Mój Play: Problem z "przejdź do play z bliskimi" - Mój Play

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Problem z "przejdź do play z bliskimi"

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   Jimmy Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 3
  • Rejestracja czw, 14 cze 12
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Kraków
  • Operator:PLAY
  • Telefon:HTC Desire Z
  • Taryfa:Play Abonament

Napisano 14 czerwiec 2012 - 23:30

Witam
Biorę udział w promocji jak pewnie większość z Was Poleć Play odbierz PS3
Chciałbym opisać moją sytuację, która jest bardzo ciekawa.
Uzbierałem sumę abonamentów powyżej 250zł - 2 abonamenty po 105zł i jeden na 65 lub 69zł
Czekałem na telefon i w końcu zadzwonili - jakiś tydzeń po zapłaceniu pierwszego rachunku
Okazało się, że mam zaległy rachunek o jeden dzień. Zapłaciłem. Ponownie zadzwoniono po jakimś tygodniu i poinformowano mnie o przekroczeniu 2 progu 250 punktów.
Pojawił się kolejny problem z wyczerpanym limitem aktywacji na moim koncie. Po dwóch tygodniach znowu ktoś zadzwonił od nich z departamentu i znowu ta sama kwestia. Pani wykazała się na 150% normy i zrobiła zgłoszenie na powiększenie owego limitu o jeden abym mógł dostać magiczny abonament na kwotę 12zł za rok. Tego samego dnia poszedłem do salonu i okazało się, że owy limit został zwiększony. Miała zadzwonić w ciągu 3 dni. Nie zadzwoniła. Czekałem czekałem czekałem...
Zadzwoniła do mnie Pani 3 dni temu i oświadczyła ze mi gratuluje bo czas odebrać nagrodę z programu itd. itp.
Pani poinformowała mnie ze mam 227 punktów. Nadmieniła, że ma przed sobą całą moja historię ubiegania się o nagrodę i że zwiększono mi limit. Na moje stwierdzenie, że limit to mi zwiększono 2 miesiące temu po ostatniej rozmowie usłyszałem głuchą ciszę.
Następnie zapytałem się czemu mam 227 punktów skoro wcześniej przekroczyłem próg 250 punktów. Pani kazała mi czekać i prosiła o cierpliwość a ona sprawdzi co i jak i dlaczego.
Po 6 minutach głuchej ciszy moja cierpliwość się skończyła i się rozłączyłem bo byłem w pracy.

I teraz nasuwają się moje pytania:
1. Chciałem odebrać IPAD'a (a wtedy brakowało mi limitu aktywacji i ze strony playa została zawalona ta kwestia) czy da radę go od nich wymusić za ich błąd?
2. Czy jest możliwe odjęcie punktów?
3. Jak mam odebrać w końcu nagrodę?

Rachunek za ten miesiąc przed-płaciłem żeby odebrali pieniądze za fakturę jak najszybciej.
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   play4you1 Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 748
  • Rejestracja śro, 14 paź 09
  • Miejscowość:WARSZAWA

Napisano 15 czerwiec 2012 - 17:43

1. Jeśłi chodzi o nagrody to są one dostepne do wyczerpania i nie można zagwarantować dostępności wybranej nagrody
2.Jeśli chodzi o punkty to są one feryfikowane na podstawie raportów, możemy to sprawdzić jeśli zgłosisz to do Obsługi Klienta Play.
3. Kontakt z Obsługą Klienta Play w celu zarejestrowania zgłoszenia, aby osoba z odpowiedniego działu wszystko zweryfikowała i oddzwoniła w celu zamówienia nagrody.
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   Jimmy Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 3
  • Rejestracja czw, 14 cze 12
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Kraków
  • Operator:PLAY
  • Telefon:HTC Desire Z
  • Taryfa:Play Abonament

Napisano 16 czerwiec 2012 - 13:10

Czyli są one weryfikowane za każdy miesiąc oddzielnie?
Jeśli tak to co z punktem 5 regulaminu? Chodzi mi dokładnie o "jest identyczna z wartością podaną na Umowie o świadczenie Usług Telekomunikacyjnych"

Fragment regulaminu poniżej:

4. Warunkiem skorzystania z niniejszej Oferty Promocyjnej jest przeniesienie numeru telefonu do Sieci Telekomunikacyjnej P4 przez osobę/osoby poleconą i zawarcie z P4 Umowy na czas określony przez osobę przenoszącą numer z minimalną kwotą Abonamentu w wysokości 150 zł lub zawarcie z P4 Umów na czas określony przez osoby przenoszące numer, z Abonamentami, których łączna wartość wynosi minimum 150 zł - w terminie 12 miesięcy od przekazania po raz pierwszy P4 numeru telefonu przez osobę polecającą.
5. Wartość Abonamentów, o których mowa powyżej, liczona jest bez uwzględniania ewentualnych rabatów i jest identyczna z wartością podaną na Umowie o świadczenie Usług Telekomunikacyjnych
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   play4you1 Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 748
  • Rejestracja śro, 14 paź 09
  • Miejscowość:WARSZAWA

Napisano 16 czerwiec 2012 - 15:25

Nie są za każdy miesiąc oddzielnie. Jest tak jak w zacytowanym punkcie regulaminu. Mozna to zweryfikować, jeśli zrobisz zgloszenie przez Play 24, bądź w Obłudze Klienta Play.
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   Jimmy Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 3
  • Rejestracja czw, 14 cze 12
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Kraków
  • Operator:PLAY
  • Telefon:HTC Desire Z
  • Taryfa:Play Abonament

Napisano 16 czerwiec 2012 - 16:43

Jeszcze jedno pytanie zanim zrobie zgloszenie. Czy odjecie punktow jest mozliwe jesli ktos zrobil cesje z osoby prywatnej na firme?
Przepraszam za brak polskich znakow ale pisze posta z telefonu.
0

#0 Bot Reklamowy

  • Reklama
  • Grupa Reklama

Napisano --



#6 Użytkownik nie jest zalogowany   balagan Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 2
  • Rejestracja nie, 08 lip 12
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Bychawa
  • Operator:PLAY
  • Telefon:783224593
  • Taryfa:Mix w Play

Napisano 08 lipiec 2012 - 13:22

jimmy mnie tez plej robi w kolki czekam na kasole ps3 juz z 4 miesiace dzwonie donich upominam sie ale nic zero kataktu zemna wiec ja to mysle sadownie zakaczyc oszukuja ludzi co to ma byc to jest ponizej ludzkiej krytyki co to oni wyprawiaja
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   play4you2 Ikona

  • Leniwiec
  • Pip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 81
  • Rejestracja śro, 14 paź 09
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:warszawa
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Brak

Napisano 10 lipiec 2012 - 13:36

@balagan zrob zgloszenie w bok i podaj mi na priv numer zajme sie sprawa i konsultant sie z Toba skontaktuje.
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   shredder Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 3
  • Rejestracja pią, 13 lip 12
  • Płeć:Mężczyzna
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Play Abonament

Napisano 13 lipiec 2012 - 13:44

To jest zwykla sciema z tym przeniesieniem znajomych do play. Mam rzekomo 177 pkt. a moim zdaniem mam ponad 200, ale mniejsza o to... 177pkt tez uprawnia do obiodru nagrody bo jest > 150. Czekam pol roku, od tego momentu wysylalem 4 zgloszenia i jedyne co mi mowia to ze ''konsultant skontaktuje sie z Toba w najblizszej wolnej chwili''. Od pol roku nie maja chwili? Zastanawialem sie czy jeszcze kogos nie przeniesc do play, ale ja dziekuje za cos takiego. Wystarczy ze Ci znajomi co ich polecilem sądza sie sie na nich dorobilem. Play zrobil ze mnie frajera i z nich. Naszczescie moj abonament konczy sie niedlugo (a mam w playu od 6 lat prawie), zawsze polecalem ta firme, ale nie ma mowy zebym przedluzyl z nimi umowy jak nie wywiazuja sie z umow i nie szanuja klienta. Olewka totalna. Swoja droga gdzie mozna zglosic takie praktyki? UOKiK?

Nie dajcie sie nabrac na ''przeniesc numer do play'' bo g*** z tego dostaniecie. A jezeli sa przypadki ze dostana to po wielkiej szarpaninie, a chyba nie tak powinno to wygladac w szanujacej klientow firmie.
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   play4you2 Ikona

  • Leniwiec
  • Pip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 81
  • Rejestracja śro, 14 paź 09
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:warszawa
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Brak

Napisano 17 lipiec 2012 - 09:23

Podaj mi numer zgloszenia i sie zajme Twoja sprawa napisz na priv
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   messiaah Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 3
  • Rejestracja pią, 20 lip 12
  • Płeć:Mężczyzna
  • Operator:Era
  • Taryfa:Play Abonament

Napisano 24 lipiec 2012 - 12:51

Jeden z waszych konsultantów również obiecał zająć sie moja sprawai obiecał szybka odpowiedź, czekam 4 dni i zero kontaktu z waszej strony. Nie liczcie panowie że co kolwiek to pomoze. Pozdrawiam i polecam zmianę sieci tak jak to ja mam zamiar zrobić.
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   play4you2 Ikona

  • Leniwiec
  • Pip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 81
  • Rejestracja śro, 14 paź 09
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:warszawa
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Brak

Napisano 24 lipiec 2012 - 17:28

messiaah a o co chodzi ? podaj numer zgłoszenia na priv zobacze co jest z Twoja sprawa
0

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   shredder Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 3
  • Rejestracja pią, 13 lip 12
  • Płeć:Mężczyzna
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Play Abonament

Napisano 24 lipiec 2012 - 19:55

Wyświetl postUżytkownik messiaah dnia 24 July 2012 - 12:51 napisał

Jeden z waszych konsultantów również obiecał zająć sie moja sprawai obiecał szybka odpowiedź, czekam 4 dni i zero kontaktu z waszej strony. Nie liczcie panowie że co kolwiek to pomoze. Pozdrawiam i polecam zmianę sieci tak jak to ja mam zamiar zrobić.



Dokladnie kolego mam ten sam problem. Nawet play4you nic nie zdzialalo. Ta sama spiewka. Zadzwonimy w ciagu kilku dni itd. Czekam juz duzo ponad tydzien i jak nie dzwonili tak dalej nie dzwonia. Ja juz nie mam czasu czekac kolejne pol roku bo za 3 tygodnie kasuja mi sie punkty. Tak mnie przeciagneli od konca grudnia!! Pewnie robia to z premedytacja, a pozniej powiedza ze nie mam wymaganej liczby punktow. Nie rozumiem tylko dlaczego do jednych dzwonia od razu a drugiego maja w d*** mimo 5 lat w playu. Trzeba zmienic siec bo traktuja stalych klientwo jak smieci. Takimi praktykami straca wiecej klientow niz zyskali.
0

#13 Użytkownik nie jest zalogowany   mar_pula Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 1
  • Rejestracja śro, 01 lut 12
  • Płeć:Mężczyzna
  • Operator:Plus
  • Taryfa:Inna

Napisano 24 lipiec 2012 - 21:05

Dokładnie mam tak samo, zgłosiłem 5 numerów ... konsultanci raz twierdzą, że punkty są na moim koncie a raz, że mam ich aż 0. Ta sama śpiewka i odsyłanie z nowym numerem ... dzisiaj dostałem 46691123 a wcześniej miałem 45486212 i 43945446 ... mam ich całkiem sporą liczbę oraz kilka zapewnień konsultantów :)
Ta promocja to lipa, rzucą kilka sztuk na odczepnego a większość jest zbywana, aż da za wygraną i się odczepi.
0

#14 Użytkownik nie jest zalogowany   Demlini Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 1
  • Rejestracja sob, 01 sty 10
  • Płeć:Mężczyzna
  • Operator:Era
  • Taryfa:Mix w Play

Napisano 26 lipiec 2012 - 12:47

Witam, Mam pytanie do Pracowników Playa, jestem uczestnikiem owje promocji, konsultant się ze mną skontaktował, ale niestety na końcu rozmowy, jeszcze nie potwierdziłem zamówienia musiałem się rozłączyć ponieważ nastąpiła pewna sytuacja losowa, proszę o radę jak samemu mogę się z nimi skontaktować, bądź co mam robić. Pozdrawiam
0

#15 Użytkownik nie jest zalogowany   play4you2 Ikona

  • Leniwiec
  • Pip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 81
  • Rejestracja śro, 14 paź 09
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:warszawa
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Brak

Napisano 30 lipiec 2012 - 10:01

Demlini napisz do mnie na priv numer telefonu.
0

#16 Użytkownik nie jest zalogowany   focus4e Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 1
  • Rejestracja śro, 23 sty 13
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Łódź
  • Operator:PLAY
  • Taryfa:Play Abonament

Napisano 23 styczeń 2013 - 21:38

Witam.
Ja też uczestniczyłam w promocji "Przejdź do Play z bliskimi". W listopadzie ub. roku po rozmowie z Konsultantem, który zadzwonił po naszej kolejnej interwencji w BOK, wybrałam nagrodę w postaci telefonu Samsung za 1 PLN. Do dzisiaj, mimo wykonanych kilkunastu telefonów do BOK i rozmów w tej sprawie, nie doszło do przekazania telefonu.
Można zrobić coś w tej sprawie?
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych