356
  • Rejestracja wto, 03 lip 07
  • Miejscowość:Poznań

Napisano 10 wrzesień 2007 - 00:40

A tak prawde mówiąc to ludzie czasami pocztę mają, nawet z wyłączonymi przekierowaniami. Wyłączyć całkowicie można dzwoniąc pod *500.
1. Użyj "szukaj"
2. Czytaj playmobile.pl --> regulaminy
3. Użyj google/wiki
4. Użyj mózgu
5. Jeżeli 4 powyższe nie przyniosły efektu powtórz
6. Kliknij na nowy temat
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   motoduke Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 40
  • Rejestracja czw, 30 sie 07
  • Miejscowość:Dresden
  • Zainteresowania:Motocykle

Napisano 18 wrzesień 2007 - 20:24

LOL... wlasnie zauwazylem, ze jesli ktos do mnie dzwoni i zostanie przekierowany na moja poczte glosowa TO JA ZA TO PLACE?! LOL... zadna siec tak nie ma... choc dzis wlaczylem poczte wideo to teraz wylaczam wszystko... zenujace.
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   SuperNEO Ikona

  • Miss Uninversum
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Obsługa forum
  • Postów 1506
  • Rejestracja pią, 09 mar 07
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Warszawa
  • Operator:PLAY
  • Telefon:HTC Sensation
  • Taryfa:Play Fresh(pre-paid)
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 19 wrzesień 2007 - 08:42

motoduke napisał:

LOL... wlasnie zauwazylem, ze jesli ktos do mnie dzwoni i zostanie przekierowany na moja poczte glosowa TO JA ZA TO PLACE?! LOL... zadna siec tak nie ma... choc dzis wlaczylem poczte wideo to teraz wylaczam wszystko... zenujace.


POWAŻNIE?? :shock:
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   motoduke Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 40
  • Rejestracja czw, 30 sie 07
  • Miejscowość:Dresden
  • Zainteresowania:Motocykle

Napisano 19 wrzesień 2007 - 09:15

Jak zadzwoniłem do OK żeby mi wyłączyli wszystkie poczty (głos/wideo) i powiedziałem miłej Pani, że nie życzę sobie płacić za to że ktoś zostawia mi wiadomość (przecież można komuś całe konto rozładować dzowniąc kilka razy po pare minut zostawiając ciszę na nagraniu) - no i miła Pani nawet nie wyraziła zdziwienia... Po "darmowym przeglądaniu strony" uważam że to już drugie oszustwo ze strony Play...

A niestety "poważnie" bo stan konta i "historia połączeń" nie pozostawiają wątpliwości; a już wcześniej wzbudziło moje zdziwienie w opisie do "poczty głosowej wideo", że jak się jest w roamingu zagranicznym i ktoś mi zostawia nagranie to płacę jak za połączenie w roamingu...
0

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   SuperNEO Ikona

  • Miss Uninversum
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Obsługa forum
  • Postów 1506
  • Rejestracja pią, 09 mar 07
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Warszawa
  • Operator:PLAY
  • Telefon:HTC Sensation
  • Taryfa:Play Fresh(pre-paid)
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 19 wrzesień 2007 - 09:50

No to jakaś mega porażka !!! Już wyłączam pocztę !!!
0

#13 Użytkownik nie jest zalogowany   yamia Ikona

  • Klikacz
  • PipPip
  • Grupa Vip
  • Postów 241
  • Rejestracja pon, 05 lut 07
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Gdańsk
  • Operator:PLAY
  • Telefon:HTC HD2
  • Taryfa:Inna

Napisano 19 wrzesień 2007 - 10:20

zaraz zaraz - serio????
:evil:
to pytanie me w takim razie - w jaki sposob takie nagranie jest rejestrowane w wykazie polaczen na stronie??
Dołączona grafika
0

#14 Użytkownik nie jest zalogowany   motoduke Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 40
  • Rejestracja czw, 30 sie 07
  • Miejscowość:Dresden
  • Zainteresowania:Motocykle

Napisano 19 wrzesień 2007 - 10:29

"połączenie spoza Play" i zaraz obok "połączenie z pocztą głos." - na wykazie figuruje cena 0,00zł ale stan konta już się nie zgadza.

No i dalej nie rozumiem, dlaczego jak przebywam zagranicą i ktoś do mnie dzwoni i zostanie przekierowany na pocztę głosową to ja za to płacę jak za połączenie w roamingu? Oto fragment opisu poczty wideo ze strony Play:

"W roamingu płacisz również za przekierowanie na swoją Pocztę Wideo. Jeśli chcesz uniknąć tych kosztów wystarczy, że na czas wyjazdu zmienisz ustawienia przekierowań w menu telefonu."

Play jest wyjątkowy nie tylko w nieumiejętności uruchamiania i obsługi swoich własnych usług ale także w odpłatności za pocztę głosową. Teraz mnie nie dziwi, że sprawdzenie nagrań na poczcie jest darmowe - bo już zapłaciłem ze swojej kasy za to że ktoś mi to nagranie zostawił.
0

#15 Użytkownik nie jest zalogowany   shymz Ikona

  • Play boy
  • PipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 356
  • Rejestracja wto, 03 lip 07
  • Miejscowość:Poznań

Napisano 19 wrzesień 2007 - 21:45

Poczta głosowa jest bezpłatna!! W Polsce przekierowanie na numer 790200200 jest bezpłatne i nic za to nie płacisz!! Zadzwoń na *500 powiedz, żę Ci zżarło kasę i niech zrobią zgłoszenie, albo sam napisz z SelfCare'a.
1. Użyj "szukaj"
2. Czytaj playmobile.pl --> regulaminy
3. Użyj google/wiki
4. Użyj mózgu
5. Jeżeli 4 powyższe nie przyniosły efektu powtórz
6. Kliknij na nowy temat
0

#16 Użytkownik nie jest zalogowany   motoduke Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 40
  • Rejestracja czw, 30 sie 07
  • Miejscowość:Dresden
  • Zainteresowania:Motocykle

Napisano 19 wrzesień 2007 - 21:48

Byłem dziś w punkcie Play gdzie z miłym, kumatym kolesiem przejżeliśmy historię połączeń i przeanalizowaliśmy koszty. Obaj doszliśmy do tego samego wniosku - kasę zżarło przy przekierowaniu połączenia na pocztę głosową. Zgłoszone, zobaczymy...

Ale wyjaśnij mi dlaczego ja będąc w roamingu zagranicznym mam płacić za to, że przychodzące do mnie połączenie zostanie przekazane do poczty... to dokładnie wynika z opisu "wideo poczty" na stronie play - którą już tu cytowałem.
0

#17 Użytkownik nie jest zalogowany   SuperNEO Ikona

  • Miss Uninversum
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Obsługa forum
  • Postów 1506
  • Rejestracja pią, 09 mar 07
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Warszawa
  • Operator:PLAY
  • Telefon:HTC Sensation
  • Taryfa:Play Fresh(pre-paid)
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 20 wrzesień 2007 - 08:59

shymz napisał:

Poczta głosowa jest bezpłatna!! W Polsce przekierowanie na numer 790200200 jest bezpłatne i nic za to nie płacisz!! Zadzwoń na *500 powiedz, żę Ci zżarło kasę i niech zrobią zgłoszenie, albo sam napisz z SelfCare'a.

No to w takim wypadku wierzę tobie bo w końcu lepiej dowiedzieć się od CC niż od osób tzw wszystkowiedzących. Oczywiście nikogo nie obrażając i nie mając nikogo na myśli
0

#18 Użytkownik nie jest zalogowany   motoduke Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 40
  • Rejestracja czw, 30 sie 07
  • Miejscowość:Dresden
  • Zainteresowania:Motocykle

Napisano 20 wrzesień 2007 - 15:34

z tym 'wszystkowiedzącym' to chyba do mnie pijesz? - przeczytaj wątek od początku, napisałem że zapłaciłem za to że ktoś został przekierowany na moją pocztę, koleś z punktu play to potwierdził. nigdzie nie twierdziłem, że jestem alfą i omegą.

PS. dalej czekam na rozpatrzenie.
0

#19 Użytkownik nie jest zalogowany   SuperNEO Ikona

  • Miss Uninversum
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Obsługa forum
  • Postów 1506
  • Rejestracja pią, 09 mar 07
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Warszawa
  • Operator:PLAY
  • Telefon:HTC Sensation
  • Taryfa:Play Fresh(pre-paid)
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 20 wrzesień 2007 - 15:46

motoduke napisał:

z tym 'wszystkowiedzącym' to chyba do mnie pijesz? - przeczytaj wątek od początku, napisałem że zapłaciłem za to że ktoś został przekierowany na moją pocztę, koleś z punktu play to potwierdził. nigdzie nie twierdziłem, że jestem alfą i omegą.

PS. dalej czekam na rozpatrzenie.


Naprawdę nie miałem nikogo na myśli a tym bardzie ciebie. Zresztą nie ma nikogo kto by wiedział wszystko.
0

#20 Użytkownik nie jest zalogowany   shymz Ikona

  • Play boy
  • PipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 356
  • Rejestracja wto, 03 lip 07
  • Miejscowość:Poznań

Napisano 20 wrzesień 2007 - 16:27

motoduke napisał:

z tym 'wszystkowiedzącym' to chyba do mnie pijesz? - przeczytaj wątek od początku, napisałem że zapłaciłem za to że ktoś został przekierowany na moją pocztę, koleś z punktu play to potwierdził. nigdzie nie twierdziłem, że jestem alfą i omegą.

PS. dalej czekam na rozpatrzenie.


Jak zostałeś policzony za to przekierowanie to naprawią Ci to i będzie po sprawie. Dostaniesz rekompensatę i będzies miał naprawione. Jakie afery kręcisz z powodu zżartego na przekierowanie połączenie... Ehhh sami pieniacze...
0

  • (2 strony)
  • +
  • 1
  • 2
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych