Mój Play: Rejestracja w play24 - Mój Play

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Rejestracja w play24 Rejestracja w play24 bledny email

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   misiekxm Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 10
  • Rejestracja sob, 06 cze 09
  • Miejscowość:Jelenia Góra

Napisano 14 marzec 2012 - 16:19

Witam mam problem dzisiaj sobie zakupiłem Play online na karte i chciałem się zarejestrować na play24 , podczas rejestracji podałem zły adres email (literka mi sie pomylila) i teraz link aktywacyjny poszedl pewnie na inny email.Jeżeli przy 24h niezaktywuje konta to bede mogł od nowa to zrobić i poprawnie sie zarejestrowac? bo teraz jak chce to pisze że oczekiwanie na potwierdzenie email w celu weryfikacji.
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   misiekxm Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 10
  • Rejestracja sob, 06 cze 09
  • Miejscowość:Jelenia Góra

Napisano 14 marzec 2012 - 16:35

Napisałem już do ok@pomocplay.pl mam nadzieje że oni rozwiążą problem:)
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   annika Ikona

  • Klikacz
  • PipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 233
  • Rejestracja sob, 05 lis 11
  • Płeć:Kobieta
  • Operator:inne
  • Taryfa:Inna
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 15 marzec 2012 - 22:46

Wątpię, aby na bok coś mogli z tym zrobić, bo niby jak Cię zidentyfikują, że jesteś posiadaczem tej karty, skoro nie jest zarejestrowana?
I czy będzie im się chciało, skoro niedługo problem sam się rozwiąże?

Powiem tak - sprawdziłam mail aktywacyjny i tam nie ma nic (jak zwykle), więc nawet jeśli ktoś bezmyślnie kliknie na to, to nic nie szkodzi, lepiej dla Ciebie, bo oszczędzasz czas. Potem możesz się zalogować podając zamiast tamtego błędnego maila (zakładam, że możesz nie pamiętać, jaki to był błąd) numer telefonu (wiem, przy internetowych się go nie pamięta, ale trudno, spiszesz, raz wklepiesz i po bólu). Potem tylko zmiana adresu mail, link przychodzi na nowy mail i tyle.
Sama mam zamiar tak zrobić ;)
Brak sygnaturki
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   annika Ikona

  • Klikacz
  • PipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 233
  • Rejestracja sob, 05 lis 11
  • Płeć:Kobieta
  • Operator:inne
  • Taryfa:Inna
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 17 marzec 2012 - 12:03

No i co słychać w tej sprawie?
Bo ja trochę się pobawiłam Play24 i okazuje się, że po aktywacji konta można bez przeszkód zmienić hasło jedynie przez link przychodzący znowuż na ten błędny mail (brawo), bez jakiegoś SMS potwierdzającego.
Potem można zacząć korzystać z bramki SMS.
Dalej można bez przeszkód dopisać inny numer na SMS potwierdzające i mieć już numer jakby dla siebie.
Po trzykroć brawo dla sposobów zabezpieczeń na Play24. Hip hip hura!
Brak sygnaturki
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   Mumin Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 25
  • Rejestracja pią, 09 mar 12
  • Płeć:Mężczyzna
  • Operator:inne
  • Telefon:mam
  • Taryfa:Inna

Napisano 17 marzec 2012 - 17:14

Wyświetl postUżytkownik annika dnia 17 March 2012 - 12:03 napisał

Po trzykroć brawo dla sposobów zabezpieczeń na Play24. Hip hip hura!


A co w tych zabezpieczeniach jest nie tak? Jak obcemu facetowi na ulicy dasz klucze od mieszkania, to też będziesz narzekała na producenta drzwi, jak Ci mieszkanie obrobią?
0

#0 Bot Reklamowy

  • Reklama
  • Grupa Reklama

Napisano --



#6 Użytkownik nie jest zalogowany   annika Ikona

  • Klikacz
  • PipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 233
  • Rejestracja sob, 05 lis 11
  • Płeć:Kobieta
  • Operator:inne
  • Taryfa:Inna
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 18 marzec 2012 - 01:33

Wyświetl postUżytkownik Mumin dnia 17 March 2012 - 17:14 napisał

A co w tych zabezpieczeniach jest nie tak? Jak obcemu facetowi na ulicy dasz klucze od mieszkania, to też będziesz narzekała na producenta drzwi, jak Ci mieszkanie obrobią?

Daj spokój. Nie umiesz odróżnić literówki od mylenia ludzi na ulicy?
Może sam projektowałeś ten genialny system, w którym nie bardzo można wysłać zgłoszenia, bo się go pewnie więcej na oczy nie zobaczy?
Zresztą nie martw się, moim finansom nic nie grozi w tym przypadku, ale jak masz numer abonamentowy, to lepiej przejrzyj się, co jeszcze ciekawego można zrobić przez Play24.
Pozdrawiam
Brak sygnaturki
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   Troskliwy Miś Ikona

  • Tubylec
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa Pracownicy Play
  • Postów 1368
  • Rejestracja śro, 02 sty 08
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:z animki
  • Zainteresowania:
  • Operator:PLAY
  • Telefon:działa :)
  • Taryfa:Play Limitowany
  • Internet w Play?:Tak

Napisano 18 marzec 2012 - 08:52

Lewą nogą wstałaś? Wystarczy zarejestrować kartę i usuwają konto z Play24, ajk masz umowę to wystarczy telefon do BOKu albo mail.
Najlepsza sygnaturka, to brak sygnaturki.
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   Mumin Ikona

  • Kotleciarz
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 25
  • Rejestracja pią, 09 mar 12
  • Płeć:Mężczyzna
  • Operator:inne
  • Telefon:mam
  • Taryfa:Inna

Napisano 18 marzec 2012 - 13:20

Wyświetl postUżytkownik annika dnia 18 March 2012 - 01:33 napisał

Daj spokój. Nie umiesz odróżnić literówki od mylenia ludzi na ulicy?

Nie, nie umiem odróżnić.

Wyświetl postUżytkownik annika dnia 18 March 2012 - 01:33 napisał

Może sam projektowałeś ten genialny system, w którym nie bardzo można wysłać zgłoszenia, bo się go pewnie więcej na oczy nie zobaczy?
Zresztą nie martw się, moim finansom nic nie grozi w tym przypadku, ale jak masz numer abonamentowy, to lepiej przejrzyj się, co jeszcze ciekawego można zrobić przez Play24.
Pozdrawiam


a) Nie projektowałem tego systemu.
B) Moje zgłoszenia docierają tam, gdzie trzeba.
c) Mam abonament, wiem co można zrobić przez 24. Dlatego sprawdzam, co wpisuję. I hasło mam trochę bardziej skomplikowane niż "qwert1234".

d) A litości dla takich delikwentów nie mam z jednego powodu: moja żona ma bardzo prosty adres emailowy. I często zdarza się, że ktoś poda jej email zamiast swojego. Wśród cudzych maili, które dostała w tylko w ostatnich dwóch miesiącach są:
- korespondencja z firmy ubezpieczeniowej w sprawie likwidacji szkody (łącznie z wyliczeniami odszkodowania i prośbą o potwierdzenie numeru konta (można było odpisać i podać swoje)
- dwa potwierdzenia zarejestrowania karty payback z pełnymi danymi delikwentów (można sobie zamówić jakieś fajne gadżety za ich punkty)
- zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną do pracy
- podanie o przyjęcie do pracy
- potwierdzenie założenia konta na gadu-gadu
- i moje ulubione: potwierdzenie zamówienia w sklepie z akcesoriami erotycznymi. Z pełnym adresem i telefonem zamawiającego (swoją drogą po co facetowi sztuczny penis?)
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   annika Ikona

  • Klikacz
  • PipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 233
  • Rejestracja sob, 05 lis 11
  • Płeć:Kobieta
  • Operator:inne
  • Taryfa:Inna
  • Internet w Play?:Nie

Napisano 18 marzec 2012 - 14:35

Nie prowadzę firmy ubezpieczeniowej ani żadnej innej.
Skomplikowane hasło nic nie zmienia. Przecież przy jego zmianie nikt o nie nie pyta (skoro się zapomniało).
Cały problem tkwi w tym, że można zamiennie używać numeru tel i adresu mialowego jako loginu.
Trochę krytyki i takie larum się podniosło.
Tak wstałam lewą nogę, codziennie tak wstaję, tak mam łóżko ustawione.
Jedyne co mnie dziwi, to to, że po 24 godzinach nie można na nowo utworzyć konta. Bo wątpię, aby jednak ktoś aktywował to stare.
O jak mi się chce odwiedzać POS Play. Ale i tak muszę ;/
Brak sygnaturki
0

#10 Gość_wbr18_*

  • Grupa Gość

Napisano 15 luty 2013 - 10:59

Nie Tworze nowego tematu, bo byłby taki sam. Ale chce ponowić pytanie. W poniedziałek kupiłam starter z Play na kartę. Wieczorem w pon. chciałam się zarejestrować w play24, ale wkradła mi się literówka w e-mailu a skapłam się za późno. Co w tej sytuacji mam zrobić? Ewentualnie kto może mi pomóc? Pod jaki numer dzwonić, czy do kogo napisać, czy nic nie robić i czekać? Dodam, że jeszcze tego samego dnia po nieudanej próbie rejestracji napisałam do centrum obsługi: e-maila, mieli mi odpisać max w ciągu 3 dni. Dziś mamy piątek i też nic. Dzisiaj rano ponowiłam zapytanie, aczkolwiek również nie spodziewam się nagłej odpowiedzi, dlatego postanowiłam napisać tutaj. Jeśli może mi ktoś pomóc to bardzo proszę o szybką odpowiedź tutaj/na mojego maila (werabezrowera@op.pl), bo w zasadzie żadna konkretna odpowiedź jak narazie nie padła w tym temacie.
0

#11 Gość_wbr18_*

  • Grupa Gość

Napisano 15 luty 2013 - 11:02

Wyświetl postUżytkownik annika dnia 15 March 2012 - 22:46 napisał

Wątpię, aby na bok coś mogli z tym zrobić, bo niby jak Cię zidentyfikują, że jesteś posiadaczem tej karty, skoro nie jest zarejestrowana?
I czy będzie im się chciało, skoro niedługo problem sam się rozwiąże?

Powiem tak - sprawdziłam mail aktywacyjny i tam nie ma nic (jak zwykle), więc nawet jeśli ktoś bezmyślnie kliknie na to, to nic nie szkodzi, lepiej dla Ciebie, bo oszczędzasz czas. Potem możesz się zalogować podając zamiast tamtego błędnego maila (zakładam, że możesz nie pamiętać, jaki to był błąd) numer telefonu (wiem, przy internetowych się go nie pamięta, ale trudno, spiszesz, raz wklepiesz i po bólu). Potem tylko zmiana adresu mail, link przychodzi na nowy mail i tyle.
Sama mam zamiar tak zrobić ;)




a jeśli ktoś na to nie kliknie "bezmyślnie" ? to jak sobie wtedy z tym poradzić ? bo samo się chyba nie rozwiąże.. :)
0

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   giaur Ikona

  • Play boy
  • PipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 350
  • Rejestracja pon, 13 kwi 09
  • Miejscowość:?????????

Napisano 18 luty 2013 - 13:53

Po co zadajesz pytania na tym forum, skoro ono już umarło? Nie ma tu już żadnej administracji, nikt tym nie zarządza i nie ma tez użytkowników. Radzę się udać na oficjalne forum operatora Play, to było tylko forum hobbystczne, a wiadomo że kiedyś musiało sie znudzić, może tzw. administracja już wydoroślała.
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych